Søgning på: voksne mennesker kan godt tale om sex. Resultater: 14381 til 14400 af 321608
-
Johannesdøberen som messias/Elias?
ForumindlægHej! Sidder midt i eksamenslæsningen og har brug for lidt hjælp.. Jeg kan huske, at vi lærte i skolen, at der var teorier om, at Johannes Døberen i virkeligheden var den rigtige Messias og ikke Elias. Men jeg kan ikke huske begrundelserne for disse teorier og sammenhængen mellem dem. Håber der e... -
Haster!
ForumindlægJeg har en aflevering til i morgen hvor jeg skal analyser og fortolke digtet " Keed af Verden, og Kier ad Himmelen". jeg skal også komme ind på tiden, altså perioden den er fra men jeg kan ikk finde ud af hvilket årstal den er fra og om det er romantikken eller barokken. håber der er no... -
Hjælp!!!
ForumindlægDer står i min opgave: skriv tallene om til en sum af kvadrattal. Og tallene er a)208 b)377 c)314 D)257? Jeg ville ikke have i giver mig svarene, men kan i forklare mig hvad jeg skal? -
Desfinitionmængden og værdigmængden for en eksponentiel funktion
ForumindlægHej. Jeg har kigget lidt på google, men det har ikke rigtigt hjulpet mig til at forstår hvordan man finder Dm og Vm for en eksponentiel funktion. Så håber lidt der er en der kan forklare mig det. Gerne med . -
Opgave 5.035
ForumindlægHåber at der er en venlig sjæl der kan hjælpe mig med denne opgave: Med O( x) betegnes de samlede omkostninger, angivet i mio. kroner, ved produktion af x enheder af en vare. Funktionen O er givet ved: O( x) = 0,2x + 100 + 30 sin( 0,006x) , X E [0;1000]. Vis ved at benytte O'( x), at O( x) er... -
graf
ForumindlægNogle der ved, om man kan finde en graf på nettet? Altså en hvor man selv kan indtaste tallene, ligesom når man går ind i "STAT" på lommeregnerne.. (x,y)-tal -
Hvad er evuliton?
ForumindlægEr er nogen der kan forklare meget detaljeret, hvad evuliton er? -
Bushdoktrin 2002
ForumindlægEr der nogle der kan hjælpe med at finde bushdoktrinen 2002 talen på dansk? Jeg skal bruge det i min analyse i SRP. -
kal man tro på gud for at være præst?
Forumindlæghttp://politiken.dk/debat/skrivdebat/ECE1874422/skal-man-tro-paa-gud-for-at-vaere-praest/ http://politiken.dk/indland/ECE1874783/ekspert-du-kan-sagtens-vaere-praest-uden-at-tro-paa-noget-som-helst/ (Skuffende de ikke spurgte en præst) Debatten er blusset op igen. Hvad er jeres holdning? E... -
Matematik på medicinstudiet?
ForumindlægHej, Jeg er en 17- årig pige, som lige er startet på gymnasiet (global linje), hvor vi har henholdsvis, dansk på a-niveau, engelsk på a-niveau samt matematik på b-niveau. Som I måske kender, er der rigtig mange - særligt voksne, som spørger hvad man gerne vil efter gymnasiet? Jeg har tænkt på... -
Spansk rettelse af tekst
ForumindlægHej spansk glade mennesker :) Jeg vil høre om der er en sød sjæl, som vil rette en lille tekst. Den er på små 150 ord? Bare grammatikfejl :) -
STX spørgsmål
ForumindlægHvis jeg har fået fem 02 taller og mine andre karakterer med 7 og 4 taller. Kan jeg så stadig komme på gym? -
reducér
ForumindlægNår man skal reducere og kommer fx frem til et svar det hedder: x^2 - x Må man så godt subtrahere ledene? Eller kan man ikke subtrahere et tal i potens med et tal der ikke er i en poten? -
Sydafrika = Regnbuelandet?
ForumindlægHejsa! Er det rigtigt at Sydafrika bliver kaldt for regnbuelandet, fordi der bor så mange forskellig farvede mennesker? Jeg synes bare at det var en mærkelig grund, så jeg ville lige spørge for at være sikker... Måske kunne der være en anden forklaring på hvorfor det hedder det? //Maja -
Studenterkørsel
ForumindlægHey Jeg drikker ikke og er ikke meget for sociale arrangementer. Sidst jeg drak var mange år siden og jeg bryder mig ikke om det. Jeg føler mig i forvejen marginaliseret i min klasse, men min klasse er også splittet. Så spørgsmålet er: Kan man undværer at deltage til studenterkørsel rent faktisk... -
DNA
ForumindlægEr der et sødt mennesker der vil vise mig hvordan flere nukleotider bindes sammen til DNA (dobbeltstreng!)?? -
Skabelse i buddhisme
ForumindlægHvordan blev verdenen og mennesket skabt iflg. buddhismen? Det er vel ikke som i hinduismen, vel? -
Folkekirken???!
ForumindlægHej Har et problem med dette spørgsmål... Hviken rolle har folkekirken i det danske samfund ????? (Er ikke kristen) Har ledt på nettet osv. men kan ikke finde noget. Tak på forhånd :-) -
roterende viscometer + RPM + laminare flow
ForumindlægHej Hvis man vil måle viscositeten ef et newtonsk fluid ved hjælp af et roterende viscometer som kun virker hvis der er tale om laminar flow. Hvordan finder man så spændevidden af konstante hastigheder i form af RPM hvor der et laminart flow? F.eks. så har jeg set i et blad fra en virksomhed... -
weekendavisens politiske orintering?
Forumindlægnogle der ved hvad weekendavisens politiske orintering er?
