Søgning på: fransk grammatik noter. Resultater: 14241 til 14260 af 22496
-
Procent
ForumindlægVis at for potensvækst gælder at, hvis x ændres med procentfoden r , så ændres f(x) med procentfoden (1+r)^a - 1 Er det hvad der bliver udført nederst på side 1 i denne opgave: (Link fjernet pga. dødt link. Mvh. Studieportalen.dk) -
Væske fra cirkulær kegle
ForumindlægHej. Jeg skal beskrive, hvordan en væske strømmer fra en kegleformet beholder. Det skal være højden som funktion af tiden. Indtil videre har jeg gjort det for en beholder, hvor tværsnitsarealet af beholderen er konstant, men det er ret svært, når det ikke er konstant. Jeg håber nogen kan hj... -
fejlstøvsugeren
Forumindlæghey allesammen er der nogen der har rettelse til side 34 i fejlstøvsugeren ? -
Don't/Doesn't ?!?!?
ForumindlægFriendship don't last forever? Friendship doesn't last forever? -
forkort brøk?
ForumindlægHej sidder fast med en opgave om at forkorte en brøk forstår det sku ikke... brøken er x^3 + 2x^2 _________ 4x + 8 forklaring vil hjælpe :) -
HJÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆLP! OVERSÆTTELSE !!
ForumindlægNogen der kan hjælpe mig med at oversætte det her til på engelsk : Respekt giver plads til den enkelte, respekt gør at man ikke er bange for sin modpart, ligesom USA er overfor kommunismen. Respekt giver også mennesket lov til at have en holdning, en holdning som man ikke ville blive straffet fo... -
oversættelse, hjælp
Forumindlæghej hej.. nogen der kunne tænke sig at hjælpe mig med denne oversættelse. det ska oversættes fra dansk til engelsk. En ung dame, der i går stod på ski i det nordlige Sverige, følte pludselig et behov for at komme om bag nogle buske ved siden af løjpen. Hun lynede hurtigt bukserne ned, men beho... -
KEMI LÆRER!!! VIL DU IKKE VÆRE SØD OG HJÆLPE MIG!!!
ForumindlægKEMI LÆRER!!! VIL DU IKKE VÆRE SØD OG HJÆLPE MIG!!! -
Hvornår staller et fly?
ForumindlægHvornår er det helt nøjagtigt et fly staller? Kan man over hovedet forudsige det...? Min idé var lidt at det var når Luftmodstandskraften bliver større en løftekraften, men det ville vel i princippet bare gøre at flyet fløj opad, men baglæns.... har jeg ret i det? -
sinus- og consinusrelationerne
ForumindlægI en spidsvinklet trekant ABC er vinkel A=40 grader, |AB|=7 og |B| = 5 Beregn vinkel C, |AC| og arealet af trekant ABC Jeg ved ikke hvilken formel jeg skal bruge for a regne vinkel C ud. I alle formlerne er der to sider jeg ikke kender... -
læse Biblen - nødvendigt ?
ForumindlægHvis min klasse har trukket kristendom, (hvilket vi så først finder ud af på onsdag) ville det så være nødvendigt at læse Biblen, når man sigter højt? -
I need your help
ForumindlægEr der ikke nogle her der er god til engelsk og som gide skrive med mig på engelsk fordi jeg vil nemlig gerne udvikler min engelsk sprog der jeg skal læse videre i udlandet til sommer og har glemt alt fordi har ikke brugt den siden gymnasium. Det kunne være meget fedt hvis jeg finde nogle hvor vi... -
Underoverskrift,Mellemoverskrift og fodnoter
ForumindlægHej er der nogen der vil fortælle mig hvad en underoverskrift (Mit gæt er underrubrik men er ikke sikker), en mellemoverskrift (Ingen ide) og hvad fodnoter (Ingen ide) er. -
mundtlig samfundsfag
Forumindlæghey guys. jeg går i 9. og vi har trukket samfundsfag mundtlig.. ville bare høre hvordan man ville kunne forberede sig til det??? -
engelsk stil
ForumindlægHej jeg skal snart til årsprøve i skriftlig engelsk og jeg kunne godt tænke mig at vide hvordan jeg skal starte/skrive et resumé og en person karakteristik, altså have nogle faste punkter at gå udfra. f.eks at skrive at det er en 3. persons fortæller og hvor handlingen foregår. Sådan noget. -
integral
ForumindlægHåber der nogle som kan hjælpe Bestem integralet ∫ (så da et 2 tal øvererst og 0 nederest kan ikke finde ud at skrive det derfor håber i forstår det) (4x - x2) dx. Og giv en geometrisk fortolkning af resultatet. På forhånd Tak ;) -
Differentialligninger
ForumindlægHej jeg er lige begyndt på emnet differential logninger og jeg er virkelig usikker på hvordan denne her opgave skal regnes. Men den hedder y'=4y f(x)=3e^2x Jeg ved hvad den differentieret funktion bliver f'(x)=6e^2x og at jeg skal bruge brøkregner... -
Old eksamen
ForumindlægHej jeg ville høre om nogen kunne fyre tips af som alle os der skal op kunne få gavn af? F.eks. hvordan man skal disponere en eventuel eksamen? Hvad skal man fokusere på osv. -
Perlekæden (matematik)
ForumindlægEn perlekæde blev revet itu under en kærlighedskamp. En tredjedel af perlerne faldt på gulvet, en femtedel blev tilbage på lejet, en sjettedel fandt pigen, og en tiendedel fandt hendes elsker. Seks perler blev tilbage på snoren. Sig hvor mange perler der var i perlekæden. Kan jeg få lidt h... -
Studenter huen??
ForumindlægNogen som ved hvordan det kommer til at foregå?? HVad så hvis man ikke består?? Får man så huen alligevel? ¨ Hvad med når alle andre er samlet på skolen, skal den som ikke er bestået også komme, for at spille med på "jeg bestod også"?
