Søgning på: engelsk stil om sport. Resultater: 14401 til 14420 af 48931
-
Sprogrejse
ForumindlægJeg overvejer kraftig at tage nogle uger på sprogrejse til england i sommerferien. Og ville meget gerne hører, hvis nogle harerfaringer med at tage til udlandet for at blive mere stærk i et sprog. Jeg går i 1.g nu, og er fint med, men kunne godt tænke mig at blive lidt mere stærk i engelsk. Vil d... -
Eng.eksamen...???
Forumindlæghey folkens...jeg har lige et spørgsmål som jeg håber på a få svar på hutigst muligt,da j snart skal op... ja det r sådan at jeg r lidt i tvivl om hvordan den mundtlige engelske eksame foregår... d skal lige siges at jeg har eng på A niveau og j r sproglig... r d kendt eller ukendt? og hvordan fo... -
Hvilke fag skal jeg mon op i?
ForumindlægJeg har lige fået 3 skriftlige eksamener offentliggjort: Dansk (A), Kemi (A) og Matematik (A). Sidste år var jeg op i 3 eksamener - altså mangler jeg kun 4 eksamener, hvis vi antager, at man skal op i 10 i alt. Hvor stor er chancen så for, at jeg kommer op i Historie (A), Engelsk (B), Religio... -
Antal timer til Skriftlig Eksamen i Gymnasiet
ForumindlægHvor mange timer er det man har til at skrive den stil? Altså hvis man IKKE, er med i standardforsøget... -
Nye elever.
ForumindlægHej.. Jeg skal introducere måske kommende gymnasie elever imorgen og skal primært fokusere på de sociale aspekter på skolen. Jeg har fået afvide fra tidligere "vejledere", at de ofte ikke tør at stille spørgsmål. Er der nogen af jer, der har erfaring med dette? De skal selvfølgelig ik... -
vold
ForumindlægHej alle:) jeg skal skrive en stil om vold den skal være på 2 sider det eneste der står i mit stille emne er: skriv om hvordan du forholder dig til vold? det kan man jo ikke få til at fylde 2 sidder hvis det var jer hvad vil i vælge og skrive om og tror i at man kan skrive om noget lidt andet?:) -
kegler
Forumindlæghej alle :-) jeg har brug for hjælp til denne opgave.... i en kegle er grundfladens radius = 1m, keglens højde = 2m. man ønsker en markering af det sted på keglen, hvor rumfanget netop er 1m^3 regnet fra keglens spids. Hvor skal mærket placeres? -
Meninger!!!!!!!!
ForumindlægHej, hvad tænker danskerne når de tænker om tyskland og tyskerne..?? Jeg vil gerne høre jeres meninger om dette. Det kunne da være sjovt nok at se hvad I synes om tyskerne..På forhånd tak -
Matematik
ForumindlægHejJeg står og skal til at tage et par fag på Odense teknikum. For at kunne komme ind på radiografudd. Det drejer sig om fysik og matematik på b-niveau. Det er matematikken jeg gruer for. Jeg har ikke haft matematik i årevis og kan huske, at jeg ikke havde nemt ved det. Jeg prøvede kræfter med de... -
Gymnasier - fordele og ulemper
ForumindlægHvad er fordelene og ulemperne ved at smide de dovne elever ud af gymnasiet? Hvad er fordelene og ulemperne ved test gymnasiet? Hvad er fordelene og ulemperne ved at honorere gode sportskundskaber i gymnasiet? -
Hjælp. ! Dansk FSA - hvilken stilemner?
ForumindlægHeej Allesammen. Argh trænger virkelig til hjælp. Er der nogle der kan hjælpe?. Hvilken stilemner var der i fsa 2008.? - Nogle der evetuelt har gemt deres, som jeg kunne få råd fra? -
Doping
ForumindlægHvad gør doping ved ens muskler, og hvilke bivirkninger har det, og hvofor? :O Tak på forhånd! :) -
noget ala biblioteksvagten
ForumindlægNogen som kender en side som biblioteksvagten bortset fra, at man her kan spørge om at finde informationer og forskellige ting på nettet.... -
idræt på gym
ForumindlægHvad laver man som regel i idræt på gymnasiet? -
Spansk Hjælpen.
ForumindlægSidder lige midt i en opgave til imorgen. Kongeklubben Barca Barca Fodbold Forening Barcelona Idrætsforening Kan nogen oversætte dem. Og JA det er en atypisk opgave! -
Det smukke ved Danmark....
ForumindlægHej Vil du hjælpe mig med at svare på det spørgesmål jeg har skrevet for neden... Hvad er det smukke ved Danmark? f.x vejret, havet, sproget, lighedstanken(?- hvad betyder det), ironien(?-hvad betyder det) og bogstaverne æ,ø og å PÅ FOR HÅND TAK... -
Historie opgave - oldtidens græske olympiade!
ForumindlægHej, Er der nogen herinde, der har skrevet om oldtidens græske olympiade og som evt. kan give mig nogle gode fif? Evt. kan sende mig en rapport jeg kan kigge på som inspiration? Mvh, Jasmine -
naturvidenskabelig metode
ForumindlægJeg er ved at lave en synopsis om OL. hvorfor man opfandt det i oldtiden, hvilke discipliner der var mm. Den metode jeg bruger.. er den naturvidenskabelig, eller hvad ?? er meget i tvivl -
Rettelse af ansøgning...
ForumindlægEr der en som vil rette min ansøgning http://rapidshare.com/files/94593674/ans_gning.doc.html her er min ansøgning -
HJÆÆÆLPP!!!
Forumindlæg-heiij! jeg håber i vil hjælpe mig.. hvad menes det med: er det umagen værd at være til? Hvorfor/hvorfor ikk? Det er en bog som vi læser som hedder INTET. og så har vi fået noget spg hvor vi skal svare... mangler kun den:S
