Søgning på: tysk notater. Resultater: 12681 til 12700 af 18469
-
valutakursdannelse
ForumindlægHej.Jeg kan simpelthen ikke finde ud af hvordan alm. efterspørgsel og udbuds kurve ændrer sig når rente på dkk stiger, danske eksportører sælger flere prod. til eurolandene, og euroen forventes at stige overfor den danske kr...Op ad y aksen er pris på euro i dkk og på x aksen antal euro.Udbuds og... -
hjælp til billedanalyse!
ForumindlægHej Jeg skal analyser et billede fra en børnebog. Billedet hedder "Don’t Trust a Fox Near a Hedge or a Jew who Makes a Pledge” Håber nogen kan hjæle med at fortælle hvad billeder forestiller og hvad jeg udlede af det. / mads -
privat lektiehjælp/undervisning
Forumindlæghej alle! jeg er på nuværende tidspunkt igang med at supplere min eksamen med matematik A. Da det er et halvårs hold, går det super stærkt og jeg er desværre meget bagud. Jeg bestræber mig på at blive færdig til sommer og har desperat brug for hjælp! jeg bor i København og søger en der kan underv... -
Engelsk A skriftlig
ForumindlægHeya! Jeg må indrømme at jeg virkelig halter iht grammatikken. Er der nogen der kender nogen gode hjemmesider hvor jeg kan øve mig på grammatikken op til engelsk A skriftlig eksmamen. Mit problem er specielt at jeg kan bruge grammatisk/faglig terminologi.. Mvh. Mikkel. -
Emne til foredrag?
ForumindlægJeg skal hurtigst muligt få skrevet et foredrag. Jeg skal vælge et del emne ud fra South africa(landet).. det må ikke være nielson mandela eller apartheid. Det skal være et godt og spændene emne.. Ideer?????????? -
Dansk
ForumindlægHej! hvad betyder procentsatser?? som skulle være et fremmedsprog, men hvad betyder det på godt dansk?? -
Sammenlign og oversæt.
ForumindlægHey :)Jeg har fået en tyskopgave hvor jeg skal sammenligne og oversætte.Nogle der kan rette det?Jeg har været syg =Ich habe krank gewesenJeg er blevet syg =Ich bin krank gewordenHun har været ung =Sie hat jung gewesenHun er blevet gammel=Sie ist alt gewordenDe har været raske=Sie haben gesund gew... -
hvad ville du gøre?
ForumindlægJeg går på HF enkeltfag i vejle, hvor jeg er ved at tage en "pakke" til sygeplejske, men overvejer seriøst at droppe ud, da jeg ikke kan holde til mere...Jeg går i en klasse, hvor der er dårligt socialt sammenhold, og man skal helst være stræber for at man bliver snakket til, og bruger ... -
en sætning
Forumindlægfransk begynder.kan man godt sige det her:il n'a pas l'argent(han har ikke pengene) -
Engelsk oversættelse
ForumindlægNogle der kan hjælpe mig?\n\n"MAnge tak for Deres brev af 12. maj,2002, hvori De beder os hjælpe Dem med at finde medarbejdere til Deres møbelfirma. Vores rekrutteringschef er allerede gået igang med at finde egnede ansøgere.\n\nVi er enige med Dem i, at det er en god idé at tilbyde fleksibl... -
"Dem" eller "dig"
ForumindlægJeg er igang med at analyserer et interview mellem Fogh og arabisk tv, efter Muhammed-Krisen. Anders Fogh omtaler den person han snakker til, som "Dem" i stedet for "dig". Er der nogle der kan hjælpe mig med hvilken funktion det har? "Jeg kan fortælle Dem" -
De kvindelige typer i krimier
ForumindlægHvilke kvindetyper er der generelt at finde i en krimi bog? og hvad kendetegner disse kvinder? -
Oversættelse
ForumindlægHvordan kan man oversætte "tænke så det knager"? -
Grammatik
ForumindlægHej, I denne sætning er der en grammatisk fejl, som allerede er understreget: "Mrs Ugwu is not happy in the small town and would had preferred to stay in the capital Lagos where the family used to live." Jeg har rettet sætningen til: "Mrs Ugwu is not happy in the small town and wo... -
STOR historieopgave - HJÆLP!
ForumindlægHej, Jeg er i øjeblikket i gang med at skrive min dansk/historie opgave, hvor jeg så har valgt at skrive i historie.. Jeg har valgt emnet Kvindekampen i Danmark, hvor jeg især fokuserer på 60-70'erne, hvilke kvinder det var samt at sammenligne med nutiden, og hvordan det har påvirket kvindern... -
Hjæææææælp !!!
ForumindlægVil du være sød at hjælpe mig med at rette fejl der står i fed.... har svært ved det Die DDR wurde 1949 gründet(form). Seitdem die Mauer 12 Jahre später gebaut wurde, war das Land geschlossen. Die DDR steht für Deutsche Demokratische Republik, aber es war alles andere als demokratisch, ... -
Haster... oversættelse
Forumindlæghåber de er en der vil hjælpe... Vær god mod dine medmennersker, betragt dem som venner og tænk ikke bare på dig selv. På forhånd tak :) -
Sætninger
ForumindlægHej,Jeg skal oversætte følgende sætninger:a) Han har båret hende gennem livet.Er hat ihn durch die leben ihr trägt.b) Katten har fanget en mus.Die Katze hat ein Mouse gefängt.c) Priserne er ikke steget.Die Preisen sind nicht gesteigen.d) Fuglen er fløget.Der Fugel ist geflogen.e) Han har skudt bå... -
Præterium form
ForumindlægHej,Jeg skal sætte den rigtige præteriumform af verberne, her kommer mit bud:1) (laufen) Er lief immer 1200 m. 2) (finden) Wir fanden den Geldbeutel wieder. 3) (frieren) Es fror heute Nacht. 4) (sprechen) Marion und Wolfgang sprachen lange über ihre Probleme. 5) (sehen) Die Polizei sah sofort den... -
rette min engelsk oversættelse? (:
ForumindlægHej er der ikke nogen der er søde at kigge min engelsk oversættelse igennem (den er ikke så lang)? (: Jeg vil sende den til den som vil. På forhånd tak :D
