Søgning på: engelsk b studentereksamen 2011. Resultater: 12841 til 12860 af 109300
-
Dumpning
ForumindlægHej.. Jeg har naturvidenskablig studieretning, og jeg har dumpet i kemi og engelsk... og jeg afslutter desværre begge fag i år.. Hvis jeg nu ikke kommer op til eksamen i de to fag... Kan jeg så tage nogle aftenkursus'er så jeg dække dem (Jeg går i 2g nu) -
Laks
ForumindlægHejsa - håber på hjælp... Hvilke forhold kan true vandløbets værdi som laksevand. Hvad kan der gøres for at sikre vandløbenes tilstand fremover? Jeg vil blive mega glad hvis der er nogen der vil se på de andre spørgsmål jeg har oprettet i går - det hele er pga. afsluttende studentereksamen manda... -
Raket opsendelse
Forumindlæghvordan laver man opgave b,c og d i denne vedhæftede fil? -
medicin - forget it?
Forumindlæghej, jeg vil gerne studere lægevidenskab eller odontologi, men mit gennemsnit er på ca. 8,9 - det er jo langt fra addgangskvotienten i de studier. betyder det at jeg skal glemme alt om dem? kan jeg ikke engang blive optaget via kvote 2? -
Tandlæge
ForumindlægHej jeg brænder for at blive tandlæge og vil gerne starte her til sommer eller vente et år. Mit problem er at jeg ikke helt har gennemsnittet kan man søge ind via kvote 2 hvis man har 8.5 i snit. Er der nogen anden vej man kan søge ind, kan man tjene nogle point? Og vedrørende til point, så hører... -
hvem er glad for at de tog hf?
Forumindlæghej som overskriften også siger hvem er glad for at de tog hf? altså jeg overvejer lidt at tage hf efter 10 kl..og til den tid er jeg 17 år, når jeg starter på hf, og er der nogen ,som er glade for at de tog hf, og er de eksaminer svære når man skal afslutte sin første og andet år ... :) håber i ... -
Udregning a studenter gennemsnittet
ForumindlægHey...Jeg er som mange andre igang med min studentereksamen, og bliver FORHÅBENTLIG færdig til sommer. Men netop forhåbentligt det er det som jeg har svært ved..Jeg har problmer med at finde ud af om jeg består min studentereksamen..Jeg har en årskarakter på 7,5 og lige nu (før mine eksamner en e... -
Skr. eksamener - hvordan er det gået?
ForumindlægI dag er vores skr. karakterer er blevet offentliggjort - wee! Hvordan er det generelt gået? I kemiA er min klasse blevet slagtet, mange er gået en karakter ned. Heldigvis er der kun en som ikke er bestået. I matA ser der bedre ud end vores lærers sindssyge terminsprøve (alt andet vil også vær... -
SRP
ForumindlægEr igang med at hjælpe en person med sin SRP. Han skriver i historie og engelsk om vietnamkrigen. Hvordan bør engelskfaget komme i spil, udover at bruge engelskfagligt skønlitteratur, og tekster på engelsk? -
The beginning of the Civil Rights movement
ForumindlægHej jeg skal lave en synopsis i engelsk om "The beginning of the civil rights movement. Hvis i har lavet synopsis om det emne, vil i så ikke være søde at sende den til mig så jeg kan blive inspireret af det. Jeg skal aflevere synopsisen den 18 maj 2011, så har ikke lang tid... -
sygepleje bøger til salg billig
ForumindlægSygeplejerske bøger til salg. Modul 1 -2 -3 -4.. alle sammen nye, har næsten lige købt dem alle for et par måneder siden, men har fortrudt, og vil ikke fortsætte med uddannelsen. bøger til over 6000 kr sælger jeg til 4000 kr. som er meget billigt, alle bøgerne er købt fra gyldendal. -
crossing the line
Forumindlæghej hvordan kan man i engelsk forklar hvad crossing the line er og forklar hvornår man går over grænsen tak -
Hvor mange afleveringer kan jeg se frem til på gymnasiet.
ForumindlægHej jeg skal i gymnasiet efter sommerferien, på samfundsvidenskabelig. Hvor mange afleveringer skal jeg se frem til at lave i de forskellige år, er nemlig lidt bange for at jeg ikke kan finde ud af det, især ikke de naturvidenskabelige fag, skal have matematik c. Håber nogen kan svare -
Kollegie8000 - skrøne?
ForumindlægEr det en skrøne, at man kommer længere frem i køen, hvis man søger ALLE boliger? Jeg har haft min ansøgning derinde (udlukkende på A- og B-boliger) i 1½ måneds tid nu, men hvis fornævnte er sandt, skal jeg da hurtigst muligt lave om på den. -
SRP
ForumindlægJeg skal skrive i engelsk A og historie A om den amerikanske drøm - er det nogen som har en ide til, hvilken vej jeg skal gå? Problemstillinger eller lignende? -
Erhvervsøkonomi?
ForumindlægHey... Nu skal jeg snart til at vælge valgfag, så ville lige høre om der er nogen der vil fortælle lidt om faget erhversøkonomi?Minder erhversøkonomi på gymnasiet om handelsskolens?Er det et meget tungt fag?Hvad mener I, der har (haft) det?Håber der er nogen der vil svare..mvh mig -
Fysik højt niveau - standardforsøg
ForumindlægHej Er der nogen der kan hjælpe mig med en opgave i fysik fra studentereksamen maj-juni 2007 om dampstrygejern. opgave a har jeg lavet det er mest opgave b jeg er i tvivl om, på trods af at den måske er rimelig simpel. Opgaven lyder: Metalpladen på undersiden af et dampstrygejern opvarmes af... -
Studieretning på HTX?
ForumindlægHej Studieportalen. TIl sommer, skal jeg afslutte folkeskolen og påbegynde ungdomsuddannelsen HTX. Jeg har overvejet studieretningen ("Kommunikation/IT "A" - Design "B"), men jeg kan desværre ikke finde en plan for fagene, og deres niveauer. Hvis vedkommende som læser det... -
Hjælp til at bestemme en forskrift
ForumindlægHejsa! Jeg har sidder fast i en opgave hvor jeg skal bestemme en forskrift og har virkelig brug for hjælp! Tabellen nedenfor viser udviklingen i antallet af internetopkoblede elektroniske apparate, som ikke er smartphones, i perioden 2010 til 2014. Årstal 2010 2011 2012 2013 ... -
hjælp tak ! :)
ForumindlægHej jeg har burg for hjælp til denne opgave. Jeg har sat funktionen ind på TI-Nspire. Ved opgave a prøvede jeg at sætte f(100), men det skulle jeg ikke gøre. Herefter prøvede jeg d/dx (f(t)) | x=100 Men det gav 0.. Er der nogle der kan hjælpe mig ? :) I en model kan længden af dagen i Anchora...
