Søgning på: srp engelsk mediefag. Resultater: 13461 til 13480 af 32040
-
HJÆLP - kan jeg komme ind?
ForumindlægHej!! Mangler lige et hurtigt svar! Nogle der ved hvis man gerne vil tage en uddannesle på Kbh's Universitet og der kræves at ex. Engelsk B er bestået.. Jeg har engelsk på A men har fået 10 i årskarakter mundt. , 7 i års karakter skr. , men 00 i eksamen skriflig?? har det betydning?? Er eng... -
2g og elendig til sprog
ForumindlægHej, har brug for lidt hastigt hjælp. Jeg går i 2g og er elendig til engelsk/tysk ordstilling og kongruens. Jeg er tosproget, dette kan muligvis have en hvis effekt, samtidigt med at jeg fra naturens side ikke er så dygtig til ordstilling. På den privatskole jeg gik i mine folkeskole-år, fik j... -
Eng/Dansk ideer
ForumindlægJeg vil gerne skrive i Engelsk og Dansk og evt. tage udgangspunk i en engelsk roman og så nogle danske tekster, men jeg har INGEN idéer til emne overhovedet.. Im so blank! Nogen der har erfaringer eller idéer er de meget meget velkomne. På forhånd tak. -
snøft snøft....
ForumindlægHey allesammen. Så gik det lige galt igen for mig mht. det skriftlige engelsk. (Eller mit engelk generelt!) Det er på et tilstrækkeligt LAVT NIVEAU, og jeg ønsker VIRKELIG at gøre noget ved det. Jeg prøver, men resultatet blev et 7-tal (nye-skala) for min lærer mener, jeg stresser mig selv osv, m... -
MÆGA SKÅD KARAKTÆR
ForumindlægJeg har fået fucking -3 i min SRP!!! Er der nogen der gider læse den igennem og komme med konstruktiv kritik? overvejer seriøst at klage mvh. Martin Johansson -
International virksomhedskommunikation-Jobmuligheder?
ForumindlægJeg overvejer at læse international virksomhedskommunikation i engelsk på AU næste år, men har hørt at detr er meget svært at få job som færdiguddannet, hvis man studerer det? Er det korrekt? Vil det være bedre at vælge marketing and management communication eller er der også høj arbejdsløshed so... -
et 6 tal (02)
Forumindlæghvad skal jeg gør for at få et 6 tal til mundtlig engelsk på c niveau...( selvstuderende) -
hvordan siger man " jeg er i gang med"
Forumindlægsom overskriften lyder er jeg i tvivl om hvordan man siger fx:"jeg er i gang med en HF-bevis" på engelsk..? -
computer program til at oversætte
ForumindlægHeej, er der nogen som kender et computer program, hvor man kan få en dansk tekst oversat til f.eks engelsk eller fransk? På forhånd tak! -
Oversættelse af 1 sætninger?
ForumindlægHej hvordan vil jeres bud på oversættelse pp denne sætning g være: Hvis disse ord skal oversættes til engelsk forårsager det komplikationer. -
Hvordan siger man? HURTIG HJÆLP
ForumindlægHej Hvordan siger man "Hun krammede ham" på engelsK? -
Divorced, beheaded, survived
ForumindlægHej Allesammen er der nogle der vil rette mit engelsk essay? -
grammatik
ForumindlægNår man får af vide i sin opgave, at der var nogle sproglige problemer hvad menes det med det? -
Diskussion inddelt i punkter?
ForumindlægJeg er ved at skrive srp. Mit sidste spørgsmål i problemformuleringen er et diskuter-spørgsmål. En diskusion plejer at være meget flydende og svær at dele op i punkter, men skal den inddeles i punkter i indholdsfortegnelsen eller skal jeg bare kalde punkter "diskussion" Min diskussion ... -
Ontologisk sikkerhed - Giddens
ForumindlægHej alle. Jeg skal skrive SRP om det senmoderne samfund. Er der nogen, der - eventuelt på lidt pædagogisk vis - kan redegøre for, hvad Anthony Giddens mener med "den ontologiske sikkerhed"? Jeg forstår det nemlig ikke. På forhånd tak. -
Beskriv en strukturformel. HJÆÆÆÆLP :(
ForumindlægHello rare mennesker derude.! Jeg er igang med at skrive SRP og har brug for hjælp med at besrive benzodiazepiners strukturformel. Jeg skal have beskrevet hvilke grupper der med fx. benzenring osv. Jeg håber i kan hjælpe mig :-) -
Eulers metode i Excel
ForumindlægHej Jeg er igang med SRP og skal med mine tal fra kolera epidemien i Excel anvende SIR og uddybe det med Eulers. Men jeg har ingen idé hvordan det skal laves i Excel. Er der nogen herinde der er ekspert i Excel, som muligvis kan forklare det? Mvh Jørgensen1995 -
Komma før ledsætning?
ForumindlægJeg ved, at der skal komma efter en ledsætning, hvis der er subjekt og verballed i ledsætningen. Ex: Hvis han er hjemme, kan du godt hente den. På samme måde som hvis ledsætningen kom til sidst. Ex: Du kan godt hente den, hvis han er hjemme. Men skal der komma efter en ledsætning, hvis der... -
Kan det betale sig anklage over årskarakter
ForumindlægHej alle sammen. Jeg har virkeligt brug for hjælp!!! Jeg går på STX på andet 2. Jeg skal afslutte engelsk i år. I starten af året gav min engelsk lære mig 10 i mundligt og 7 i skriftlig engelsk. For den foregående periode synes jeg ellers ikke at jeg havde ydet en speciel stor indsats men fik ... -
TDC's optimale målgruppe
ForumindlægHejsa! Jeg skal skrive SRP om TDC i dansk og afsætning, hvor jeg har et punkt på min problemformulering der lyder således: "Analysér TDC's optimale målgruppe og vurdér TDC's fremtidige promotion" Hvilke modeller ville være relevante at hive med her ??? Jeg er virkelig meg...
