Søgning på: fransk eksamen mundtlig. Resultater: 14301 til 14320 af 42938
-
Eksamensspørgsmål
ForumindlægHej! Jeg sidder og er ved at læse op til mundtlig matematik eksamen, og skal gøre rede for hvordan differentialregning kan bruges til optimering. Vi har dog fået at vide i skolen, at vi ikke skal vise eksempler men i stedet komme med beviser til eksamen. Men lige i forhold til optimering så k... -
Reduktion i antallet af eksamener fra næste år!
ForumindlægOrientering/debat Måske er det gået nogens næser forbi. Det har kun ganske kort (og meget upræcist) blevet beskrevet i medierne og rundt omkring på skolerne. Det er ihvertfald min opfattelse af kun de færreste er klar over at der fra næste år (gælder for dem der går til eksamen næste sommer) er e... -
Er man dum?
ForumindlægEr man dum, bare fordi man til en eksamen eller 2 har fået 02? jeg føler mig hvertfald således.. Men er generelt utrolig klog.... bare ikke til eksaminer -
Beskriv billedet
ForumindlægHej jeg fået en fransk opgave om at beskrive billedet på 150 ord. jeg ny begynder kan ikk finde ud af fransk. nogen som kan hjælpe med at beskrive billdet. jeg har vedhætet billedet:) på forhånd tak. -
de 3 livsformer
ForumindlægHej jeg skal op i mundtlig eksamen i morgen og har nu trukket en artikel om børn ogkarriere går hånd i hånd. Da jeg aldrig har været til eksamen i samfundsfag, ville jeg høre om nogen har et godt råd til mig... -
Karakter gennemsnit af 10.klasse
ForumindlægHvordan beregnes karakter gennemsnittet fra 10.klasse, indgår fx standspunkts karakter i udregningen? Hvis man fx har skriftlig: 4 i standpunkts, 4 eksamen mundtlig: 4 i standpunkts, 02 eksamen -
Aftaleret (CBS)
ForumindlægHej derude. Er der nogle, som har prøvet at være oppe til aftaleret (1. år) reeksamen? Altså den mundtlige eksamen, som kan fortælle mig, hvordan det foregår og deres oplevelse af eksamen? Tak på forhånd :) -
Hvordan det er at gå i gymnasiet
ForumindlægJeg skal starte i 1.g efter sommerferien på Espergærde Gymnasium og HF. For at være lidt forberedt kunne jeg godt tænke mig at høre hvor mange timer I bruger på lektier om dagen, hvor mange afleveringer I har om ugen samt om I synes det er hårdt at gå i gymnasiet. -
nyhedsformidling
ForumindlægMeget utilfreds over min dansk eksamen (mundtlig) vil jeg høre om andre har oplevet noget lignende? Jeg trak 'nyhedsformidling' og skulle give analyse af 'På Thingvalla' af Herman Bang. Der var udover teksten ingen bilag. Spørgsmålene var: 1. genrebestem teksten og underbyg iagtag... -
Lorte karaktere - Fuld pensum som løsning?
ForumindlægJa som sagt... Får normalt gode karaktere og er pisse god til eksamen.. Men har fået lorte karaktere i år.. 5,5 i snit sidste gang... Da jeg har røv meget fravær ville jeg bare blive lidt ekstra væk og så op i fuld pensum.. Men har lige fundet ud af at det er op til rektor at vurdere om mine &quo... -
Særlige vilkår
ForumindlægHej :) hvor mange eksamner skal man op i på særlige vilkår? :) min studievejleder sagde noget med to gange 10, skriftlige og mundtlige. men det kan da ikke være rigtigt at man skal op i f.eks. skriftlig religion og oldtidskundskab? -
Bølger og Vand
ForumindlægHej. jeg har trukket bølger og vand til min 24 timers fysik eksamen.. jeg har nu skrevet 7 sider notater, men spekulerer bare over hvad der er vigtigst at have med i mundtlig fremlæggelse på 8 min. kunne være lækkert med et forslag og nogle indskud Hilsen Jesper :) -
grammatik og synonym ordbog
ForumindlægHej med jer...Jeg har windows xp, hvor der sådan en ordbog + grammatikkontrol + synonymordbog i Word. Andre, der har ladt mærke til det?Mit 'problem' er at jeg godt kunne tænke mig lignende program, bare på fransk. Er lige begyndt på fransk i gym, og vores lærer er ben hård, så kunne godt... -
Disposition?
ForumindlægHvor lang skal en engelsk disposition til eksamen ca. være? -
Kan jeg stadigvæk søge ind selvom jeg har dumpet et fag?
ForumindlægHejsa. Jeg blev student i år, men har desværre ikke bestået den skriftlige eksamen i Dansk A, hvor jeg fik 00. Mine årskarakterer i faget var 02 (skriftligt) og 4 (mundtligt). Kort tid før eksamensperioden blev jeg diagnosticeret med ordblindhed i en forholdsvis alvorlig grad. Jeg opfylder alle... -
Adgangskrav til Idræst på AAU
ForumindlægDer står følgende på ug.dk: Specifikke adgangskrav er dansk A og engelsk B. Desuden skal du have matematik B og fysik B. Alle fag skal være bestået. Du skal også bestå en praktisk optagelsesprøve. Jeg har haft Dansk A, Engelsk B og Fysik B (og Kemi B). Alle sammen bestået med 4 og 7 taller. Så de... -
Den nye reform
ForumindlægSom bekendt har regeringen lavet en ny reform for gymnasielever. Her er det blevet vedtaget at biologi, geografi og kemi skal lægges sammen til en eksamen. Jeg skal snart til den eksamen og vil gerne høre fra nogen der allerede har været inde. Hvordan forgår det og er der nogle ting der er vigtig... -
Hjælp det haster
ForumindlægHej er der nogle, der kan hjælpe mig den 12/6 efter jeg har trukket nr. til tysk eksamen? Eller hvis jeg bare kan sende dig det, jeg har tænkt mig at sige, så du lige kan rette det? -
Dansk terminsprøve.
Forumindlæghej alle sammen. jeg står med dansk eksamensopgave fra sidste år. jeg aner ikke hvordan jeg skal i gang. det er første gang og har ikke fået meget af vide. er der nogen der kan forklar mig hvordan det forgår i dansk eksamen.. HF. på forhånd tak.. p's. jeg skal lave opgave 1 fra eksamensopga... -
12-tallet
ForumindlægHej! I dag var jeg til dansk mundtlig eksamen, prøveform B. Det jeg undrer mig over er, at der delvist var en person, hvis analyse varede fem minutter, der fik 12 og derefter en person vis analyse varede hele prøvetiden, som også fik 12. Jeg troede at, man blandt andet skulle bevise igennem en...
