Søgning på: synopsis eksempel engelsk. Resultater: 13501 til 13520 af 44201
-
Der er et yndigt land
ForumindlægNogen der ved, hvilke metaforer eller besjælinger er indgår i teksten “der er et yndigt land”, det er den tekst fra Adam O... -
enderoganisk reaktion
Forumindlæghej er der nogen der kan hjælpe mig med dette spørgesmål? Angiv to principper, cellerne bruger til at drive en endergonisk biokemisk reaktion.. -
aflæsning af graf?
Forumindlæghej. jeg skal aflæse en funktions vandrette tangenter. hvordan gøres det når det er en fjerde. gradspolynomie? -
Linære funktioner
Forumindlæg<p class="MsoNormal" style="mso-pagination:none;tab-stops:28.0pt 56.0pt 84.0pt 112.0pt 140.0pt 168.0pt 196.0pt 224.0pt 252.0pt 280.0pt 308.0pt 336.0pt; mso-layout-grid-align:none;text-autospace:none"><span style="font-size:10.5pt; font-family:"Times New Rom... -
Hvad betyder det?
ForumindlægHej! Hvad betyder: Fødekæde Forekomst På gensyn :) -
Produkt til projektopgave om konspirationsteorier
ForumindlægHej allesammen. Mig og en ven har projektopgave om konspirationsteorier - JFK, månelandingen og 9/11, men vi kan ikke finde på noget produkt. Nogen der har en idé? Vi vil være meget taknemmelige for noget inspiration. Tak på forhånd! -
Potensvækst.
ForumindlægHej! Er der nogen, der i meget pædagoisk terminologi kan forklare mig hvad Fy=fx^a betyder jeg forstår ikke rigtig sammenhængen?-udover at når x vokser med en bestem procentvækst, vokser y med en anden fast procentvækst. Mange tak på forhånd! -
VIGTIGT NV
ForumindlægHej Er der nogle der kan forklare mig hvad varibelkontrol er? Mit andet spørgsmål er hvad kan lærerene finde på at stille af spørgsmål (mål, meninger, et eller andet)? -
At kunne give en mikroskopisk beskrivelse og en makroskopisk beskrivelse af processen, hvor en ionforbindelse opløses i vand, fx KCl.
Forumindlæghvad sker der når det reagere med vand? ift. makrosopering og mikroskopering -
gennemsnitlig procentvis ændring
ForumindlægHej. Er der nogen der meget kort, kan fortælle mig hvad gennemsnitlig procentvis ændring i matematik er? Kan slet ikke finde noget om det i min bog, og hvis nu en kan fortælle kort hvad det er, kan jeg måske finde frem til noget alligevel - jeg har nemlig fuldstændig glemt, hvad det er lige nu :... -
Rettelse
Forumindlæger der en, som vil rette en sides oversættelse? (: fra dansk til engelsk. - med den danske version. Det ville være dejligt, for den skal afleveres imorgen. -
mystery story
Forumindlæger du nogen der måske vil hjælpe mig med at rette en engelsk mystery story?? -
Hvordan siger mer
ForumindlægGod middag på engelsk?... der er jo ikke noget der hedder a good dinner :S.... -
Louis Pasteur.
ForumindlægEr der nogen som vil hjælpe mig med at svare på disse spørgsmål .. jeg skriver synopsis men kan ikke rigtig finde nogle oplysninger .. -Hvilken indflydelse havde samfundet på Louis Pasteurs opdagelser? -Hvilke biologiske metoder gjorde han brug af, og hvad nåede han frem til? jeg ved bare det e... -
Hjælp!
ForumindlægHej, jeg skal snart op i Integrated marketing communication. Jeg har fået nogle eksempler af hvordan eksamen ser ud, men jeg er ikke helt sikker på hvordan jeg skal gribe det an og hvordan jeg skal analysere. Det ville være rigtig dejligt hvis nogen vidste noget om det eller havde et eksempel. He... -
Overvågning af london - materialer
ForumindlægHeeej alle. Jeg har i AT valgt at have om overvågning i england, i fagene engelsk og samfundsfag så ville lige høre om der var nogle andre der også havde valgt det? Regner med at mit fokus skal være kriminalitet, og vil bla. undersøge om det har gjort en forskel. havde i samfundsfag tænkt mig a... -
Diskussion
ForumindlægHej. Jeg skal snart holde et oplæg i klassen om et emne vi i klassen skal diskutere I engelsk , Er der nogle der kan komme med ideer til nogle spændende emner?? :) -
Kursus
ForumindlægHei, Ved nogen her om man på nettet/... kan se hvor der findes kursus i engelsk? Her tænker jeg på fx nogle aftenhold osv.. Eller evt kursus i forskellige fag.. :) -
hjæLP haster
Forumindlægnogen som vil hjælpe med en historie om a knife , a map , a dead body , a føtex bag . a shampoo bothe det skal være engelsk -
3 pers ental
Forumindlæghvordan siger man 3 person ental på engelsk.. altså jeg vil skrive: og så kan man også høre, når man læser, at det er et eventyr, da det er skrevet i 3. person ental.
