Søgning på: fransk eksamen mundtlig. Resultater: 13281 til 13300 af 42938
-
Noter søges (eksamen!): Tell me & Dont you hate having two heads?
ForumindlægSom det fremgår af overskriften mangler jeg noter til Zoë Sharps "Tell Me" & Christine Poulsens "Don't you hate having two heads?". En der ligger ind emed nogle noter som evt. vil dele? Det haster lidt :-( -
!AL GORE, AT, TALEPAPIR
ForumindlægHej.. jeg skal op d. 26.5 og er igang med udarbejde mit talepapir. Men er kommet i tvivl om hvorlang tid talepapiret skal dække over. er første del af prøven 10 min eller hvordan? -
Debatindlæg genretræk
ForumindlægHej! :) Jeg har en eksamen her i morgen og har trukket et debatindlæg. Jeg kan dog ikke huske så mange af genretrækkene, og kan heller ikke rigtig finde nogen her på nettet. Er der nogen der kan hjælpe? På forhånd tak. -
Analyse af Solsort og snefnug
ForumindlægHej alle. Jeg har eksamen imorgen og der er lige nogle ting jeg ikke helt kan finde ud af. -Komposition/Form -Sprog og billedesprog -Hensigt -Vudering og budskab Det ville være en stor hjælp hvis i ville forklare mig alle de her ting. Tak på forhånd :-) -
Antal skriftlige eksamener?
ForumindlægJeg spørger på vegne af en lidt forvirret 1g'er. Han har en studieretning med samfundsfag A, matematik B og erhvervsøkonomi C. Derudover har han spansk A. Så han skal op i skr. samfundfag A, spansk A, matematik B, dansk A og engelsk B, ikke? Derudover skal han op i 4 mdt. fag, eftersom AT-e... -
00/02 i matematik
ForumindlægHej(: Jeg skal til eksamen i matematik meget meget snart, og er meget nervøs for at gå op, fordi jeg tror jeg dumper eller kommer ud med 02. Nogen som ved hvilke forudsætninger man har hvis man dumper el. får 02? Jeg har gennem hele året fået 7 i standpunktskarakter og 7 i års karakter kan det... -
Stoffers termiske egenskaber
ForumindlægHej derude :D Jeg har trukket et eksamen spørgsmål, der hedder: "Stoffers termiske egenskaber" . Skal indeholde en gennemgang af stoffers termiske egenskaber . HVad er stoffers termiske egenskaber ?:S På forhånd tak :d -
Menneskerettigheder
ForumindlægHej folkens Jeg er igang med at læse op til min historie eksamen, og jeg prøver at få et overblik over hvert emne. Er der nogle forslag til, hvad der er vigtigt at komme ind på, hvis jeg trækker emnet om menneskerettigheder? -
Matematik B, Hf
ForumindlægHej alle sammen Jeg vil gerne dele min tanker med jer. Det drejer sig om matematik B som er vanskeligt for mig og føler ikke længere motivation til at lære noget. Har tænkt meget over hvad jeg skal gøre og om der overhovedet findes en udvej for at fjerne valgfag mat B. Jeg går på 2.HF og er bang... -
Hvis man vælger Kemi på A niveau
ForumindlægHvis man vælger kemi på A niveau skal man så op til en årsprøve i skriftlig kemi i 3.g? -
9 eksaminer i stedet for 10, i 2011?
ForumindlægJeg har hørt at dem, der bliver studenter til sommer i år 2011, kun skal have 9 eksaminer og ikke 10, som det har været indtil nu. Kan ikke huske hvor jeg har hørt det fra, eller om det bare er noget jeg bilder mig selv ind. Hvis der er nogle der kan be- eller afkræfte, hører jeg gerne fra jer! -
Hvordan foregår matematik B
ForumindlægHej folkens! Vil lige spørge om man kan komme op i de ting man har lært i 1.g eller er det lun det man lærer i 2.g hvis man skal til eksamen og hvis Man nu ikke har følgt med igennem året kan man stadig få gode karakter end 00 og hvordan fåeegår det plz hjælp mig Går på 2.g handels - hhx -
AT talepapir/disposition
ForumindlægHej! Jeg er meget i tvivl om hvordan man skal opbygge ens mundtlige fremlæggelse, hvad skal man sige først, og hvornår skal man smide sine metoder ind? Er generelt helt i tvivl om hvordan en optimal disposition skal se ud til AT? Hvis der er nogen der kan hjælpe ville jeg være meget glad! :) -
krigen mellem Tyskland og Frankrig 1871
ForumindlægEr der nogen der ved hvilken krig der var mellem tyskland og frankrig i 1871 synes ikke det giver mening hvad det er for noget. -
Hvad f skal vi bruge billede/novelle-analyse osv. til?
Forumindlæg"Så kan vi analysere billeder, og få en forståelse for kunst", ja den er fin med dig, men hvad fanden skal vi som sådan EGENTLIG bruge det til? Til eksamen? Til at vise, at vi faktisk følger med/har lært noget? Lyder måske lidt umodent, men jeg synes kraftedme det er for lamt - og ja, j... -
eksamner
Forumindlæghey har trukket sådan jeg skal op 2 dage i træk, nogle som ved om det er noget som man gerne må eller om der skal gå 24 timer inden næste eksamen takker på forhånd ?? -
Eksamen - censor - skrive hele opgaven ind i det cas-værktøj i del 2 og skrive hele opgaven ogen på papir i del 1??
ForumindlægHej Jeg har et spg omkring, om det er forkrt at bare skrive opgave a og derefter bare beregne det og akrivw svaret i del 1 af eksamenen og om man SKAL skrive hele opgaven af selv inde på det CAS-værktøj som man anvender (altså man ikke må tage et screenshot af opgavenspg og sætte ind i cas-værktø... -
Ateistisk eksistentialisme vs. kristen
ForumindlægHej Jeg skal til eksamen i mundtlig dansk (A) i morgen og i min notegennemlæsning er jeg pludselig kommet i tvivl om noget angående de forskellige typer eksistentialisme. Kan nogen med sikkerhed erklærer sig uening eller enig i følgende: Ateistiske eksistentialister mener, at eksistensen ... -
Graf, toppunkt og rødder
ForumindlægHej... Når man skal gøre rede for andengradspolynomiets graf, toppunkt og rødder... Hvad vil i mene er vigtigt at have med, når man til en mundtlig eksamen skal fremlægge sådan en opgave? Mvh. Groth -
Biologi C/B
ForumindlægHejsa igen Min studieretning og Ma-A, Ke-A, Fy-B. Jeg overvejer at hæve biologi til B også. Hvor meget tæler det på begge niveauer? Og der er kun en eksamen på begge niveauer ik?
