Søgning på: engelsk b studentereksamen 2011. Resultater: 12921 til 12940 af 109300
-
Hvilken studieretning?
ForumindlægHej folkens. Jeg er en ung dreng på 15, som sidder med et lille problem: Jeg ved ikke hvilken studieretning jeg skal tage. Jeg vil gerne tage en bacheloruddannelse efter gym, så jeg vil helst have en retning, hvor mit snit vil ligge så højt som muligt. Forresten, så er mine bedste fag følgende: D... -
pensum
ForumindlægHvor meget vil i lægge i at læse læsepensum? Jeg ved godt at det vi kan komme op i hører under eksamenspensum...men hvor vigtigt er de at læse det læsepensum...hvis man nu kan huske de essentielle ting fra læsepensum, er det så vigtigt at læse det hele igen? -
Er jeg student??
ForumindlægHmm.. tvivler lidt.. jeg har fået hue, men er bange for at jeg måske ik er blevet student.. Hvornår får man at vide, om man er dumpet eller ej?? Jeg blev student d. 13. juni.. Min årskarakter er på 6,8 og min eksamenskarakter er på 6,6...Er jeg ikke blevet student?? Vil bare være sikker :DTak på ... -
Hvornår skal man søge lærervikar job?
ForumindlægHej! Som spørgsmålet antyder vil jeg gerne vide, hvornår jeg skal/bør søge et job som lærervikar. Derudover jeg vil også høre, hvilke ting jeg skal lægge vægt på i min ansøgning :-) På forhånd tak -
Kan High School overføres til gymnasium
ForumindlægHej! Sagen er den, at mine forældre er ved at overveje at flytte til USA. Jeg er kun 16, og jeg skal derfor begynde på STX i 1.g efter sommerferien. Jeg ville høre om jeg i stedet for det, kan tage junior og senior år af high school, og derefter flytte tilbage til Danmark og tage 3.g på STX. Det... -
HF uden 2. fremmed sprog
ForumindlægJeg skal igang med en fuld HF her til August, og det under mig lidt at jeg ikke skal have 2. fremmed sprog. Jeg troede at det var et krav hvis man vil søge ind på en vidergåendeuddannelse? Men det er måske bar mig der har misforstået det? -
Mat A - mht. at bestå (karakter)
ForumindlægHej alle Får man både en mundtlig og skriftlig karakter, hvis jeg vælger at supplere mat fra B til A? Hvordan er det mht at bestå? Hvis jeg får et -3 til skriftlig eksamen og et 7 tal til mundtlig. Har jeg så bestået? Med venlig hilsen Anja -
Slaver
ForumindlægHej Nogen der ved, hvad englands afskaffelse af slaveri har at gøre med frihandlen? Det står på en ½side, som jeg har fået, men kan simpelthen ikke forstå det - det er på engelsk... -
Hjælp! - Min ansøgning!
ForumindlægJeg har VIRKELIG brug for at nogen vil kigge min engelsk ansøgning igennem i dag, er der nogen som melder sig? Så kan jeg sende den over studieportalen via beskederne? -
folk laver nar af studieprotalen!
Forumindlæghelt ærligt! der er så mange folk der forventer at man skal rette ens 1000-2000 ords stil eller oversættelse af tysk en hel side eller nogen slet ikke selv kigger på det, er der ikke nogen som er enig? Studieportalen er her får at hjælpe med fx give råd til hvordan man kunne gøre det bedr... -
Er der krav om man skal have et godt tal, hvis man skal på gym???
ForumindlægHeY Experter!!!Er der krav om man skal have et godt tal, hvis man skal på gym??? -
skal til terminsprøve. haster
Forumindlægskal til terminsprøve engelsk B. er der nogen der kender titlerne til prøven -
Hvilket gymnasium?
ForumindlægHej.. jeg vil rigtig gerne vide lidt hvilke gymnasium der passer bedst til det jeg vil.. Jeg tænkter at jeg i fremtiden vil noget med medicin.. altså så det er noget med matematik, engelsk , fysik kemi osv.. ville det være bedst hvis jeg tog stx, eller htx? og hvis jeg vælger den studie retnin... -
Rend mig i traditionerne - Davids skolegang
ForumindlægDer står at David er ved at tage en studentereksamen, hvorfor han må gå på et gymnasium, men samtidig bor han på værelse med Hubert. Og på et gymnasium overnatter man der mig bekendt ikke. Er der nogen, der kan hjælpe med at forklare dette? -
vektor
Forumindlæghej det er nogle opgaver fra engelsk som jeg har oversættet på dansk. en reference system vektor a=(3) og b=(-3) (4) (2 ) vi finder vektor c ved liging a+b+c=0, hvor 0=(0) (0) a. finde vinklen mellem vektor a og b b. vis at vektor c har kordinate... -
Fra STX til IB
ForumindlægHej Går på STX 1g, med Engelsk A, Samfundsfag A, Matematik B. Jeg har tænkt lidt over at skifte til IB her efter sommerferien. Men jeg ved ikke om det ville være for svært at starte på 1ste år, uden at have haft en Pre-IB. I Engelsk fik jeg 7 mundlig - 10 skriftlig til eksamen i folkesko... -
Bedømmelse ønskes! (Eng. A)
ForumindlægEftersom jeg rgundet sygdom afleverede min engelske stil én dag for sent, har min lærer varlg ikek at give mig karakter, hvilket pisser mig af! Jeg har lagt meget arbejde i mit essay og det eneste jeg har fået som kommentar er: Fin fortolkning - men knudret og kompliceret sprog. Skal lige underst... -
Hvad kræver det at blive student fra HF?
ForumindlægJeg starter op på en HF i design. Hvor jeg har fag som design, dansk, engelsk, erhversøkonomi og kulturpakken, og jeg ville høre om man så bliver student eller om det kræver en fuld HF? -
ringe om standbyplads og gennemsnit?
Forumindlægkan det godt være muligt at ringe til en uddannelsested man allerede har ansøgt ved og spørge om en standbyplads, selvom man ikke har sat kryds at man gerne vil have en standbyplads? hvis kvotient 1 fra 2011 står at man skal have et gennemsnit på 2,5 men at gennemsnittet i kvotient 1 fra 2012... -
Hjælp til lineær funktion
ForumindlægJeg er igang med en aflevering til matematik og jeg er simpelthen så forvirret overdenne opgave: Befolkningstallet i 2011 på amager kan beskrives ved F(x)=3630*x+174200 Hvad er befolkningstallet på amager i 2017: f(x)=3630*6+174200 = 195980 Hvor meget vokser befolkningstallet over en 10-årig...
