Søgning på: matematik aflevering golf. Resultater: 14181 til 14200 af 39512
-
Har brug for jeres mening
ForumindlægHey.. Jeg har ikke brug for hjælp til noget bestemt, men kunne godt tænke mig at høre jeres meninger om dette. Jeg har søgt rundt på nettet for at finde folk med samme problem som mig, men det lader aldrig til at være tilfældet. Jeg er kommet i ENORM tvivl ang. min studieretning. Jeg går i 1. g... -
Optaget - KU?
ForumindlægSagen er den at jeg gerne vil læse Økonomi på Københavns Universitet efter sommerferien. Har alle fag undtagen samfundsfag B, som jeg heldigvis kan tage på et sommerkursus. Men på deres hjemmeside, står der at man skal have et samlet snit på 6,0 i matematik A. Jeg har fået 7/7 i årskarakterer. Hv... -
Bestem en forskrift for g
ForumindlægHeeeeeej. Jeg har virkelig svært ved denne opgave, og ved ikke hvordan jeg rigtig laver den. Er der nogle der kan forklare mig det, på en grundig måde? Jeg regner med, at min lærer går ud fra, at det skal laves i Excel, men det er også helt okay hvis du ikke kan i Excel. ________________________... -
Obligatoriske eksamener..
ForumindlægOk, jeg ved det... Jeg er langsom i opfattelsen! :) Men jeg har ikke helt fattet hvilke fag jeg SKAL op i i 3.g!Jeg er til den tid en matematiker med matematik, musik og engelsk på højniveau... -
Bestået/ Ikke bestået??
ForumindlægHej folk, hvis man vil ind på en vidergående uddannelse, som kræver at man har bestået matematik B-niveau, men man ikke har, kan man så stadig godt komme ind på uddannelsen hvis matematik A niveau er bestået som suppleringskursus??? -
Beregn afskæring. HASTER
ForumindlægHej, jeg har en aflevering for til imorgen, men jeg er gået i stå. En ret linje går gennem punkterne (-2, -6) og (4, 12) 1 - beregn hældningen a (den har jeg lavet, og jeg fik hældningen til 3) Jeg har virkelig brug for hjælp til resten: 2 - Beregn afskæringen b 3 - hvilken y-værdi sv... -
Redoxreaktion
ForumindlægHej! Jeg har i en aflevering om redoxreaktioner fået følgende problemstilling, som jeg håber nogle kan hjælpe mig med. Jeg er ikke den skarpeste til redox, så jeg håber virkelig nogen kan forklare mig det! :-) "Jernindholdet i ståluld skal bestemmes. Vi bruger den oxiderende syre H2SO... -
to ligninger med to ubekendte
ForumindlægHej med jer Jeg har fået den opgave for i en aflevering, men jeg ved ikke helt, hvor jeg skal løse den. Jeg skal bruge to ligninger med to ubekendte, håber I kan hjælpe :) En isvaffel består af en vaffel med et antal kugler. Der er kun én størrelse vaffel, og alle typer smag af kugler koster... -
klik her :) pytha..
ForumindlægHej.. Jeg skal skrive en synops om pythagoras, og skal derfor opstille en problemformulering. Min opgave skal skrives i matematik og religion, så det skal være en problemformulering der rummer begge fag. Opgaven skal fylde 3-5 sider. Er der nogen der eventuelt kunne komme med foreslag til en prob... -
Kan man læse et fag igen?
ForumindlægHej, Jeg står lige pt. i den dumme situation at den karakter jeg fik i matematik, bestemt ikke er en jeg er tilfreds med. Jeg har afsluttet det på B i år, og eftersom jeg ikke skal bruge mere end b, vil jeg høre om man kan læse det igen? Hvis ja, vil det betyde ny årskarakter? Og hvordan/hv... -
SRO
ForumindlægMine studieretningsfag er Samfundsfag A, Matematik A og Fysik B. Jeg skal snart i gang med SRO og vil høre hvad I skrev om og i hvilke fag, for ved slet ikke hvad jeg skal skrive om. I må også meget gerne komme med nogle gode råd: - hvordan skrev I en god opgave og hvad skal jeg undgå? ;) -
Forskellene på de økonomiske uddannelser?
ForumindlægHej, Jeg har kigget meget på de økonomiske uddannelser, men syntes det er lidt sværdt at gennemskue hvad forskellene er på dem.. Jeg ville derfor hører om der er nogen, som kan fortælle lidt om forskelle, ulemmper og fordele ved følgende økonomiske uddannelser: Økonomi (cand.polit/oecon) Matem... -
Starte på gymnasiet
ForumindlægHej Om ikke særlig længe skal jeg starte på gymnasiet, og lige nu overvejer jeg, at tage studeretningen med Matematik A og Kemi A, da jeg efterfølgende gerne vil læse medicin. Jeg vil spørge, om I har nogle idéer til, hvordan jeg kan forberede mig bedst muligt til at starte. -
HF
ForumindlægNår man kommer på HF, får man så alle C-B-A niveauerne i dansk, engelsk og matematik? Har hørt, når man kommer på hf, kan man få A-niveau med det samme, kan det virkelig passe at man kan springe C og B niveau over? mvh Kevin -
SRP Hjælp til emner
ForumindlægHej Jeg skal snart skrive SRP og skal allerede vælge fag, spørgsmålet er hvilke fag jeg skal vælge? Jeg skal først og fremmest vælge Matematik, da jeg har det på A niveau og det er min studieretningsfag, men det andet fag, ved jeg ikke rigtig hvad skal være. Jeg tænker lidt på : Matematik... -
hjælp mig med at jeg kan forberede mig til 9 klasse til terminsprøven
Forumindlæghej jeg ville enomt meget godt lære mere matematik for jeg har ikke rigtigt lært i 8 klasse noget rigtigt og er bange for at jeg får dårligt karakter så ville få hjælp i matematik så jeg kan blive bedre -
Kan jeg søge ind på universitet?
ForumindlægHej, Jeg har lige fået min skriftlige karaktere og det viser sig at jeg har dumpet i Dansk og matematik, men i årskaraktere har jeg 7 i matematik skriftlige og 4 i dansk skriftlig. Kan jeg stadig søge ind på universitet? Min gennemsnit er 7,2. HJÆLP!!! -
Kan man ikke søge på Plus
ForumindlægJeg prøvede og søge inde på matematik forummet efter en opgave der indeholder et plus 2x+4 Og søgemaskinen nægtede og søge efter plusset, det er enormt ødelæggende for matematik forummet at man ikke kan søge på noget så centralt som plus -
hjælpemidler?
ForumindlægSkal til skriftlige prøve i matematik imorgen 10kl. ville spøge jer om, man må tage alt med? altså jeg har en bog som hedder Faktor Matematik 10klasse begrebsbog kan jeg godt tage den med? -
Nogen der har fået 13?
ForumindlægVille bare høre om der er nogen der har fået 13 i de mundtlige eksaminer?Og om man er sproglig eller matematiker?Ved selv at der er et par stykker der har fået 13 hos os, begge matematikere, vi havde dog en sproglig der fik 13 i sin 3.gs opgave.Yeah ve ier snart færdige.
