Søgning på: fysik noter 9 klasse. Resultater: 13061 til 13080 af 63055
-
Hvis man dumper dansk A, kan man så blive optaget på videregående uddannelse
ForumindlægJeg skal til afsluttende eksamen i dansk om nogle få dage. Jeg frygter at jeg dumper, da vores klasse simpelthen er så fattig på noter, og vores lærer er ikke just den bedst. Langt fra! Jeg fik dog 10 i den skriftlige eksamen og 7 i både skriftlig og mundtlig årskarakter. Den uddannelse jeg ønske... -
ultrakort engelsk stil, til rettelse
ForumindlægThe theme is eating disorders. Here it’s about a teenage girl who is obsessed with losing weight. It goes so far that she becomes(?) anorexia. She is a perfect student, but that is not enough for her. She want’s attention and compliment about her look. She is from the beginnig a control-freak and... -
Praktik og studiejob
ForumindlægHej alle hjælpere, Er der nogle som ved, om jurister, heriblandt advokater og anklagere, tager 10. klassere i praktik og eventuelt et studiejob senere hen samme sted? -
Overfladeareal og ukendte sider
ForumindlægTil julearrangementet skal klassen lave en masse julepynt, som de kan hænge op i klassen. Et flettet julehjerte består af et kvadrat og to halvcirkler (se figuren). Hvad er overfladearealet af julehjertet (både for- og bagside)? Hvordan finder jeg radiussen og dermed diameteren for halvcirklern... -
Hej! datalogi
ForumindlægNogen der ved hvordan man i java kan skrive en funktion så man for matrix-vektor-produkt eller matrix-produkt! jeg har lavet en Driver så skal køre en matrix klasse og vektor klasse men jeg ved ikke hvordan jeg skal lave de to ovenover. er der nogen der har en idee!!! -
BILLEDKUNST EKSAMEN!
ForumindlægHej! Jeg skal op i billedkunst om en uges tid, og er virkelig nervøs. Jeg har ikke haft billedkunst i starten af skole året og er derfor (mega) bagud med de første tre emner som klassen har gennemgået. /: De lyder således: Perspektiv og Henning Larsen, Barokken, og Samtidskunst. Jeg har søgt så m... -
rumfang
Forumindlæghej håber der er nogen der vil hjælpe mig med denne opgave 1) Beregn rumfanget af en terning med kantlængde 4,5 cm. Beregn derefter rumfanget af en terning med den dobbelte kantlængde. -
brøk regning
Forumindlæg4+ (w/9) .24 ------------------------------- 12 hej. er der nogen der har et forslag til hvordan man skal få startet med den her? -
ligning
Forumindlæghej hvordan løser man denne ligning 3 kubikrod x+1 =10 -
er der en der kan tjekke grammatikken?
Forumindlægret grammatikken? please -
optagelse på HF
ForumindlægHej..Jeg har en ven (snart 19) der er lige blevet optaget på maglerskolen, men nu siger han at det ikke er noget for ham og han vil heller på HF.Han har tidligere afsluttet:- udvidet afgangsprøve (10. klasse)- 1. år på Handelsskolen (Hg)folkeskolen og 10. klasse er ca. afsluttet med omkring 7-7½ ... -
Hvordan klarer man gymnasiet?
ForumindlægHej studieportalen. Her i næste uge starter jeg i 1.g på stx og jeg er bare smadder nervøs. Jeg har mødt min klasse et par gange og selvom jeg virkelig prøver, er det bare som om jeg kan ikke kan snakke ordenligt med nogle. Jeg kender ingen og jeg har det som om alle allerede kommer vildt godt u... -
hvad skal jeg gøre ift. valg af linje
ForumindlægDette er et mere personligt sprøgsmål. Skal starte på STX 2020, og er næsten sikker på hvilken linje jeg gerne vil have. Vil super gerne have Biologi A og Kemi B, men jeg er bange for at ved at vælge den linje vil jeg komme i en klasse, der ikke helt er mine typer. Skal jeg bare springe ud i de... -
Medicin- Gode nyheder?!
ForumindlægHej alle dem, der håber på optagelse på medicinstudiet. jeg fandt noget spændende og vil lige spørge andre, om jeg har forstået det rigtigt : " I øjeblikket ( 2006-7) er adgangskravet matematik og fysik på B-niveau og kemi på C-niveau. Ved ansøgelse i kvote 1 skal gennemsnittet i disse f... -
Oversættelse
ForumindlægHej allesammen :-) Jeg ville høre om denne engelsk oversættelse lyder rigtig nok? Den danske artikel vi skal oversætte lægger vedhæftet Our son at 14 does not know, what he wants to do, and he is not very good at anything – either in the school or outside. We support him as good as we are ... -
sandsynlighed
ForumindlægHej SP, Jeg er i tvivl om følgende opgave: I en gruppe på 50 arbejder på en fabrik konstanteres 9 tilfælde af allergi. Arbjedstilsynet regner med at der i gennemsnit er 10 % med allergi i befolkningen. Kan man på 5 % signifikationsniveau forkaste hypotesen: Der er ikke flere tilfælde... -
Hvad skal jeg gøre for at blive læge?
ForumindlægHej jeg går til dagligt i 9.kl og jeg ønsker at blive læge:) Men jeg er meget i tvivle om hvordan man bliver det, mange har bildt mig ind i at man skal ha et stort snit for at komme ind på et universitet. - hva hvis man ikke får et højt snit? - og hvad mener de med et snit? - er det forskelligt f... -
Densitet
ForumindlægHej :S Jeg sidder med en fysik opgave til imorgen, og ville høre om der var nogen som kunne hjælpe mig med denne opgave. Massen af sirius b er 1,05 gange solens masse,og dens radius er 5568 km a. Beregn den gennemsnitlige densitet af Sirius b. b. Beregn størrelsen af tyndeaccelerationen ved over... -
lærervikar?
ForumindlægHvad skal der til for at blive lærervikar? Hvis jeg har mulighed for at blive det, er det så muligt at arbejde som lærervikar nogle timer om ugen samtidigt med at jeg studerer på deltid? -
Gymnasiet Livet!
ForumindlægHey, jeg er en elev der til daglig elsker matematik på højt niveau. Derfor har jeg også valgt matematik på A niveau når jeg skal starte på gymnasiet. Problemet er så bare at jeg skriftligt aldrig gøre det godt... Mundtlig er jeg på højt plan.. Men det er altid en problemregning der ødelægger mi...
