Søgning på: engelsk stil om sport. Resultater: 13441 til 13460 af 48931
-
On the beach
Forumindlæglige kommet hjem og har lige opdaget, at j skal aflevere en engelsk stil overmorgen som hedder "On the beach".. er der mon en sød sjæl herinde som har lavet den og ikke har lagt den herinde som vil sende den til mig.?.. min mail er: [email protected]. JEg går i 3.g og har engelsk på højt... -
hjælp til kommaer.
ForumindlægHej, er der en der ville hjælpe mig med at kigge mine kommaer igennem i min stil, som jeg skal aflever imorgen. den fylder 1 side og par linjer. håber virkelig, at i kan hjælpe mig! tak på forhånd -
fsa matematik dec 2000
ForumindlægHvordan løses opgave 4.4 "rundt i terrænet" stillet til fsa dec 2000 -
om at gå i skole
ForumindlægHjælp skal skrive en stil om at gå i skole men kan ikke komme gang. -
Vil du se den igennem?
ForumindlægVil du se min dansk stil igennem, som kun fylder ca. 700 ord. -
Passiv og aktiv konstruktion
ForumindlægJeg læser pt. op til skriftlig engelsk eksamen, og har derfor lige brug for hjælp ang. aktiv og passiv. Jeg forstår det som at agensleddet i en passiv sætning ikke altid fremkommer - men gør det omvendte sig så gældende ved en aktiv sætning (altså at patiensleddet ikke altid fremkommer i en akti... -
Studiehjælp i Statistik
ForumindlægHej jeg søger en der hjælpe mig til at forberede mig til en eksammen i statistik. Faget er dog på engelsk så vedkommende skal kende de engelske udtryk og være i stand til at kommunikere på engelsk. Vi bruger denne bog http://www.amazon.com/Statistics-The-Science-Learning-Data/dp/1292021187. Jeg... -
Sammensatte navneord
ForumindlægSpørgmål 11. (Du svarede ikke korrekt) Hun er blevet ansat som____________. 11.1 keyaccountmanager (Det korrekte svar) 11.2 key account manager (Dit svar) Jeg undrer mig over, at det er "keyaccountmanager" der er det korrekte svar. Ordet er et engelsk ord og referer til en engelsk ... -
Uro i timerne (jeg håber I vil svare)
ForumindlægJeg har spørgsmål til jer, der går på gymnasiet (STX): 1. Hvilken type undervisning har I i fremmedsprog (engelsk, tysk, fransk, spansk)? Er det almindelig klasseundervisning, er det gruppearbejde? Hvordan forløber en typisk time? 2. Er der uro i timerne? Er folk koncentrerede eller sidde... -
Oversættelse
ForumindlægHej.. Er der nogen der vil rette oversættelse? Det er den danske opgave der skal rettes. Cree said he would talk to the people. He would tell them what the police had told him. He also asked for time to finish the religious ceremony that had been interrupted by tear gas. The officer said he wou... -
Terminsprøve (vigtig)
ForumindlægHej :) hvordan man perspektivere i en stil ? ??? -
Tyskstil
ForumindlægStilen er vedhæftet -
hjælp til rettelse af tyskstil
ForumindlægStilen er vedhæftet -
Fra brøk til potens
ForumindlægOPGAVEN er stillet -
HJÆLP
ForumindlægHvad er still-billeder?(: -
Gælder første afsluttet år som c-niveau bevis når man studerede på a-niveau
ForumindlægSagen er den, at jeg i sin tid gik på gymnasiet, men stoppede i 2.g. og fuldførte derfor ikke studiet. Jeg skal til at tage enkeltfag, men jeg ved ikke om jeg fx kan bruge mit bevis fra 1.g, hvor jeg var til eksamen i engelsk - når jeg nu egentligt læste det på a niveau. Har jeg så et bevis for ... -
Afsætning og VØ
ForumindlægHej venner tænkte på er der nogen er jer der har lavet en virksomhedsanalyse af Parken, sport og entertainment? skal nemlig til t lave en stor opgave om det så ville meget gerne have noget inspiration:) -
PARKEN A/S
ForumindlægHej Alle Er igang med et prjekt som omhandler parken sport & entertainment. Jeg skal uddybe Parkens omverden, er der nogle som har skrevet lidt om hvordan Parkens omverden er iforhold til faget organisation? På forhånd tak. -
simpelt spørgsmål
ForumindlægDette er et simpelt stave spørgsmål, da jeg ikke kan finde den rigitge stavemåde for det jeg skriver som bongijump. Men hvordan staves det oprigtigt, og er der evt nogle som lige kan præcisere hvorhenne, denne sport specielt er populær? -
Nytårsforsæt
ForumindlægJeg har som de fleste andre danskere lavet nogle nytårsforsæt (som jeg sikkert ender med ikke at holde). Jeg opsummerer Jeg vil ALTID lave mine lektier Jeg vil forbedre de fleste af mine karakterer fra 7 til 10 Jeg vil begynde til sport Jeg vil i denne blog holde rede på om jeg r...
