Fysik

hvad skal jeg gøre ift. valg af linje

25. september 2019 af LineBerg13 (Slettet) - Niveau: 9. klasse

Dette er et mere personligt sprøgsmål. Skal starte på STX 2020, og er næsten sikker på hvilken linje jeg gerne vil have. Vil super gerne have Biologi A og Kemi B, men jeg er bange for at ved at vælge den linje vil jeg komme i en klasse, der ikke helt er mine typer. 

Skal jeg bare springe ud i det, med tanken om at det sociale i min klasse måske bliver knapt så fedt, eller skal jeg følge strømmen, med Engelsk A Samfundsfag A


Brugbart svar (0)

Svar #1
25. september 2019 af OliverHviid

Hvorfor tror du at personerne i den klasse ikke lige er dine typer? Du er jo ikke engang startet endnu? Desuden bør det nævnes at dit indlæg ikke hører til under "Fysik".


Brugbart svar (0)

Svar #2
25. september 2019 af Planke94

Tag det som en udfordring. Hvis det er STX du du gerne vil, skal du jo bare i gang 


Brugbart svar (1)

Svar #3
25. september 2019 af peter lind

Hvis det er biologi og kemi, der interessere dig, skal du absolut vælge det. Hvis du vælger noget andet resikerer du bare at få en dårligere fremtid. Tænk også på at det er dit fremtidige liv, det drejer sig om. Hvis du skal beskæftige dig med noget, der ikke interessere dig får du bare et dårligt liv.


Skriv et svar til: hvad skal jeg gøre ift. valg af linje

Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk? Klik her for at oprette en bruger.