Søgning på: fransk grammatik noter. Resultater: 13301 til 13320 af 22496
-
Upload af ny opgave
ForumindlægHvor kan man uploade nye opgaver på portalen? Og hvor er noterne blevet af? Det er da en anelse trist :-/ Jeg har nydt at kunne vende synspunkter på hovedet og blive inspireret herinde når muren blev for massiv... Forundret og nysgerrig over tiltaget... -
Bøger og STK500 til 1. semester IHA
Forumindlægcpa embedded C 550. cpa stk500 300 inkl. adapter. manual 50. elta electric circuits 300. elta electronic devices 650. mata math ingineering 400. opgaver + noter 50. -
terminsprøve og eksamen
Forumindlæghej jeg skal til terminsprøve i matematik c niveau må jeg tage mine nóter med til den første del og anden del?? Til eksamen til forberedelses eksamen må jeg der tage mine noter med?? -
laboratorie kursus geografi
ForumindlægHej. Jeg har et spørgsmål ang.laboratoriekurset i geografi. Hvilke papirer eller bøger vil det være en god ide at tage med?Hvilke noter vil være en god ide at tage med? Står svarene i geografibogen?det ville være dejligt hvis andre der har taget det kursus ville skrive et par ord til hjælp. V.H.L... -
oversigt over forskellige former for økonomisk politik
ForumindlægEr der nogen der har noter eller oversigter over de forskellige økonomiske politikker, hvad de indeholder, og hvad deres styrker og svagheder er i forskellige situationer/historiske sammenhænge? jeg skal gerne have noget om indkomstpolitik, finanspolitik, og pengepolitik i hvert fald.. -
TERMINSPRØVE
ForumindlægHej derude. I morgen tidlig skal jeg til terminsprøve og dertil kunne jeg godt bruge nogle noter eller gode råd, da matematik ikke er min stærke side :) Jeg har det på 2. år og på B-niveu. kan nogen hjælpe? VH Niels :) -
Jomfruen i fugleham!
ForumindlægJeg skal lave en analyse og fortolkning af Tryllevisen Jomfruen i fugleham. Nogle der har nogle gode noter hertil? Har desværre brugt mine sidste point, så kan ikke hente en opgave. Håber det er nogle der vil hjælpe. Tak på forhånd. -
Integrere e
ForumindlægJeg er kommet lidt i tvivl om hvordan man integrerer en funktion der indeholder et e, som denne: 1000e^-0,06t Jeg har et eks i mine noter hvor jeg kan se at e^2x integreret giver 1/2e^2x, men det kan jeg ikke lige få til at give mening? -
Hjælp til Coma af: Michael Strunge
ForumindlægHej. Jeg skal analysere digtet "Coma" som er skrevet af Michael Strunge (findes i digtsamlingen "Vi folder drømmens faner ud"). Er der nogen der har nogle gode noter til den? På forhånd tak =D -
Referat eller resume af 3. epeisodion
ForumindlægJeg sidder her og er ved at se mine noter igennem, men synes jeg mangler et kort resume af 3. epeisodion. Er der nogen der ligger inde med et resume, som de måske kan låne ud? -
logaritmeregneregler
Forumindlæghar lavet nogle noter til logaritmeregneregler, som jeg bedst forstår dem. ved godt der er andre måder at skrive dem op på, men dette er nemmest for mig, er bare ikke sikke på om jeg kan bevise dem sådan, jeg tænker på den venstre side af lighedstegnet har vedhæftet dem -
Harmoniske svingninger
ForumindlægJeg har forsøgt at finde ud af, hvordan det lige er, man udfra en graf kan opskrive funktionen for den harmoniske svingning, men det hjælper mig ikke super meget. Jeg har forsøgt at komme med mit bud på de forskellige værdier, men ja... Er der nogle, de rhar noget super noter til det her, eller n... -
HJÆLP FYSIK EKSAME HASTER
ForumindlægHJÆLP her på fredag skal jeg op til fysik eksame og jeg mangler kun få noter. det er magnetisme Samfundets elforsyning og Atomer og strålinger hvis der nogle der kan hjælpe mig så send dem til min EMAIL: SOPHUSJARVIG@YAHOO. dk unden caps lock -
fremlæggelse 10 min
ForumindlægHej Skal snart op til en eksamen og skal fremlægge i ca. 10 min uden noter eller stikord. Det er ca 1000-1200 ord, da men i gennemsnittet taler 100-120 ord/min. Mit spørgsmål er hvordan jeg skal huske ca. 3-4 A4 sider i hovedet? Tak på forhånd. -
løs ligningen, uden hjælpemidler
ForumindlægLøs ligningen log(x) + log(x+3) = 1 .. Jeg har kigget mine noter igennem da det er super længe siden jeg har lavet sådanne ligninger, men kan ikke rigtig finde hjælp i dem, håber derfor der er en der kan hjæpe lidt her? -
(Menon-platon) Fiolosofi eksamen den 14.
ForumindlægHej, Jeg skal op i filosofi den 14., Og har desværre problemer med at anlysere platons dialog med Menon... Har I nogle som helst noter som jeg kunne få glæde af ville det bare være super. Skriv gerne pr. mail eller også bare her på forummet. -
Paracetamol
ForumindlægHej! Mit SRP handler om paracetamol og jeg synes jeg har svært ved at finde litteratur om dette stof og især dets syre/base egenskaber :/ Er der nogle som har nogle gode noter eller henvisninger? :) -
Barndommens gade
ForumindlægJeg har mistet nogle af mine noter til barndommens gade af tove ditlevsen, så jeg vil blive meget glad hvis nogle kunne hjælpe mig at genskabe dem. Det drejer sig om 1. komposition 2. Hensigten 3. forfattersynsvinkel 4. sproget På forhånd mange tak for hjælpen -
linære afbildninger og vektorrum
ForumindlægHej jeg har lidt problemer i følgende opgaver. Jeg har argumenteret for at a er basis men hvad med koordinatvektoren? hvordan finder man den og jeg synes at jeg har søgt i mine noter og bøger om hvad det er men kan ingenting finde! Har også brug for tip i 1b og 1c -
Omskrivning af brøk med kvadratrod
ForumindlægHej Hvordan omksriver jeg ovenstående udtryk, så jeg får ? (Jeg mener nok, at det er det man får.. Det er noget jeg har noteret hurtigt til en opgave, så det er lidt ulæseligt) Håber nogen kan forklare mig det nemt. På forhånd tak!
