Matematik

Matematik B, Hf

04. januar 2018 af Mik08 (Slettet) - Niveau: B-niveau
Hej alle sammen
Jeg vil gerne dele min tanker med jer. Det drejer sig om matematik B som er vanskeligt for mig og føler ikke længere motivation til at lære noget. Har tænkt meget over hvad jeg skal gøre og om der overhovedet findes en udvej for at fjerne valgfag mat B. Jeg går på 2.HF og er bange for hvordan det kommer til at forløbe ved afslutningen af Hf. Ved I om der er en mulighed for at afbryde det så man undgår at gå til eksamen til sommer. Har afsluttet mat c med karakter 4 både mundtlig og skriftlig

Brugbart svar (0)

Svar #1
04. januar 2018 af sjls

Så vidt jeg ved (hæng mig dog ikke op på det), så indberetter skolen én til eksamen omkring februar måned. Det betyder, at hvis man har skiftet mening om at ville til eksamen i et fag, skal det afklares med skolen inden denne frist.
Jeg vil anbefale dig hurtigst muligt at få kontakt med din studievejleder eller ledelsen på din skole for at høre, om det stadig er muligt at droppe matematik B. Hvis det er det, skal du nok regne med at skulle til en eksamen i matematik C i stedet for.


Skriv et svar til: Matematik B, Hf

Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk? Klik her for at oprette en bruger.