Søgning på: engelsk b studentereksamen 2011. Resultater: 12981 til 13000 af 109300
-
Ekstremisme - EP (HF)
Forumindlæghej :) Jeg har valgt "ekstremisme" som mit emne til mit EP 2011. Jeg har samfundsfag B og psykologi B inden under, som mine to fag. jeg læste en del om ekstremisme, og om Hitz Ut Tahrir inden. men syns jeg er kørt lidt død? nogen som har nogle forslag til hvad man kunne skrive om, i... -
STX-eksamen 2006 "HASTER"
ForumindlægNogle der skulle ligge inde med opgaverne fra studentereksamen 2006 ?? -
Mundtlig eksamen - Scor 12 ;)
ForumindlægHey alle!! Nu er det ikke fordi jeg forventer at kunne få 12 til min engelsk eksamen på A-niveau. Men tænkte dette indlæg kunne bruges til at hjælpe hinanden lidt med nogle gode vendinger, ord og andre fifs så censor falder ned af stolen ;) Jeg kunne godt tænkte mig at høre, hvordan i indlede... -
MEDICIN STUDIET
ForumindlægJa vi kender det alle sammen godt og der har været mange indlæg med det allerede, dog ikke for 2012, så jeg starter. Jeg bliver student den 27. juni. Jeg regner med at få et gennemsnit på ca. 9.5 uden at gange med nogen form for bonus. Dog ved jeg ikke om det er nok til at søge ind på mit drø... -
snøft snøft....
ForumindlægHey allesammen. Så gik det lige galt igen for mig mht. det skriftlige engelsk. (Eller mit engelk generelt!) Det er på et tilstrækkeligt LAVT NIVEAU, og jeg ønsker VIRKELIG at gøre noget ved det. Jeg prøver, men resultatet blev et 7-tal (nye-skala) for min lærer mener, jeg stresser mig selv osv, m... -
malmö universitet?
Forumindlægville lige høre om der nogen der ved hvor man kan finde adgangskrav til de forskellige studier på malmö universitet eller andre svenske universiteter.. Synes kun jeg kan se de skriver man skal kunne svensk under optagelseskrav..O.o -
Eksponentialfunktion
ForumindlægHvad sker der når både a og b er ens for de to eksponentialfunktioner? Når b er ens, så har de vel sammen skæringspunkt med y-aksen, men hvad med a? På forhånd tak -
STX
ForumindlægHej Jeg er i gang med optagelse.dk og minuddannelse. Jeg har valgt STX i Rødovre som den første priortet og STX Hvidovre som anden. Jeg er lidt i tvivl om hvilken studieretning jeg skal vælge. Der er to studieretninger som jeg sidder imellem. Den første er at man har tysk fortsættersprog A, Enge... -
rektangel i trekant
Forumindlæggodaftenfølg. punkter er givet for en trekant: A(1,0), B(-1,0) og C(0,1). Heri er der indskrevet et rektangel. To af rekatnglets hjørner ligger på AB og de to andre ligger på hhv. AC og BC. Det hjørne der ligger på AC, betegnes P og har 1.koordinat x.Nu skal jeg bestemme x så rektanglets arealt e... -
Matematik
ForumindlægSomeone who can help? -
Sidste års opgave
ForumindlægHej med jer på studieportalen!Jeg ville høre om i ved, hvad eksamensopgaven i engelsk sidste år hed. Altså hvad den novelle hedder, som man skal analysere. Er der evt. nogle, som har skrevet den eller har kendskab til den?Mange tak for hjælpMvh Michael -
Fremtid
Forumindlæghvordan siger man disse sætninger i fremtid? - jeg skal købe en hvid skjote i morgen - skal du købe en bog i boghandelen i morgen - Juan vil lærer engelsk på kort tid -
Tilbyder SRP-hjælp i Historie og Samf.
ForumindlægJeg hjælper gerne med opgaver i primært historie og samfundsfag, sekundært engelsk og dansk. Ganske simpelt krav: læs min profiltekst først :-) -
Mundtlig årsprøve 1.g
ForumindlægHej, jeg skal op til mundlig årsprøve i engelsk men har ikke rigtig fået at vide hvad prøven går ud på og håbede derfor at en venlig sjæl kunne hjælpe mig på vej ved at besvare dette :) -
undersøgelse af model
ForumindlægI en model kan længden af dagen i Anchorage Alaska som funktion af tiden beskrives ved f (t)=6,61⋅sin(0,0167t−1,303)+12,2 , 0≤t ≤365, hvor f (t) er længden af dagen (målt i timer) til tidspunktet t (målt i døgn efter 1. januar 2011). a) Benyt modellen til at bestemme længden af... -
Er jeg egnet til jurastudiet?
ForumindlægHej og godt nytår studieportalen! Jeg er en 18-årig pige der går i 2. HF. Jeg overvejer, at søge ind på jurastudiet, men jeg er i tvivl om jeg er egnet, eller om det vil være en fordel for mig at bruge et sabbatår på b.la. at læse nogle fag op. Fag jeg har/har afsluttet: Dansk A, engelsk B, hi... -
kan man tage til Copenhagen Business School hvis man har fransk på c niveau
ForumindlægJeg vil gerne i cbs når jeg er færdig med gymnasiet, men problemet er at, der i deres hjemmeside står nogle adgangskrav, som fransk a eller b skal man have hvis man vil ind(man kan også have andre sprog som Spansk a eller tysk a eller b, men i midt tilfælde er det fransk c). Så det jeg gerne vil ... -
Definition af overvågningssamfund!!
ForumindlægHej med jer. Jeg er i øjeblikket ved at skrive min SRP, som handler om 1984 af George Orwell. Min samfundsfagslærer har i min problemformulering bedt mig om kort at redegøre for hvad et overvågningssamfund egentlig er. Er der nogen der ved det? For jeg synes jeg har forsøgt ALT! på forhånd mange ... -
Elektrisk kredsløb - spørgsmål
ForumindlægJeg har lige et lille spørgsmål til en opgave.Det er et kredsløb med et 20,0V batteri, en 2,5mega ohm modstand, en kapacitor med C = 4,7 mikro F og en kontakt. Før kontakten sluttes er spændingsfaldet over kapacitoren nul. Så lyder opgaven: På et tidspunkt efter at kontakten K er sluttet, er strø... -
supplering
Forumindlægheyhar en veninde som har søgt ind på radiografuddannelsen med er blevet afvist da hun ikke havde et snit på 6 i mat A som var et krav, nu spørger hun mig om hun kan nå at supplere det, og hvis ja skal man så til eksamen igen?jeg kunne ikke rigtig svare hende derfor spørger jeg herinde..
