Søgning på: engelsk stil om sport. Resultater: 13761 til 13780 af 48931
-
Strukturering af eksamen
ForumindlægHej. Skal op til AT-eksamen imorgen og er lidt i tvivl om hvordan jeg skal strukturere min fremlæggelse og hvad der skal inddrages. Især perspektivering og metodeafsnit. Har skrevet om doping i samfundsfag og idræt og har primært brugt Verner Møller og hans positive syn på doping i cykling og el... -
Hjælp til problemformulering (idræt/historie)
ForumindlægHej. Jeg har valgt at skrive min AT-opgave om en af August Krogh's opfindelser. Men jeg kan simpelthen ikke komme videre med min problemformulering. "Han modtog prisen for sin opdagelse af den såkaldte kapillærmotoriske reguleringsmekanisme, dvs. for at have opstillet en tilfredsstillend... -
Sportslige Værdier i Rekalmer...
ForumindlægHej. Sidder her og kan snart se en ende på mit SRP projekt, men mangler lige at berøre et enkelt punkt.. Jeg skal diskuterer hvordan sportslige værdier kommer til udtryk i reklamer, og hvilken påvirkning det har på os.. Mangler lidt inspiration , nogen der kan hjælep ?? ;d -
Hjælp til projektuge!
ForumindlægVi har snart projektuge og skal arbejde med emnet "Danmark". Vi skal snakke om noget specifikt der har noget med Danmark at gøre. Det kan være Danmarks økonomi, kultur, politik, arbejdsmarkedet eller noget andet. Ved bare ikke hvad jeg skal snakke om. Skal også have et produkt?? -
UWC Danmark
ForumindlægHej :) Jeg tænkte på om der er nogen af jer, der er bekendt med UWC. Jeg har her for tiden spekuleret på, om det er noget for mig, og jeg kunne godt tænke mig at lære mere om det med henblik på personlige erfaringer, niveauet, fremtidsmuligheder og andet. -
nogen der vil kigge?
ForumindlægBoys´ have always loved technology, girls would rather have to do with people. On the other hand, is it now still true? Sociologist have in several of years tried to work it out, that boys and girls´ actually is so disparate, and more researcher believes, that above-mentioned claim mainly is caus... -
Karakterforslag til engelskstil
ForumindlægHej allesammen:) Jeg er lige blevet færdig med at skrive min engelsk stil. Jeg ønsker at der en der ville læse den igenem og give et karaterforslag, og hvad der gør at i giver den karakter. Jeg ønsker også en kort beskrivelse af hvad jeg kunne gøre bedre i den. ------------------------------- ... -
Matematik på STX?
ForumindlægHej, jeg skal begynde på STX efter sommerferien, hvor jeg har valgt at tage studieretningen; Samfundsfag A, Engelsk A og Matematik B. Mit spørgsmål er så .. er matematik på B-niveau svært? Jeg er personligt ikke "fantastisk god" til matemaitik, så jeg er en smule bange for sværhedsgrade... -
Non fiction analyse
ForumindlægHej. Jeg er i gang med at skrive et engelsk essay, hvor jeg skal analyser en non-fiction tekst. Jeg er lidt i tvivl om hvordan den skal sættes op. Nogen der kan hjælpe. Måske I har en skabelon til hvordan den skal sættes op eller en af jeres gamle opgaver. Tak på forhånd. -
Lektiehjælper søges
ForumindlægJeg er en pige der går i 2.g på gymnasiet og har brug for lektiehjælp til bla tysk, engelsk og fysik. Jeg bor i Københavns området. Er der nogle der er interesseret, eller ved hvordan jeg kan finde en lektiehjælper? -
Mangler du noget at lave?
Forumindlægsidder her med en engelsk opgave, men vil gerne have en til at rette den for fejl eller evt. sætninger der kunne forbedres. Den er på B nivau (HH) og er en oversættelse af et brev.hvis du har tid og lyst så drop et svar og så vil jeg maile den til dig :) -
AT 2009 (Rejser),,HJÆLP..!!!
ForumindlægHejsa.. Jeg skal vælge fag imorgen og har tænkt på at skrive i enten Historie-Engelsk eller Historie-Samfundsfag :) Men hvilke emner kan man skrive om.?? Please hjælp.. kan virkelig ikke komme i tanke om nogle.?? :) Tak -
Hjælp
ForumindlægEr der nogen der nogle idéer til hvad man kan skrive om i DIO? Overemnet er 'globalisering' og jeg skriver i fagene dansk og engelsk... I behøver ikke svare om, hvordan jeg skal finde frem til det, men hvis I blot kunne angive nogle emner, ville det være super! -
tiderne
ForumindlægNår man fx. skal skrive i førnutid, så skal der det der HAR på? Ellers bliver det til NUTID og ikke FØRNUTID, er det rigtigt forstået? Ligesom: Jeg løber <- NUTID Jeg har løbbet <- FØRNUTID Når man så skal oversætte dette til ENGELSK, gælder den samme regel? I run <- NUTID I have r... -
Dansk Til Win XP MCV 2005
ForumindlægHej Jeg har installeret windows XP media center version på min PC efter den var gået ned, men nu er sproget engelsk, før var sproget dansk. Nogen der ved hvordan jeg kan få sproget til at blive dansk igen? ::2835:: -
valg af fag?
ForumindlægHej, er i lidt af en knipe! er igang med AT og emnet er rejser! Jeg har valgt emnet Turisme og vil kompinere fagene Samfundsfag og Dansk/Engelsk, men kan ikke rigtig finde ud af hvordan jeg skal bruge det humnaistiske fag ?? nogen ideer? :) -
Eksamen A Mat.
ForumindlægDa jeg åbenbart ikke hører særlig godt efter i engelsk timerne, er det gledet forbi mig, hvordan selve eksamenen skal foregå i detaljer. På Eng A for matematikere. Kan forstå, at man skal analysere, læse op og oversætte. Nogen der ved mere præcist, hvordan det hele foregår? -
a,b og c
ForumindlægHEJ..... jeg har et meget kort spørgsmål her. Hvis man nu går på HF og man har fået et 7 tal efter den ny skala i Engelsk og det er på B man har det hvad skal jeg så gange min karakter med???? og det samme nu hvis det var et fag på C eller A? Håber nogen ka hjælpe tak på forhånd -
Artikel - hjælp søges - HURTIGT!!
ForumindlægHej. Jeg har en engelsk (artikel) aflevering til i morgen. Artiklen skal handler om en kendt person som har problemer i sit liv. Kunne være rart med feedback. Mit mål er at komme op på et 10 - tal, er det muligt? -
English literature
ForumindlægHej gutter og gutinder. Jeg har fået "English literature" i mundtlig engelsk. Jeg er blank på, hvad jeg kan snakke om, da jeg har fået afivde, at shakespear, skulle være utrolig svær at snakke om. Nogle tips?
