Søgning på: historie noter hf. Resultater: 14181 til 14200 af 33009
-
Bevis, Parallele vekoters krydsprodukt er lig med nulvektoren
ForumindlægHey, jeg har eksamen i Mat. A her i næste uge, og indtil videre har er stødt på et mindre problem i mine noter. I et af de mange spørgsmål, mangler jeg lidt fyld til et bevis, som er et underspørgsmål. Overskriften: Vektorer i rummet - Vektorprodukt Underspørgsmålet: Bevis at vektorproduktet a... -
fejlsætninger
ForumindlægNogen der kan hjælpe med at finde fejlen i følgende sætninger: 1. The Danish government is confident that the is a lot of people who will opt for space tourism. 2. The birth of Prince George was an exciting news in the royal family this year. 3. With tears in her eyes enjoyed the mother her da... -
Opgavebesvarelse - tvivl om kongruens samt forståelse.
ForumindlægSå har jeg skrevet endnu en tysk opgave, men jeg er bare meget i tvivl om grammatikken er rigtig, samt om der er en forstående sammenhæng i det: In Dänemark haben wir ein sehr schlechtes Schulsystem. Die jungen Leute haben nicht die gleichen Chancen nach dem Abitur, weil die Noten System sehr Ve... -
Engelsk referat.. Hjæp til rettelser..
ForumindlægHejsa..Skal aflevere et engelsk referat i morgen, men er meget i tvivl o´m den sidste del i mit referat. Håber der nogen som har lyst til at kigge lidt på det, selvom det er 2. del?!The inhabitants in Nunavut have a big need so they can have a common Identity. So, on the homepages PDF, the polit... -
hjælp!
ForumindlægHej (: Er der nogle fejl i dette resumé af The Third Man? -ved godt det ikke er så godt og fuld af detaljer men det skal afleveres i morgen og skal også lave andre lektier, såå.. Men roser til jer der er søde at hjælp! The third man Written by Graham Green Rollo Martins had been invited to ... -
100 ord
ForumindlægJeg ha rher skrevet om sangen Numb fra Linkin Park. Opgaven jeg fik, gik ud på at jeg forklarede, hvorfor jeg godt kunne lide sangen. Jeg måtte meget gerne involvere noget med sangens analytiskeform (hvilket jeg ikke rigtig har formået). Skulle være på omkring 100 ord. Mine typiske fejl er: Sta... -
english gramma
ForumindlægHelp to these(tranlation). Thanks Futurum Oversät fölgende sätninger: 1. Vejret i morgen bliver koldt og skyet. - The wheather tomorrow will be cold and skyet. 2. I så fald må jeg lave om på mine planer. - That case I must change my plats. 3. OK! Jeg möder dig på stationen ved femtiden, og du... -
FSA mundtl. engelsk
ForumindlægHej alle. Jeg skal op i mundtligt engelsk her d. 7 juni, og er derfor begyndt at øve mit manuskript til selvvalgte emne. Jeg tænkte på om der var nogen der lige ville kigge det igennem for eventuelle fejl ;) Jeg går stærkt efter 12, så i må meget gerne rette selv det mindste ;-)På forhånd tak. ... -
DHO- moderne gennembrud
ForumindlægEr der nogen derude der sidder inde med en god analyse til at anlysere dansk teksten? eller en god kilderkritik metode til historie teksten :) -
Spin
ForumindlægHej.......... er der nogen der kan fortæller mig hvad spin er for noget... Jeg er igang med srp, og har om atombomber over japan i fysik og historie... -
Jan Sonnergaard
Forumindlægjeg har brug for nogle forslag til fortolkningen af Sonnergaards "Historien om en ung mand, der tvinges..."hilsen Rune -
Den franske revolution
ForumindlægNogle der har en historie-opgave (gymnasiet 2.g) om den franske revolution, som de kan ligge ind?Hilsen fra Medusa, Aars -
Ta for the memories - emnet??? Help!!
ForumindlægHvordan skal slutningen tolkes i Ta for the memories - hvorfor siger hun det???Og hvad er det overordnet tema???Håber der er nogen der kan hjælpe mig - som kender historien??? -
1. verdenskrig
ForumindlægJeg skal til årsprøve i historie på mandag, og kunne godt bruge nogle notater om 1. verdenskrig. hvis I tilfældigvis ligger inde med nogen. Gerne noget om årsagerne. -
A Gun For Sale
ForumindlægJeg skriver bare lige for at høre om der er nogen der ligger inde med et nogenlunde omfattende resume af historien? -
Hamide spielt hamide
ForumindlægHej jeg skal lave en slutning af historien som hedder Hamide spielt Hamide, kan i hjælpe mig med at finde på en slutning som jeg kan skrive :) -
Oversættelse = Sekundær kilde?
ForumindlægJeg har fået en kilde i form af en kort oversigt af bolsjevikpartiets historie. Det er tydeligvis en oversættelse. Gør det den til en sekundær kilde? -
hvordan skriver man en god konklusion
Forumindlæghej jeg er i gang med en dansk/historie opgave. jeg kan ikke skrive en god konklusion. er der nogen som kan hjælpe mig?? -
Fortællertype?!
ForumindlægEn som har læst A Dry White Season og som kan fortælle mig hvilken fortællertype der hersker over historien? x_X -
Hvad er en frise?
ForumindlægJeg er altså blevet i tvivl om hvad en frise egentlig er... Er det bare en tegning der fortæller en historie, eller er det sammensat af flere tegninger... :-?
