Søgning på: matematik aflevering golf. Resultater: 14401 til 14420 af 39512
-
Valg af uddannelse
ForumindlægHej Studieportalen, Jeg skriver angående valg af uddannelse, og derfor har nogle tanker i hovedet. Jeg kunne godt tænke mig at studere noget indenfor handel og ledelse, dog er det netop dér hvor en af mine svagheder ligger. Jeg er ikke en haj til matematik, men finder interessen i det når matema... -
Dropper ud ..
ForumindlægJa, de sidste uger er gået af H til så nu dropper jeg ud. Jeg studerede Matematik med Fysik som sidefag, men nu orker jeg ikke mere, så jeg får heller ikke brug for studieportalen mere. -
htx
Forumindlæghej jeg har lige startet med at går på htx men jeger lidt forvirret hvad en studieratning er ?. jeg har valget og tag fysik og matematik som studieretning men så ved jeg ikke om senere jeg skal have kun de fag eller om jeg kal også stedigvæk have de andre fag som teknologi og kemi og biologi... -
Tror at jeg dropper ud
ForumindlægHver dag er jeg i gang med lektier 24/7. Og problemet er hver gang kan jeg ikke fínde ud af det og det er også ret irriterende at tænke på at folk som arbejder kan det på få minutter, mens jeg skal bruge 24 timer på det JEG ER GODT TRÆT AF DET! Jeg har grædt hele aftnen igår aftes om en stil so... -
Frustrerende opgaver
ForumindlægVed ikke helt om dette er det rette sted, men nu prøver jeg sku. Jeg går på HTX, jeg har MAT på B, og det er jo som det er. jeg kan godt lide matematik, og er forholdsvis god til det. men ville lige høre om der er andre der har det, som næsten hele vores klasse har det med de eksamens opgaver ma... -
tysk rettelse
Forumindlæghej nogen der vil rette min tysk aflevering den fylder ca. 3/4 side? jeg vil helst gerne sende den til personen. -
Nogen der vil tjekke min oversættelse
ForumindlægHej allesammen :) Jeg er ikke ret god til tysk og jeg har en aflevering for som jeg har haft meget svært ved at oversætte. Nogen der vil evt. se om jeg har gjort det godt nok? Von Monte Carlo mitteilt folgend: Von ein paar Tagen seitdem einfand sich einen alten Amerikaner in die Spielhalle, na... -
Økonomi eller HA almen?
ForumindlægHej. Kunne godt tænke mig at høre fra nogle, der læser økonomi, især hvis de kommer fra hhx. Jeg synes HA almen linjen lyder utrolig spændende. Fagene kender man og det er alt sammen brugbart og den er bred. Men jeg synes ikke det virker til, at der er matematik nok. Jeg elsker mate... -
Eksamen 2009 - retfærdigt???
ForumindlægHej alle Er ikke sikker på hvilken kategori min tråd hører ind under, men nu ender den her. Det er måske mere en klage / mangel på forståelse over, hvordan jeg kunne ende i sådan en uheldig situation mht. hvilke fag jeg skal op til eksamen i. Jeg afslutter stx til sommer og har studieretningen s... -
Eksponentiel vækst
ForumindlægGoddag. Jeg skal aflevere en sidste matematik aflevering for at færdiggøre matematik på mit gymnasie. Jeg vil meget gerne kunne klare det med en god karakter, men matematik er simpelthen mit værste fag. Jeg forstår slet ikke at tænke matematisk. Jeg har dog formået at løse alle opgaver bortset ... -
Eksponentiel vækst?
ForumindlægGoddag. Jeg skal aflevere en sidste matematik aflevering for at færdiggøre matematik på mit gymnasie. Jeg vil meget gerne kunne klare det med en god karakter, men matematik er simpelthen mit værste fag. Jeg forstår slet ikke at tænke matematisk. Jeg har dog formået at løse alle opgaver bortset ... -
Klage over standpunktskarakter.
ForumindlægHej, jeg har forleden fået min afsluttende karakter i Matematik hvor jeg er ret utilfreds. Jeg har opsummeret hvordan det har gået med faget nedenfor, så jeg vill generalt høre om det er et stretch for mig at klage. Matematik (10 mdt, 10 skr). - Jeg har været den mest verbale gennem forløbet o... -
Studieretningsskifte - hhx
ForumindlægHeej Studieportalen Jeg er lige begyndt på hhx og er kommet på linjen innovation m. Tysk. Men jeg vil gerne ind på linjen som hedder mikro- og makroøkonomi, da jeg finder økonomi samt matematik yderst interesant. Nu skal jeg så tage fat i studievejlederen angående skifte, og da jeg er overbevist ... -
Hvad laver i på studieportalen??
ForumindlægHej alle. Synes det kunne være ínteressant at vide. 1. hvad i kommer på studieportalen for? (for at hjælpe andre, for selv at få hjælp, for hyggens skyld, kun for studiets skyld, fordi jeg er topstresset og ellers ikke ved hvor jeg skal spørge henne osv. osv.) 2. Hvor ofte i kommer på stud... -
bestået eller dumpet?
ForumindlægHvis jeg har fået 7 og 7 i årskarakter og 00 og 00 i matematik. Har man så bestået eller dumpet? -
Hvordan er samfundsfag..?
ForumindlægJeg skal til at vælge valgfag og er en lille smule i tvivl..! Samfundsfag siger mig helt klart det meste, men er det virkelig så sjovt/spændende/interessant, som lærerne gør det til..? Er der ikke mange lektier? Er det svært? Hvad er fordelene ved at vælge samfundsfag..? Det skal lige siges at de... -
Samlede tilgang/anvendelse
ForumindlægEr i tvlv om hvad der menes med følgende. a. Udregn den samlede tilgang/anvendelse for begge år Tallene er: 1994 2014 BNP 933 1911 M 267 924 Cpr 498 930 Coff 236 512 I 140 365 X 326 1028 BNP er bestemt, så jeg for... -
At aflevere opgaver, man allerede har afleveret
ForumindlægDet her er måske lidt langt ude, men... sidste år lavede jeg en analyse af noget renæssancemusik i faget musik. I år skal vi i dansk lave en opgave under emnet renæssance. Jeg har spurgt min dansklærer og jeg må gerne skrive om renæssancemusik. Hun ved ikke, at jeg har lavet en opgave sidste år. ... -
Min lære overvåger min aflvering
ForumindlægHej SP For et par uger siden opdagede min lære at jeg havde "snydt" med en oversættelse. Nu forlanger hun at jeg fremover laver opgaver i et delt dokument, så hun kan følge med i hvad jeg laver. Er det fair ? -
Tysk oversættelse.
ForumindlægNogen der gider oversætte det her til tysk? Det ville være kanon.Denne sommer deltager jeg i et tyskkursus. Kurset finder sted i München. Jeg tilmeldte mig allerede i februar. Først ringede jeg sprogskolen op, og den sendte mig et skema. Min bror hjalp mig (med) at udfylde det. Skolen meddelte og...
