Søgning på: engelsk b studentereksamen 2011. Resultater: 13181 til 13200 af 109300
-
matematik opgave
ForumindlægEn pige tager 4 pakker mariekiks med p°a en 14 dages rejse. Der er 25 mariekiks i hver pakke. Pigen spiser 6 kiks hver dag p°a rejsen. Du skal opstille en model for antallet af kiks med en funktion f a) Beslut hvad x skal st°a for b) Beslut hvad f(x) skal st°a for c) Argument´er for hvilken ty... -
antal eksamen?
ForumindlægJeg går p.t. i 2g. jeg har mat. og fysik på højniveau, og kemi på mellemniveau. I 1g var jeg oppe i biologi eksamen. Hvor mange kan jeg så højst komme op i i år? Det ligger mellem engelsk/tysk/geografi/kemi .. kan jeg så højst komme op i 1 eller 2? -
Spansk - Dansk
ForumindlægEr der en side på nettet hvor man kan få spanske ord oversat til dansk, kan ik finde nogle. Men der er derimod masser der kan fra engelsk til dansk, så mod ikke der er en der kan fra spansk fra dansk. ? -
disposition
ForumindlægHeej folkens Jeg ved godt hvad en disposition er, men jeg ved bare ikke hvad man kan komme ind på, når der er tale om en engelsk tekst?? Er der´nogle super søde mennsker der kan hjælpe ??:D -
Karakterer for 1.g
ForumindlægEr det kun på vores gymnasium, at 1.g'ere først får karakterer for første gang efter juleferien? -
Hjælp! Fsa mundtlig tysk
ForumindlægHej er der nogen der ved hvor lang tid man skal fremlægge til tysk eksamen? ps: Det er prøv form B Har virklig brug for hjælp! På forhånd tak. -
Bonus for fag
ForumindlægHvis jeg har matematik, kemi, dansk, engelsk og matematik og teknikfag på A niveau, og kommer ind på et universitet indenfor to år, hvor meget kan jeg så gange mit snit med? -
jura
ForumindlægJeg har desværre ikke et højt snit til at blive taget i betragtning til jurastudiet på Århus Universitet, og har i den forbindelse overvejet at karakterforbedre min adgangskravsfag Dansk A og Engelsk B. I gymnasiet fik jeg følgende karakterer: Dansk A: 10,02, Engelsk B: 10,4. Hvis man vil karak... -
Fra natur til landbrug
ForumindlægSidder og skriver SRO, men mangler en figur, der viser hvordan Danmark har ændret sig gennem nogle år med henblik på ændringen fra natur til landbrug. Dvs. fx 3 billeder der viser hvordan Danmark har ændret sig fra fx 1975 til 2011. Er nogen, der har noget lignende liggende, eller ved hvor jeg ka... -
Test: adjektiv eller adverbium
ForumindlægTesten i engelsk Tillægsord eller biord? (engelsk grammatik) A. Hvordan kan 20 minus 1 give 17 ?? ......Det gør det ikke dér hvor jeg kommer fra. B. I spørgsmål 20 i denne test siges det at det omhandlede ord her skal være "correctly" fordi det er et underled til &q... -
Hvilken fag på hvilken niveau på gym. for at blive læge?
Forumindlæghej... Jeg vil gerne være læge og skal starte på gymnasiet, men jeg er i tvivl hvilke fag jeg skal have og på hvilken niveau. SKAL jeg have biologi på B-niveau eller højere? Og er kemi på B-niveau vigtigere end Biologi på B-niveau? Jeg er helt forvirret over situationen. Jeg hpber at der er noge... -
matematik
ForumindlægHej jeg har et tal her $29,791 jeg forstår ikke hvorfor folk skriver tallet sådan her 29791? altså hvorfor skriver man ikke komma? -
lektie hjealp ( bytte handel)
Forumindlægsoeger efter hjaelp i fagene engelsk og dansk. Jeg soeger primat hjaelp til den skr. i begge fag, men lidt mundtligt i ny og nae vil ikke skade. vil benytte lejligheden til, at anoncerre at jeg kan tilbyde lektie hjaelp den anden vej i mat fra c-b. Fik 10 10 saa.. det ville vaere rart hvis jeg ku... -
Problemformulering - Hjælp!
ForumindlægHej alle! Jeg har det lidt svært ved at formulere en problemformulering. Jeg har fagene samfundsfag A og engelsk B og emnet "Integration i England". Hvad kan en mulig problemformulering være? Har bare brug for hjælp til at starte et sted, for jeg kan altid bygge videre på et eksempel :... -
Valg af valgfag
ForumindlægHejsa. Jeg vil lige forhøre mig her på Studieportalen.dk, om hvad der kan anbefales ang. valg af valgfag, inden jeg nu skal vælge valgfag til 2.g. Jeg har nemlig fået en del råd, hvoraf nogle af dem siger det modsatte af hinanden. Det jeg er mest i tvivl om, er antallet af A-fag. På den ene side... -
Findes der et ord for himmelbegravelse?
ForumindlægPå engelsk?... -
Stokastisk variabel normal fordelt
ForumindlægHej, hvordan bestemmes c) i vedhæftede når det er en opgave uden hjælpemidler? jeg tænkte at man skulle anvende svarene i a) og b), men jeg er ikke sikker på hvordan.. Mine svar til a) og b): a) X<-12 og X>18 b) -7<=X<=13 Tak på forhånd. -
Hvad skal jeg!!!
ForumindlægHej jeg går i folkeskolen har lige fået mine eksamenskarakterer men de er ret dårlige har dumpet i dansk (jeg kan godt komme ind da mit snit ligger over 02)men jeg vil gerne på stx efter ferie og det kan jeg også fordi jeg er blevet ærklret uddannelses parat og der havde jeg faktisk fået 4 i dans... -
Sætningsanalyse
ForumindlægHej Jeg bliver pludselig i tvivl om, hvor kommaet skal placeres i en sætning som denne: Jeg vil være den bedste til hvad jeg foretager mig! Er det før eller efter ordet til? Mvh. Emil -
partial slut
ForumindlægA/(x+1) + Bx+C/(x^2 +1) Jeg har fundet A = 1,5 B = 3/2 C = 1/2 Hvordan opskriver jeg udtrykket til sidst? 1,5/(x+1) + ? / (x^2+1)
