Søgning på: fysik noter c niveau. Resultater: 14321 til 14340 af 95433
-
Computere
ForumindlægBør private computere forbydes ved eksamen ? -
Quote of the day
ForumindlægHej alle. Jeg har fået til opagave at fortælle noget om denne her citat: "If quantum mechanics hasn't profoundly shocked you, you haven't understood it yet" .. et citat fra Niels Bohr. Hvordan skal jeg tolke det ? Og er der nogle som har nogle idéer til hvad jeg kan sige o... -
Geo!!!
ForumindlægHejsa jeg skal op til geo snart og vil høre om der er nogle, som har nogle gode noter ud over dem, der allerde ligger på siden...På forhånd takMvhLine -
-ismer
Forumindlægnogen her der har noter til de forskellige ismer som man bør kunne til mundtlig dansk?mail me at tc_dk86@yahoo.com -
Xenefon
ForumindlægHejJeg ville blot høre om der var nogen der sad med nogen noter til Xenefon : oikonimikos...Håber at der er nogen der kan hjælpe -
herodot
Forumindlægmangler hjælp til herodot. herinde kan mankun finde til e første sider, nogle der har nogle gode noter?? -
Eksamen
ForumindlægI.flg. den nye bekendtgørelse må man have alle bøger og noter med ind til eksamen. - gør din lære opmærksom på dette. -
Engelsk sætning
ForumindlægKan man godt sige følgende: ........ In addition this may be why people do not like him. -
Isolere..
ForumindlægHeey Jeg kan ikke rigtig finde ud af denne.. Isolere F C= F-32/1,8 temperaturen F målt i grader Fahrenheit og C målt i grader Celcius. bliver det så F = 1,8+32 / c ??? -
mål af glaubersalt
ForumindlægHej SP Da Fysik ikke er min stærkeste side, men et af mine favorit fag har jeg problemer med denne opgave som jeg gerne vil lære og løse eller se den metode man bruger til at løse det så jeg i fremtiden selv kan bruge det: Temperaturen af natriumthiosulfat (Na2S04) eller glaubersalt, som det og... -
AMERICAN CULTURE. TAKE A LOOK
ForumindlægJeg har lige skrevet noget om American Culture. Håber lige at der er nogle, der gider at se det efter for fejl!American CultureAt times citizens of the United States rightfully wonder whether they can define themselves in a true American culture or not. It seems that other nations have a culture ... -
En der har vejledende løsning til:
ForumindlægEn der har vejledende løsninger til: Det vi snakker om er vejledende løsninger til: Virksomhedsøkonomi A del 1 + 2 BÅDE TROJKA OG SYSTIME! International Økonomi A Kurlund, og ja, det er ALLE kapitler. Afsætning A Organisation C Systime. Finansiering C Erhvervsret C (egne velskrevede ... -
En der har vejledende løsning til;
ForumindlægEn der har vejledende løsninger til: Det vi snakker om er vejledende løsninger til: Virksomhedsøkonomi A del 1 + 2 BÅDE TROJKA OG SYSTIME! International Økonomi A Kurlund, og ja, det er ALLE kapitler. Afsætning A Organisation C Systime. Finansiering C Erhvervsret C (egne velskrevede ... -
reaktionsbrøk og enhed?
ForumindlægHola! Er der eventuelt en, som kan hjælpe med disse to delspørgsmål, som er blevet vedhæftet i denne tråd? Mange tak på forhånd! -
Kortfilm
ForumindlægHej derude. Er der nogen der har lavet et kortfilm i mediefag på under 6 min.? I så fald med et godt resultat? Eller bare nogle forslag? Det er fordi vi ikke rigtig ved hvad filmen skal handle om... Mangler inspiration! Skriv endelig hvis du har lavet noget, eller bare har et godt råd! Mange tak! -
DNA og generationer
ForumindlægHej.. Jeg sidder her med en biologiaflevering, som bare driller som en i h******! Opgaven lyder: I en bakteriekultur blev bakteriernes DNA mærket med 15N (15 er ophævet) (en bestemt nitrogenisotop), således at alle DNA-molekylerne indeholdt 15N. Derefter blev bakteriecellerne overført til at næri... -
Definitionsmængde
ForumindlægHvordan finder man definitionsmængden af en funktion, hvis f(x) = ln(1+2x)-1/3x ? -
Filosofi eller Psykologi?
ForumindlægHej Hol. Jeg står her og skal til at vælge inden d. 21/11, hvilket valgfag jeg skal have. Mit valg bliver imellem psykologi og filosofi, men er simpelthen på bar bund, hvilket et, jeg skal vælge. Jeg har været inde og høre om begge fag, men synes, at de begge lyder utroligt spændende. Derfor v... -
Ligger følgenetre punkter på en ret linie?
ForumindlægJeg sidder med en opgave, som jeg er lidt i tvivl om. Undersøg om følgende tre punkter ligger på en ret linie: (-2,-1) (1,2) (5,6) Hvordan skal jeg beregne, om de gør det eller ej? -
Molins model
ForumindlægHej, jeg har lidt problemer med at forstår Molins model. Derfor tænkte jeg på, om der måske var en som kunne forklare mig den? Det vil være en stor hjælp. Jeg har vedhæftet den model, som vores lærer har sagt vi skal forklare om.
