Søgning på: engelske socialister holger drachmann analyse. Resultater: 13561 til 13580 af 45451
-
essay
ForumindlægHeeej jeg skal analyser en tekst der hedder "The flowers" men jeg ved ikke om det skal være på datid eller nutid? Tak på forhånd<3 -
Roger Dean Kiser - The Bully
ForumindlægSidder med en opgave om ovenstående tekst ^ :-) Kunne rigtig godt bruge noget hjælp!! Tænkte om der er nogle der ligger inde med noter, analyser, andet??? Alt hjælp modtages med kyshånd! -
Kortfilm Overgang
ForumindlægNogen, der har arbejdet / analyseret kortfilmen "Overgang" før, som har nogle gode noter eller tips. -
hjælp
Forumindlægjeg er ikke så god til engelsk da jeg skal op i mundtlig engelsk. jeg ved ikke hvordan jeg skal øve mig til at værre bedre til det mundtlige engelsk. Har et bud på det? Hawra -
hjælp til oversættelse.
Forumindlæghej nogle rigtig gode til engelsk der vil hjælpe mig med at se om denne oversættelse er grammatisk korrekt ? derudover hvis der er nogen der er gode i det engelske komma vil jeg meget gerne have hjælp Shortly after some anglers discovered that many fish had died of poisoning and that hardly wer... -
KINETISK ENERGI
ForumindlægHvor kommer den kinetiske energi fra? -
Forsikring ??
ForumindlægHejsa..Er ved at udfylde en skadesanmeldese (en ansvarsforskring) og ville lige høre om denne beskrivelse af begivenhederne er godt nok.. altså om en fremmed kan forstå hvad der skete :O)Here It Comes:Under kørsel i lagergangene på Edeka blev skadelidtes iPod mast mellem to palleløftere. iPoden l... -
Hastighed og tid
ForumindlægNu er der nok nogen af jer der bliver irriteret. Vi måler mange synlige hastigheder i sekunder. Vi lært hvor hurtigt lydens hastighed er, vi har lært hvor hurtigt lysets hastighed er. Men vi mangler en!? Kunne man forestille sig, at vi mangler tidens hastighed? Der må være et eller andet som gø... -
rygforbug igen!
ForumindlægJeg ved altså ikke, hvordan jeg skal skrive den... Nu har jeg brugt over 3 timer, på at skrive for og mod rygforbud, men jeg kan ikke komme videre. Jeg skal skrive ca. en side om det, med en neutral holdning, hvilket jeg ikke kan :( -
Pensum
ForumindlægJeg skal have oldtidskundskab i 3.g, derfor vil jeg gerne starte med at læse lidt i sommerferien. Jeg aner INTET om faget. Har I nogle ideer til hvad man kan læse, så man er godt rustet til undervisningen, og muligvis score et 12-tal i årskarakter, (hvis man så ellers holder stilen) :) -
To meget simple spørgsmål
ForumindlægHejsa har disse to simple spørgsmål, men jeg ved ikke helt hvad jeg kan komme ind på? Hvad består dansk national identitet/fædrelandskærlighed af i dag? Hvilke nationalsymboler samles vi om i dag? -
Emne til SRP
ForumindlægHej kære brugere Jeg står i den situation at jeg snart skal til at vælge et emne til min SRP og jeg står mellem to hovedemner: Brexit (Engelsk A og Samfundsfag A) Borgerrettighedsbevægelsen i USA (Historie A og Engelsk A) Hvad havde i valgt og hvorfor? Håber i vil hjælpe Tak på forhånd :) -
SRO - eksempel?
ForumindlægHej, jeg skal til at skrive min SRO i dansk og engelsk, men er helt vildt i tvivl om de helt formelle ting når opgaven skrives i dansk og engelsk og skal være analyserende og sådan. Jeg kan nemlig kun finde eksempler på naturvidenskabelige SRO'er, mangler virkelig en hvor man har skullet anal... -
George Orwells 1984
ForumindlægHej! Er igang med min AT-synopsis hvor mit emne er overvågningssamfundet (skriver i engelsk og i samfundsfag). Til at belyse emnet fra en engelsk faglig vinkel bruger jeg George Orwells 1984. Mit spørgsmål er så hvilke ting (personkarakteristikker osv.) jeg skal fokusere på i en analyse af bog... -
Hvad hedder essay?
ForumindlægHvad hedder den danske genre "essay" på engelsk? -
Eksamensforberedelse
ForumindlægHej alle, hvordan forbereder i jer til mundtlig engelsk eksamen?På forhånd tak -
Reality-tv og identitetsdannelse
ForumindlægHej :) Jeg er pt igang med min Srp. Jeg skriver om Reality tv og identitets-dannelse. I Psykologi B og Engelsk A Jeg har redegjort for genren reality og for teorier i det senmoderne samfund, der omhandler identiteten og dannelsen af den. Jeg skal nu analysere et afsnit af "Big Brother ... -
danmarks internationale placering
ForumindlægMit emne til 24-timers historie eksamen er danmarks internationale placering fra 1914 til i dag. Jeg har fået følgende kilder/materiale, men jeg er lidt i tvivl med hensyn til problemstillingerne. Skal mine problemstillinger være relateret til kilderne eller hvordan? Mine kilder: 1.Militæ... -
Spørgsmål i forhold til Opgaveformuleringen
ForumindlægHej sidder og skriver min SRP men er blevet lidt i tvivl om hvordan jeg skal diskutere. Min opgave formuleringen er her: http://prntscr.com/hpw2jp Jeg har valgt Danmark og USA og har fundet kilder for begge lande og analyseret dem alle. Nu hvor jeg skal sammenligne landene, stadig i den analyser... -
VIGTIGT DANSK!!
ForumindlægHej Alle.. Hvad skal man huske når man analyserer en folkevise.. På forhånd tak :D
