Søgning på: engelsk mundtlig a. Resultater: 12841 til 12860 af 163701
-
Vis, at B er den inverse til A
Forumindlæghej hvordan løser jeg a? jeg kan finde ud at gange matricer, men har ikke kunnet finde det her i min bog, har også googlet. https://pic2url.dk/IMG20180721155501jpg På forhånd tak -
Udledning af afskrivningsfaktor (a i en eksp. funktion)
ForumindlægHej. Jeg har fået en emneopagev for i matematik 1.G Jeg har fået dette spørgsmål "Udledning af afskrivningsfaktor (a i en eksp. funktion)" Dette er det eneset jeg ikke kan finde ud af, har prøvete at kigge i bogen og gamle noter. Det er bare ikke noget at komme efter. Håber virklig... -
Hjælp til opgave(r) - A niveau (vektorregning).
ForumindlægHej (: jeg har lige nogle problemer med disse opgaver, så håber at der er nogen herinde der kan hjælpe mig. Den første er en opgave hvor vi har 5 punkter: A(0,2) , B(3,4) , C(6,1) , D(6,-4) og E(2,-2). Så skal jeg bestemme arealet af den femkant disse punkter danner. Og det kan jeg ikke lige se h... -
Hjælp! SÅ HURTIGT SOM MULIGT! Skal til eksamen i overmorgen... (Fysik´/Kemi)- (Engelsk)
Forumindlæg-------------------------------------------------------------------------------- Hey! Skal op i fysik i overmorgen...:/ Og har brug for hjælp. Mangler nogen forsøg til -Vekselsrøm -Radioaktivitet -Kalk Også skal jeg op i engelsk d. 6/7:( Er meget, meget nervøs! Plejer at få 8...ikk det bedste.. o... -
Ca. 1 sides rettelse bedes Engelsk
ForumindlægHejj.. Jeg vil virkelig gerne have nogen til at tjekke mit engelsk efter, der burde ikke være de vildeste fejl, har været og rettet den extra grundigt igennem, og en af mine venner har også set på det (: - Det fylder alt i alt ca. 1 side, uden 1,5 linieafstand, og billeder. Min opgave kan findes... -
GSK-hold matematik b-a
ForumindlægHejsa Jeg har lige afsluttet en HHX med matematik på b-niveau. Nu skal jeg til at supplere matematik a på gsk, og det hold jeg kigger på er på er et gsk hold på et almindelig STX gymnasium. Jeg er bare blevet lidt nervøs for det, da pensum på HHX er anderledes fra pensum på STX. Vi har b.la. ikk... -
reducer stykket 4a(a+b)-(a+2b)^2+4ab^2
Forumindlæger der nogen der kan hjælpe mig med det her? -
Samfundsfag A skriftlig eksamen 2011
ForumindlægEr der nogen der har nogen ideér om hvilke emner der er i år i samfundsfags eksamen A niveau ? Skal op på mandag (d.23) og er meget i tvivl om, hvordan jeg skal forberede mig samt hvad jeg skal læse op. nogen der kan hjælpe ? Vh -
Konstanterne a og b af eksponentiel funktion
ForumindlægHej Jeg har fået en opgave for, hvor jeg ved hjælp af to punkter skal finde a og b i en eksponentiel funktion. Ved ikke helt, hvordan jeg skal regne det ud. Alt jeg er kommet frem til er at b må være 5. Har vedhæftet et billede med opgaven. På forhånd, tak -
Mat A skr. Eksamen: Hvad synes i?
ForumindlægSå har der været skr. eksamen i Matematik A. Hvad synes i så om opgaverne? Jeg synes de var rimlige nemme, dog kunne jeg ikke huske omkring substitutionsmetoden for integral regninger, så opgave 4 i delen uden hjælpemidler fik jeg slavet forkert. Ellers ser resten rigtigt ud, og håber på 12 we... -
SRP: Historie og Engelsk - Terrorisme, 9/11
ForumindlægHejsa :) Jeg sidder og er så heldig at skulle skrive SRP i fagene Historie og Engelsk, og har nu igår fået udleveret min problemformulering. Emnet er terrorisme, med 9/11 som det centrale. Først og fremmest skal det siges, at dette IKKE er et topic der forsøger at få jer til at lave min opgave. S... -
Potensfunktioner, beregning af forskriften og a og b
ForumindlægOm en potensfunktion f(x) = b*x^a oplyses, at P(12,40) og Q(18,76) er punkter på grafen for f(x). Bestem forskrift for f(x) Om en potensfunktion f(x) = b*x^a oplyses, at P(6,36) og Q(23,104) er punkter på grafen for f(x). Bestem tallene a og b Hjælp tak :) -
Matematik A stx eksamen.. Hvad synes i ?
ForumindlægHey allesammen. Jeg var op til matematik A idag og ville høre om nogen af jer gider at uploade jeres opgaver ind? Det kunne være meget rart at sammenligne resultater så man har en ide om hvad man har rigtigt og forkert .. Vil også gerne høre om hvad I synes om dette opgavesæt? -
VØ A eksamenssæt 2006, Ege Ovne A/S
ForumindlægHejsa Er der en som ved hvor jeg kan finde opgavesættet? Skal lave en aflevering og kan ikke komme på skolens eksterne netværk for at få opgaven. Mvh Louise. -
Bevise formlen Fy=fx^a
ForumindlægHej Studieportalen. Er der nogen der kan hjælpe mig med at bevise denne formel, step by step? Fy=fx^a Tak på forhånd. -
Matematik A studentereksamen 2009 December
ForumindlægHej Folkens Jeg vil høre om der ikke er nogle der har opgavebesvarelsen til Matematik A studentereksamen 2009 December. Det vil være en stor hjælp! På forhånd tak :) -
4a+(2c-3b)/(a-b) - 3a-(4c+2b)/(a-b) +2a-(3c-4b)/(a-b) ?
Forumindlæg -
Kigge min engelsk stil igennem?? :/
ForumindlægHejsa folkens, har en engelsk stil der skal afleveres. Engelsk er ikke min stærke side, så vil være super glad hvis nogen kunne kigge den igennem. Den er kun på 2 sider.. -
Bestemmelse af tallene a, b og c
ForumindlægHejsa, jeg er ved at lave denne opgave men aner virkelig ikke hvordan jeg løser den, håber nogen kan hjælpe mig med at forstå hvordan jeg kommer frem til de rigtige resultater. På forhånd tak. Jeg tænker at a muligvis er 2 men er ik' helt sikker. -
life is a bitch perspektivering
Forumindlægnogen gode forslag til hvad jeg kan perspektiver "life is a bitch" til? jeg kunne virkelige godt bruger noget hjælp. Det enste jeg har kunne finde til at perspektiver filmen til er en anden kortfilm kaldet :"gråvejr" skal aleverer det i aften, så det må godt gå lidt hurtigt :)
