Søgning på: voksne mennesker kan godt tale om sex. Resultater: 14141 til 14160 af 321608
  • Er 16 år, søger job, HJÆLP

    Forumindlæg
    Hvilke jobmuligheder har jeg ? Nogle der kan give mig gode råd om hvilke jobs der er til en 16-årig :D
  • aktier

    Forumindlæg
    Hej ,er der nogle der ved noget om aktier og hvordan hele processen foregår ? Kan almindelige mennesker sælge eller købe aktier?
  • Eng aflevering

    Forumindlæg
    Er der nogle søde mennesker der kan rette min engelsk opgave, jeg tror virkelig jeg har mange grammatiske fejl.
  • Manipulation

    Forumindlæg
    Hej Studi Jeg vil gerne høre jeres mening om manipulation. Er det moralsk rigtigt -- Altså hjernevask, propaganda ovs. -- Bare generelt jeres mening om emnet. Mvh Peter Frederik Hansen
  • REKLAME ANALYSE - AIDA MODELLEN

    Forumindlæg
    Hej. Jeg håber en venlig sjæl vil hjælpe mig lige kort med dette. Hvordan SKAL jeg bruge AIDA modellen på følgende reklamer : https://www.youtube.com/watch?v=MuI_dZAg1dA https://www.youtube.com/watch?v=svzXBtQiP-E Jeg håber virkelig nogen vil hjælpe mig lidt.
  • Etik og religion!

    Forumindlæg
    Hvorledes kan man perspektivere Etik, med religioner som Jødedommen og Kristendommen?
  • Miljø

    Forumindlæg
    Hej, er der nogen der kan fortælle lidt om hvordan miljøfremmede stoffer ophobes i fødekæder? :)
  • Velfærdsstat = velfærdssamfund?

    Forumindlæg
    Hej alle. Nogen der kan fortælle om hvad forskellen er på velfærdsstat - og velfærdssamfund?
  • dansk

    Forumindlæg
    Hejsa. Er der nogen der kan komme med eksempler på ondskab fra litteraturen.?
  • Hvilken betydning havde udviklingen i landbruget for forandringerne i Senmiddelalderen?

    Forumindlæg
    Kan nogen forklare mig hvilken betydning udviklingen i landbruget har for forandringerne i Senmiddelalderen? På forhånd tak.
  • Oversættelse

    Forumindlæg
    Jeg skal oversætte følgende tekst og det er vigtigt at den bliver korrekt.. især i forhold til artiklerne (the, a, an) Eleverne var trætte af at læse tekster, som var så pessimistiske. problemerne var altid de samme: døden, arbejdsløsheden, forureningen, kriminaliteten. hvis dette var fremtide...
  • Oversættelse

    Forumindlæg
    <p>Jeg skal overs&aelig;tte f&oslash;lgende tekst og det er vigtigt at den bliver korrekt.. is&aelig;r i forhold til artiklerne (the, a, an)</p> <p>&nbsp;</p> <p>Eleverne var tr&aelig;tte af at l&aelig;se tekster, som &nbsp;var s&aring...
  • Oversættelse

    Forumindlæg
    Jeg skal oversætte følgende tekst og det er vigtigt at den bliver korrekt..især i forhold til artiklerne (the, a, an) Eleverne var trætte af at læse tekster, som var så pessimistiske. problemerne var altid de samme: døden, arbejdsløsheden, forureningen, kriminaliteten. hvis dette var fremtiden fo...
  • ligningen har en løsning. Hjælp

    Forumindlæg
    forklar, hvorfor ligningen x^3+3x+b=0 højst kan have en løsning i intervallet [-1;1] uanset værdien af tallet b. Jeg kan ikke se hvordan jeg skal kunne løse opgaven, nogle ideer ? :) På forhånd tak
  • AT HJÆLP ERHVERVSØKONOMI OG SAMFUNDSFAG

    Forumindlæg
    Jeg har et problem med at kombinere fagene samfundsfag og erhvervsøkonomi i at sammenhæng, hvor emnet er mad og mennesker, problemet er resulteret i at jeg ikke har et emne og problemstillinger, nogen der kan hjælpe????
  • Ansøgertal

    Forumindlæg
    Det lader til, at der er mange ansøgere i år. Det indikerer tallene fra SDU. Der er tale om en stigning på 39 procent i forhold til sidste år. Man kan læse lidt nærmere om tallene her: http://www.sdu.dk/Nyheder/Nyt_fra_SDU/Boom.aspx
  • Hvordan relaterer jeg kloning til evolution?

    Forumindlæg
    Hej alle sammen. Jeg skal skrive en større biologiopgave indenfor emnet evolution. Jeg skal minst to af disse gennemgåede emner: økologi, genetik, sexologi, fysiologi og cellebiologi. Evolution skal naturligvis være en af de væsentlige afsæt for opgaven. Jeg kunne godt tænke mig at skrive om ...
  • biotek jernmangel

    Forumindlæg
    er der nogen der kan forklar hvad Jernhomeostase er? der er ikke mange kilder man kan finde på nettet så er der nogen der kan hjælpe eller give ideer til andre ting jeg kan skrive emnet er jernmangel og jeg taler blandt andet om hvad jernmangel er
  • Ansøgertal

    Forumindlæg
    Er der nogen herinde der ved hvornår ansøgerantallet til UNI bliver offentliggjort? Har set at medierne allerede fortæller hvor mnage der søger ind hvor osv, så tallene må da ligge et sted? VH
  • HJÆLP

    Forumindlæg
    Hej det her er lidt pinligt at sige men jeg har simplethen glemt hvordan man laver division med komma på begge tal F.e.k.s 24,56: 24,67 Ps sætter ikke komma eller pukntum fordi det haster