Søgning på: tysk notater. Resultater: 12881 til 12900 af 18469
-
rettelser
ForumindlægHey derude er der en sød person der gider se/rette disse linjer igennem. : Han kommer altid alene. (Er kommt immer allien) 2: Han kører selv bilen. (Er fährt slebst das Auto) 3: Bliver han hjemme om aftenen? (bleibt er zu hause um der Abend) 4: Spiser du hjemme eller hos Franz? (isst du zu ha... -
turistchef
Forumindlæghjælp mig vnner!!! jeg har brug for ideer.... Jeg er blevet ansæt som turistchef i Odsherred kommune og skal gør noget for at tiltrække turister. Har I ideer til hvad jeg kan gør for at øge indkomsterne -
Hvordan sir man?
Forumindlægmanden, som får til opgave at .. ? -
Fehlings væske
ForumindlægHej Håber nogle kan give et svar på følgende spørgsmål: Hvorfor tilsætter man kalium-natrium-tartrat til Fehlings væske? Hvad er forbindelsens systematiske navn? -
HURTIGT Bevægelse eller stildstand?
ForumindlægHej Jeg er tvivl om hvornår det er bevægelse og hvornår det er stildstand. Er det "nach Hause" som er stildstand eller er det "zu hause." Og hvilken er så bevægelse -
Engelsk Grammatisk forklaring
ForumindlægEr forklaringen på at det skal hedde "did you really think that..." i stedet for "did you really thought that..." bare at det er en verbalfrase fejl -
Erhvervsøkonomi og erhvervssprog
ForumindlægHej Jeg overvejer at studere "Business, Language and Culture" (Erhvervsøkonomi og erhvervssprog) på CBS i Købehavn, men er lidt usikker på om der kommer til at være alt for meget matematik/økonomi i uddannelsen. Er der nogen der kan fortælle mig hvor stor en del af uddannelse det fyld... -
Thomas' Bosheit - er det rigtigt?
ForumindlægHej Det siger sig selv. Thomas' Bosheit, lyder det rigtigt? - Thomas' ondskab. -
Studenter i verdensklasse
ForumindlægJeg skal skrive et essay der omhandler de kompetencer danske elever skal have for at kunne karakteriseres som studenter i verdensklasse. Forslagene må godt lægge op til radikale ændringer af det skolesystem vi kender i dag (dog uden at blive sience fiction). Hvis du brænder inde med nogle g... -
Nationalisme
ForumindlægMed henblik på nationer og nationalisme . Skal jeg i historie forklare ordet : "Folk". Jeg har skrevet lidt selv, men jeg kunne godt bruge noget hjælp til at forstå det "helt korrekt", så hvis der er nogle som sidder og kender til ordet så skriv endelig. 1000 tak -
Metodedelen i AT-eksamen
ForumindlægJeg er lidt i tvivl om, hvordan metodelen i AT-eksamen forløber. Skal jeg bruge fagets metoder, eller skal jeg vise, hvordan den givne teoretiker ( i mit tilfælde Marx) brugte metode til at udvikle sine teorier? Hvis nogen i øvrigt har nogle forslag til, hvad jeg skal komme ind på i forhold til ... -
Lola rennt - sætning
ForumindlægHej! Skriver i skrivende stund en stil om filmen "Lola rennt." Er næsten færdig, men der er én sætning, som driller mig. Har prøvet at omskrive den til noget lettere, men det blev bare ikk en lettere sætning: Jeg har valgt, at jeg gerne vil skrive om temaet fra bettinas gruppe. Ich h... -
sygeeksamen 2009
ForumindlægHej alle. jeg vil spørge om der er nogen herinde der har lavet den dansk stil, som folk fik til sygeeksamen i 2009. Hvis nogen har den, så vil jeg meget gerne se den og læse den igennem. på forhånd tak. (stx) andreas -
Kan jeg skrive dette her?
ForumindlægHej jeg har en fremlæggelse i morgen, omkring 4 billeder. Det handler om en mand, ved navn Ferdinand, han er på sejltur også vælter båden, fordi han fanger en fisk, men den trækker igen, da den vil blive i vandet.. Jeg har skrevet noget, men vil gerne have afvide om jeg kan skrive det. Håber på h... -
Renæissancen og reformationen
ForumindlægHej, Sidder og er ved at læse op på historie. Det her er nok et dumt spørgsmål og mange vil ryste på hovederne, men er renæissancen og reformationen det samme? Lidt svært at skille ad.. Vil meget gerne have hjælp!:) -
Studeeksport
ForumindlægStudeeksport i 1500-tallet?? Hvad skal jeg bemærke hér? - udover at den er omfattende, og det er rimelig mange penge vi tilsyneladende snakker om. ¨ Hvad handler det helt konkret om?? _ synes det er lidt svært, at finde ud af via en inkompetent historie bog samt evig og altid diffuse "goo... -
Oversættelse
ForumindlægHvordan siger man: ?Hun glemte at skrive til mig. Mit bud: ?Sie vergass mir zu schreiben. -
kilder
ForumindlægJeg skal i min historieeksamen i morgen supplere med noget materiale som jeg selv har fundet(en kilde, et billede, statistik m.m.). Mit emne er Danmark i 1800-tallet, men jeg kan ikke komme på noget jeg kan medbringe. Er der en der har en ide? Jeg har fundet et citat fra et medlem fra partiet høj... -
Hjælp til basal oversættelse
ForumindlægHej gutter! På normalvis ville jeg ikke spørge, men jeg sidder og skriver opgave om den Amerikanske våbenlov, herunder også den 2. Amendment. Jeg er i tvivl om hvor vidt jeg skal oversætte den til dansk, eller lade den være på engelsk? Og i så fald, hvordan filan skal jeg helt præcist overrsætte... -
KOrrekt sætning ?! (-: HILF mich
ForumindlægHejsa Hvordan siger man ... Jeg vil gerne perspektivere temaet med nogle tekster som jeg har læst med klassen ? Mit bud: Ich will gern das Thema perspektiveren mit etwas Text, der ich mit der klasse gelesen hat ?
