Søgning på: det blomstrende slagsmål analyse. Resultater: 13021 til 13040 af 23877
-
eksame.. og jeg har angst!
Forumindlæghej alle jeg skal næste uge op i 3 eksamener: 1) dansk, 2) engelsk 3) samfundsfag - jeg er så meget på den! hvordan kan jeg forberede mig til disse fag? godt nok er det årsprøve, men stadig bliver rektoren sur, hvis jeg ikke består /: håber der er nogen der vil hjælpe mig.. er virkelig på ski... -
Regression , plzz hjælp
ForumindlægPlzzz Hjlæp Lav en regressionsanalyse hvor BMI forklares ud fra Alder og Fast Food, der her begge antages at være en kontinuert variabel. Jeg er klar over at dette er en multipel regression, men Fast food i datasættet er rigtig en kvalitativ forklarende variabel men læreren har skrevet at de ... -
Dansk terminsprøve :)
ForumindlægHej allesammen. Jeg skal imorgen til terminsprøve i dansk. Jeg har tænkt mig at vælge essay eller nyhedsartikel, og det ville være en stor hjælp hvis nogle kender nogle gode tips. Har ledt på internettet og kigget i mine ældre "stile" -Magnus ;) -
Lektielæsning spild af tid?
ForumindlægPå forsiden af Politiken er der idag bragt en artikel med overskriften "Lektielæsning er spild af tid". Artiklen omhandler den amerikanske forfatter Alfie Kohns nye bog ’The homework myth – why our kids get too much of a bad thing’. Som titlen indikerer viser Kohns un... -
Aidt SSO, Vandmærket, Tilgang, Bavian
ForumindlægHej alle os 3.g'ere skal jo til at skrive SSO nu, og jeg skal skrive om Aidt. ville høre om der sad andre derude i verden der også skal skrive om hende, så kunne vi eventuelt hjælpe hinanden undervejs. jeg er en dygtig elev i dansk, så kan også selv være til hjælp. v.h. Linda -
Hvor defineres følgende i et CAS-program?
ForumindlægHej, jeg har fået afvide, at jeg har en periodisk funktion , der har perioden . Den periodiske funktion er defineret ved: i intervallet fra - Hvordan definerer jeg følgende i et CAS-program, og hvordan kan jeg plotte følgende periodisk funktion i intervallet fra ? - Håber nogen kan hjælpe :) -
Hvordan er mundtlig eksamen?
ForumindlægHej, jeg skal snart til eksamen og er lidt nervøs. Nogle der ved hvordan det kommer til at være? Altså er det mening man skal lave det hele på skolen og derefter fremlægge eller får man også tid derhjemme? -
13-tal
ForumindlægEr der ikke nogle venlige sjæle, der kan give mig et par råd, tips eller lign. mht. hvordan man får et 11 eller 13 tal!? vED GODT AT JEG IKKE SKAL SIKTE HØJT, MEN DET KUNNE VÆRE SJOVT AT FÅ EN DEL AT VIDE FRA JER! :)Her tænker jeg på skriflig fremstilling (stile). MAnge tak på forhånd! PS: bekl... -
Kringsatt av fiender
ForumindlægHej der ude.. Jeg har fået til opgave at fremlægge lidt om sangen "Kringsatt av fiender" jeg har lavet en del men syntes lige der mangler et guldkorn eller 2 til at gøre den ekstra god. er der nogen der har noget der kan hjælpe eller bare syntes om sangen.. -
Filosofiske film?
ForumindlægEr der nogen, der kender nogle film, der behandler nogle filosofiske emner? Der er selvfølgelig The Matrix, men ellers kan jeg ikke lige komme på andre. Kan I? -
skrive en stil
ForumindlægEr her nogen der er gode til at skrive stil og som har tid til det, det skal svare til A niveau på gym. og det er en dobbeltstil dvs 6 sider? er meget tidspresset derfor spørge jeg om det? jeg giver 400 kr -
Kan i hjælpe med hvad opgaven går ud på?
ForumindlægJeg har fået en dansk opgave som jeg ikke kan forstå ? hvad betyder det jeg skal hvis der står: Her skal du kort vende tilbage til første modul og fortælle, hvilke samfundsmæssige og politiske problemer,som Lone Hørslev og Yahaya Hassan sætter under debat i deres digte("Barndom", &quo... -
Hvad er nemmest?
ForumindlægJeg var til historieeksamen her den anden dag. Det gik ikke helt vildt godt. Jeg ville høre hvad i andre synes om eksamenssystemet. Jeg er selv på den gamle reform og synes ikke det er helt vildt nemt at afvikle en eksamen når ens fremtid essentielt afgøres på de 20min. man er derinde. Hvad je... -
Eksamen
ForumindlægNogen der kan forklare mig- hvordan Old-eksamen helt foregår? Jeg er nemlig ikke helt med. Gerne uddybende- og hvad man skal kunne - for at komme i den dyre ende.. -
Eksamenshjælp
ForumindlægNogen der har en plan over hvordan man kommer rundt om alle de faglige mål i Religion C på stx?? Efter den opgivne tekst skal man jo snakke alt muligt andet. Så hvis nogen har nogle gode råd til udarbejdelse af en sådan plan(altså så man kan komme rundt om alle de faglige mål) er de meget velkomn... -
Impuls
ForumindlægHej alle :) Så er man jo kommet i skole igen, og den første fysik aflevering er dumpet ind i indbakken. Jeg sidder lidt fast i den ene af opgaverne. En mand bliver skudt med et projektil. Projektilet har massen 4.5g og udsendes med farten 400 m/s. Manden der bliver skudt har massen 71kg. a. Hv... -
AT
ForumindlægEr der nogen der har nogle generaler noter til AT? -
EKSAMENSOPGAVE ETHANOL HASTER! (graf med densitet og % af ethanol)
Forumindlæg"Tegn ved hjælp af nedenstående tabel en graf over sammenhørende værdier af densitet og vol %. Densitet ud ad x-aksen og vol % ud ad y-aksen. Bestem ved lineær regression en ligning for linjen. -
Eksamen sommeret 2007
ForumindlægHej alle sammen. Jeg ville høre om der er nogen af jer det har været oppe til danskeksamenen maj 2007 (den skriftlige) og som kort kunne fortælle mig noget om de emner der er opgivet i det hæfte man får udleveret. Det skal lige siges at det drejer sig om den daværende 9. klasses eksamen, det der ... -
HJÆLP med oso opgaven
ForumindlægHej jeg går i 10 klasse og jeg skal lave en problemformulering i min opgave og over emne hed uddanelse. der har jeg valgt om it men jeg kan ikke finde på nogle spørgesmål til min problemformulering. og jeg vil bare spørge nogle der vil hjælpe mig at finde nogle spørgesmål til mig. jeg vil gerne v...
