Søgning på: fysik projekt. Resultater: 12781 til 12800 af 20688
-
Hvor kan tvangsægteskabsofrene søge hjælp?
ForumindlægHeeej alle sammen , jeg er i gang med projekt. Og jeg er i gang med et spørgsmål hvilket ikke syntes at fylde meget: Hvor kan tvangsægteskabsofrene søge hjælp? Altså jeg har selv uddybet og skrevet at tvangsægteskabsofrene kan tage til krisecenter, socialforvaltning, organisation som fx Broen har... -
AT-hjælp vedr. græsk videnskab.
ForumindlægHej. Jeg håber i kan hjælpe mig, for jeg er på Herrens mark og har to dage tilbage at aflevere i. Jeg har om Græsk videnskab, hvor jeg har valgt delemnet Sansning og viden: Min lærer fortalte mig ordet aksiomatiske metode (også kaldt: den deduktive metode). Mit projekt er et AT-projekt, hvor je... -
chi i-anden test: kan motion mindsker risikoen for kræft
Forumindlæghej jeg sidder og er ved at lave det sidste på mit eksamens projekt. hvor heg har valgt Biologi B og matematik B. hvillet er meget svært. derfor vil jeg lige høre om en af jer, kunne hjælpe mig med at lave en Chi-i-anden test ud fra nogle tal og en formel? x2=(O-F)2 / F jeg laver 3 forsøg me... -
web-integrator uddannelsen
ForumindlægHej allesammen. Jeg står og overvejer om jeg skal starte på web-integrator uddannelsen. På nuværende tidspunkt er jeg i gang med at udvikle web webaberu samt CMS system, og glæder mig til at markedsføre det, da jeg har gjort min research. Så jeg kan meget i forvejen. Det jeg ville bruge uddannels... -
Forstørrelsesfaktor
ForumindlægJeg skal skrive noget om forstørrelsesfaktoren efter et projekt, men syntes ikke rigtig jeg har fået det rigtige resultat. Hjælp? Den originale opgave lød- Tag linealen, som er 1 meter lang, og mål hvor lang en skygge, den kaster, når den står lodret. Mål dernæst længden af din egen skygge, og b... -
Mundtlige matematik eksamen..
ForumindlægNogle der kan hjælpe med at besvar nogle af de her spøgersmål ? :/ 1. Regneregler og ligninger Du skal give eksempler på anvendelse af parentesregler og på anvendelse af regningsarternes hierarki. Du skal gøre rede for opløsning i faktorer Gør rede for regler til løsning af ligninger og ulighed... -
Så er den her: SRP-bogen 2010
ForumindlægForfatterne til SRP-bogen har netop udgivet den nyeste version af SRP-bogen, nemlig SRP-bogen 2010. Bogen er blevet væsentligt opdateret, så den passer præcis til dig, der skal skrive studieretningsprojekt i 2010. Forfatterne har brugt den feedback, de har fået på SRP-bogen 2009 til at gøre alle... -
Undervisningsmateriale
ForumindlægHej. Vi er i gang med vores afsluttende projekt i 10. klasse, (i stedet for eksamen) Vores projekt er om mennesket særstilling på jorden, altså om vi mennesker er så særlige som mange går og tror, og om vi kan tillade at behandle andre arter som vi har lyst. Og vi har valgt at vores handling, a... -
Søger en tillidsfuld og engageret skribent.
ForumindlægHej alle, Vi søger en ny medhjælper til vores website. Vi er en online baseret virksomhed, som er forhandler af e-cigaretter. Vi har gang i forskellige projekter, hvor vi i øjeblikket er igang med optimering af vores hjemmeside. I kan tjekke hjemmesiden ud her - XSmoke.com Vi har brug for ... -
Langvarig faste - udskillelse af ketoner
ForumindlægHej alle Jeg skal snart op i AT og jeg har lige et par spørgsmål angående mit projekt. Jeg har valgt at lave et projekt om anoreksi, det er bare rigtig svært at finde noget fakta om ved langvarig faste gør ved kroppen. Indtil videre er jeg kommet frem til at mangel på fedt kan have store konsek... -
Motiveret ansoegning soeger kritik!
