Fysik

Terminsprøve endelige karakter???

11. marts 2018 af MathematicallyIncorrect (Slettet) - Niveau: A-niveau

Hej SP, 

Vi har for ikke så lang tid siden, været op i matematik, fysik samt andre terminsprøver. Endte med at score rimelige gode karakter i terminsprøverne, dog kan det samme ikke siges i Fysik A. Endte med at få 4, og harr 12 skr / 10 mdt i standspkt. Tror i dette vil have påvirkning på årskarakteren? Er lidt nervøs for at jeg ender med et 7' tal i det skriftlige?!

mvh.

Brugbart svar (0)

Svar #1
11. marts 2018 af Skaljeglavedinelektier

Det kan vi aldrig bedømme, og det er der ingen grund til at spekulere i. Terminsprøver er dog ofte gode for lærer til at bedømme ens niveau, da der ikke er mulighed for at bruge længere tid eller slå ting op nettet osv. 

Brugbart svar (0)

Svar #2
11. marts 2018 af yase0112 (Slettet)

Du skal nok regne med at ryge en eller to karakterer ned. Jeg fik 12 og 10 i mat til standpunkt, men 4 i en terminsprøve, så jeg røg ned til 10 mundtligt, og 7 skriftligt.

Svar #3
11. marts 2018 af MathematicallyIncorrect (Slettet)

#1 Okay, jeg regnede med et obligatorisk fald i karakterne, når man fik mindre i termins. Så vidt jeg kunne læse mig frem til det, varier det fra lærer til lærer om de vurderer ud fra terminsprøverne. 

#2 Snakker vi om 3.g eller 9. klasse?

Brugbart svar (0)

Svar #4

Jeg snakkede om 2 g. 

Svar #5
11. marts 2018 af MathematicallyIncorrect (Slettet)

oh. det gøre ondt av.

Brugbart svar (0)

Svar #6

Ja, men du kan sagtens vise, at du er bedre end hvad du præsterede til terminsprøven

Skriv et svar til: Terminsprøve endelige karakter???

Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk? Klik her for at oprette en bruger.