Søgning på: matematik fp10 3 december 2021. Resultater: 12841 til 12860 af 135324
-
1. Rejsekort til Emil
ForumindlægNogen som har lavet en fsa problemregning, som kan hjælpe mig? -
Hjælp til fysik :-)
ForumindlægHej håber nogle vil hjælpe med opgave 4) a) Jeg kan ikke få samme resultat som facit som er 1.95MJ -
histogram
ForumindlægJeg sjal lave et histogram i Excel. Problemet er, når jeg skriver dataene med tal f.eks 10-19 så skriver Excel okt-19? Jeg vil have at den skriver 10-19. Nogen der kan hjælpe med indstilling til programmet? -
Dumpede kemi
ForumindlægHej, jeg har lige være til kemi b eksamen og fået 00, men fik 7 i årskarakter. Så her er mine spørgsmål: hvor meget trækker det ned i snit Skal jeg læse kemi op, hvis bestået kemi kræves på en videregående uddanelse, eller redder årskarakterne mig? Har jeg dumpet kemi fuldstændigt og er de 2... -
bestem a og b
Forumindlægførste opgave er det ikke sådan her ? x1 y1 x2 y2 (1902,21) (1915,250) for mit a til 1.20, men min b bliver forkert min lommeregner vil ikke regne det ud... har jeg gjordt noget forkert? opg 7 det er ogpave B mit svar bliver til -0.44 men har jeg gjord det rigtigt her ? ... -
Dumpe et fag
ForumindlægHvad vil der ske, hvis jeg dumper min mundtlige matematikeksamen? Jeg står og skal op i mundtlig matematik, men jeg har ikke haft tiden til at begynde at læse før idag (jeg skulle op i flere eksamer end normalt af årsager) og matematik er i forvejen et område, jeg er meget usikker på. Jeg fik 7 i... -
Lektiehjælp
ForumindlægHej Er der nogle, der ved eller har ideer til, hvor man kan søge efter personer, som ønsker at undervise i matematik som lektiehjælp efter skole (gymnasieniveau) ? -
spørgsmål
Forumindlægkan man få plagiat hvis man tager et præics samme svar som en har lagt et billede af nogle matematik svar? -
Økonomi på KU
ForumindlægHej alle .. Ville lige høre om der er nogen der er i gang med at læse økonomi på KU, eller på et andet universitet her i landet. Vil meget gerne høre lidt om studierne. Har læst mig frem til en del på nettet mht. fag osv... men vil gerne høre det fra en der er igang med studiet. Hvor meget fylder... -
100 kan skrives som summen af to kvadrattal hvordan?
Forumindlæg100 kan skrives som summen af to kvadrattal hvordan? -
Mat b bestået eller dumpet
ForumindlægHej Jeg afsluttede mat med følgende karakterer Årskarakterer Mundtlig 02 Skriftlig 4 Eksamenskarakter Mundtlig 00 Jeg er forvirret over hvor meget hver karakter vægter, så ville se om i kunne hjælpe mig. Har jeg bestået matematik B? Tak -
skriftlig mat A
ForumindlægAng. skriftlig matematik A niveau i dag..Hvad ville man få, når man i opg. 13 a har skrevet rigtig udregning, men har fået forkert resultat.. fik 9 men skulle have 1,5.. min lommeregner der har drillet -
Fodnoter i MA/FY?
ForumindlægHej SP. Jeg er igang med SRP (bliver ved med at sige SSO af en underlig grund) og skriver i matematik/fysik. Hvordan er det lige med fodnoter? Indtil videre har jeg kun tre, og jeg mangler virkelig lidt. Er det ikke kun i de humanistiske fag at fodnoterne er nødvendige? :) - Zalamander -
Hjælp til eksamenssæt HHX
ForumindlægHej derude, Jeg sidder på falderebet på HHX og kæmper med vores permanent sidste aflevering i matematik (hvilket jeg ikke er skarp til) Som et sidste desperat forsøg på at opnå en nogenlunde karakter vil jeg høre herinde om der er en som ligger inde/kender en som ligger inden med et besvaret eks... -
Mat u. hjælpemidler: Gynge opgave
ForumindlægJeg overser sikkert noget åbenlyst, men er gået i stå i denne opgave fra sættet stx matematk A 5. december 2014. Opgaven er vedhæftet -
Hitlers i fængslet
ForumindlægI 1923 mente Hitler at det var tid til en magtovertagelse, og en "march" over Berlin, sammen med en masse nazisterne. Politiet kom i rette tidspunkt, - dræbte 16 - og Hitler blev sat i fængslet senere i april 1924. Men allerede samme år i december blev han løsladt. Var det pga. god op... -
toppunktskoordinater
ForumindlægJeg skal bestemme konstanterne b og c, så (3,5) er toppunktskoordinaterne for grafen for f(x) = -x2 + bx + c ??? -
Supplering
ForumindlægHej Studieportalen, Hvis jeg samlet har dumpet Matematik på B-niveau (4 4 årskarakter og -3 til eksamen), men min drømmeuddannelse alligevel kræver Matematik på A-niveau, kan jeg så godt supplere og bestå faget på A-niveau i mit sabbatår, så jeg består adgangskravene til min drømmeuddannelse? -
Geometri mat A skr. eksamen
ForumindlægHej, til den skriftlige eksamen til matematik på A-niveau, forventes der, at man skitserer trekanter og lign. til 1. delprøve? taaak <3 -
Økonomi (polit)
ForumindlægKære alle, Jeg går med tanken om at skifte uddannelse til økonomi på ku. Jeg har mat A samf A engelsk A fra gymnasiet samt en naturvidenskabelig bachelor. Jeg er usikker på om jeg vil komme til at klare mig “dårligt” i matematik, hvis man ikke har høje karakterer i matematik fra gymnasiet. Min...