ForumindlægHey, har taenkt mig at soege kvote 2 til Bsc in Business, Language and Culture paa CBS, og har skrevet min motiverede ansoegning. Foerste udkast i hvert fald. Ville blive glad hvis nogen gad laese den igennem, og give noget kritik! Til rette vedkommende Hermed foelger min motiverede ansoegning ... -
newtons love.
ForumindlægHey jeg har fået en fysik aflevering for hvor jeg sidder helt blank! En stuntman kører en bil med masse M=1,5 ton op ad en rampe med en hældningpåa=30 grader i forhold til vandret. Hældningen går et sted brat over til at være van- dret, og bilen fortsætter fra dette punkt sin bevægelse ud i luf... -
kritik af min synopsis
ForumindlægHej jeg har utrolig meget brug for kritik af min synopsis i AT- Kritikken skal være rettet mod evt. mangler eller steder hvor jeg skal være mere uddybende eller generelt bare hvor og hvordan jeg kan gøre min synopsis bedre. AT synopsis Hvordan kan Freuds psykoanalyse betragtes som et gennembr... -
Elektromagnetisme | Magnetisme
KompendieElektromagnetisme er en af de fire fundamentale naturkræfter i fysikken. Elektromagnetismen beskriver de sammenhænge, der er mellem elektriske strømme og magnetiske felter.Den elektromagnetiske kraft findes overalt i universet. Det er den kraft, der får alle slags partikler, der har en elektrisk ... -
Mon man skulle vælge den uddannelse?
ForumindlægJeg går rundt som så mange andre og overvejer hvilken videregående udannelse jeg vil tage. Jeg er i gang med sidste år på STX, og en af de største grunde til at jeg vil ind som eksportingeniør er pga handeldelen. Jeg går på en matematisk linie, men til min eksamen sidste år fik jeg 02 i fysik, og... -
Folkeskolensafgangsprøver
ForumindlægHey folkens :)I morgen skal jeg op i en fysik prøve i 9. klasse. Har ikke rigtigt fulgt med i timerne, da jeg hele tiden tænkte på "Nej, det skal jeg ikke bruge videre i min uddanelse".. Men lige nu, hvor jeg har fået gode karrakterer i andre fag, så vil jeg ikke have at dette fag skal ... -
Årsprøve
ForumindlægHej :)Jeg skal snart op til fysik (årsprøve). jeg går i 1.g og har fysik på B-niveau. Alt hvad jeg ved er, at årsprøven er todelt - en eksperiementel og en individuel mundtlig del. Mere ved jeg faktisk ikke. Da vi skulle op til kemi fik vi titlerne på spørgsmålene så vi vidste hvad det var vi sk... -
AT metode hjælp! Haster da/fy
ForumindlægHej allesammen. Ja, jeg er på røven, skal aflevere min synopse imorgen, og har ikke rigtig styr på hvilke metoder jeg benytter mig af. Jeg skriver i dansk og fysik, hvor jeg arbejder ud fra en film (rumrejse år 2001) I dansk analysere jeg bare filmen, og skriver om deres fremtidsvisioner er r... -
Mat. med fysikretningen?
ForumindlægHej med jer, Ja jeg har jo et brændende ønske om at læse matematik eller fysik fra næste år, men jeg ved dog stadig ikke helt hvad det skal være endnu... Jeg har set på KU's hjemmeside at man som valgfrihed kan tage det der hedder fysikretningen, men hvad vil det sige? De skriver så også at ... -
Grønlandspumpen
ForumindlægHej alle! Da jeg har en linje der lyder således: Engelsk-Religion-Samfundsfag-Naturgeografi, har jeg skulle vælge to fag, ud fra mit naturvidenskabelig grundforløb hvilket er Fysik, Kemi eller naturgeografi. Jeg endte med at vælge fysik og naturgeografi, da jeg føler at det ville blive for kedeli...
