Søgning på: religion eksamen stx. Resultater: 13521 til 13540 af 40685
-
Sundt blod af jeppe aakjær
ForumindlægHej :) da jeg skal op til eksamen allerede mandag og ikke har haft tid til at foreberede mig villle jeg spørge om nogen har analyse af digtet!!! eller kan hjælpe mig med at analyser, hjælper gerne med alt andet -
Ideer til emner - Ng/fy
ForumindlægHej Alle. Jeg skal aflutte naturvidenslabeligt grundforløb 1.g, og skal derfor op til eksamen. Jeg har trukket Ng/fy, jeg skal bruge ideér til et emne?? Fyr løs På forhånd tak;) -
Hjælp til engelskoversættelse.. vil være meget taknemmelig
ForumindlægDen danske version ser ud således: Hinduismen er den nuværende indiske folkereligion, der har sine rødder tilbage til 2. årtusind f.Kr. Om dens ældste form findes oplysning i Vedaerne, som opruller et omfattende galleri af guder, mest personificerede naturkræfter, hvoraf nu kun Vishnu(opretholde... -
METODER
ForumindlægEr der nogen der ved hvad man skal skrive under metoder? Jeg skriver i Biologi og religion, hvilke metoder bruger man der? -
Består jeg mat b!?
ForumindlægHej alle sammen. Det er sådan at jeg står i en meget dårlig situation. Jeg afslutter matematik b i år og har fået dårlige karakter i det. Årskarakterne blev 00 i skriftlig og 02 i mundtlig. De karakterer har selvfølgelig skuffet mig og jeg må indrømme jeg har det meget dårligt. med det. Nu er der... -
RUC - gymlærer?
ForumindlægKan man godt blive gymnasielærer, hvis man har studeret på RUC? -
Reduktion af udtryk
ForumindlægJeg kan simpelthen ikke finde ud af at reducere følgende utryk, er helt i tvivl om, hvor jeg skal starte: O(x)=2x+2*(-(x^2-12)/2x)+(2*√2x^2) Jeg håber derfor på, at der er en venlig sjæl, der har lyst/ kan hjælpe :) Tak! -
hurtig hjælp søges
ForumindlægNogen der kan hjælpe? En funktion f er givet ved: f(x)=x^3-4x^2-11x+30 a) Bestem en ligning for tangenten til grafen for f i punktet P(3,f(3)) -
oplæg til et hf-hold
ForumindlægHej alle Hvordan kan man vise at den stil man har skrevet i dansk skriftligt er til et hf-hold? Skal man bruge nogle bestemte begreber eller ordforråder. På forhånden tak -
Københavns åbne gymnasium!
ForumindlægLidt ironisk måske - På Københavns "Åbne" Gymnasium er frafaldsprocenten på 54%. Godt og vel hver anden fuldfører altså ikke. Det studser jeg lidt over, så ville høre om nogle har gode forklaringer på det? Er det et dårligt gymnasium, eller er de elever der går der bare ikke-egnede? -
Eksamensbevis
ForumindlægKan man finde sit eksamensbevis på nettet. Jeg skal have lavet en ansøgnig, og vil gerne gøre det elektronisk. -
Gennemsnit??
ForumindlægHej alle! Er der nogen der ved, hvor højt ens gennemsnit skal være for at komme ind på Københavns Jura Univeristet? Hvis ja, så svar gerne :-) Kh, Emilia -
snit for ingeniør uddannelse
Forumindlægved godt at der findes mange forskellige slags ingen området, man hvad er snitet sådan ca. til at komme ind på de uddanelser.. -
SKAAAL SES!!!
ForumindlægHey derude! :D Hvordan siger man på engelsk: (...) kjolernes længde, hattens størrelse, mænd og kvinders badetøj, for slet ikke at tale om børnetøjet. Det er det kursiverede, jeg gerne vil have hjælp til.. -
AT-forløb hvad fanden er det?
ForumindlægSom titlen siger, hvad fanden er det? Min lærer viser os sten og siger vi skal fremlægge om det om 3 dage. O.o -
Gymnasiet eller VUC
ForumindlægHej! I dag har jeg snakket med min UU-vejleder, omkring hvad jeg vil næste år. Jeg har for lang tid siden besluttet mig, at jeg vil tage HF. Men er VUC's 2-årige HF det samme som HF på gymnasiet (jeg ved godt at fagene ikke er det samme)? Altså er det en fuld HF? VUC's 2-årige HF: http:... -
afgangsbevis med mange 02'er
Forumindlægbruger man sit afgangsbevis fra folkeskolen når man i fremtiden skal søge et job? Og er der andre steder folk vil se det? :) -
Privat lærer i sommerferien.
ForumindlægHej alle matematik eksperter. Jeg og min veninde søger en lærer, der kan hjælpe med, at repetere 1g og 2g stof. Vi har matematik påA niveau, og derfor vil vi bruge sommerferien på at repetere det hele så vi er klar til 3g. Så vi søger en der har tid, og vil hjælpe os. Vi er med på, at betale hv... -
Supplering
ForumindlægHej, Jeg vil gerne søge ind på en naturvidenskabelig uddannelse til sommer og skal derfor supplere mat B - A, Fysik C - B og Kemi 0 - C. Jeg vil rigtig gerne gøre det så hurtigt som muligt og tænker derfor, at jeg vil tage det hele i foråret 2012, men fik af VUC anbefalet kun at tage to fag p... -
Radiograf
ForumindlægHejsa. Når man søger ind på radiograf i optagelse.dk så står der at der ikke er nogen specifikke adgangskrav når man søger adgangsveje via Gymnasial uddannelse. Betyder det så at det ikke kræver nogen form for gennemsnit?
