Søgning på: voksne mennesker kan godt tale om sex. Resultater: 14401 til 14420 af 321608
-
Hælp til mundtlig engelsk søges
ForumindlægJeg skal i juni 2012 holde et forretningsmøde på engelsk. Desværre er mit engelsk meget passiv. Derfor kigger jeg efter en underviser, som via samtaler kan få mit engelsk at blive mere flydende. Jeg bor i Storkøbenhavn og niveauet er omkring niveau B. -
Heeelp
ForumindlægI et firma var omsætningen i 2000 på 5.280.000 kr. Omsætningen stiger med henholdsvis 5,3 %, 3,9 % og 2,8 % i de følgende tre år. Hvor stor var Omsætningen I 2003? 5.280.000 · 1,053 · 1,039 ·1,028 = 5.934.420,63 kr Er det rigtigt? Hvad er den samlede stigning i procent i perioden fra 2000 t... -
metode i samf
ForumindlægHej. Mit emne er visionen om begrænsning af energiforbruget og her har jeg tænkt mig at både at bruge en kvantitativ og kvalitativ metode. Har fundet et interview med Anders Fogh Rasmussen og analyseret det med en hermeneutisk vinkel. Så nu mangler jeg at bruge den kvalitative metode, men jeg er ... -
Dansk Essay..?
ForumindlægHeeij,, Jeg har skrevet en essay, er der nogen der gider rette den, og give en overskrift til den... ??? På forhånd tak.. Her er den ...: Efteråret kom tidligt det år, der var nedfaldne blade overalt, den kraftige blæst havde gjort, at skoven var dækket af løv tidligere end normalt, syntes jeg. ... -
Atomets opbygning.
ForumindlægHej! Jeg har brug for hjælp til dette. "Betragt grundstoffet med følgende elektronstruktur: 2,8,18,7" Jeg skal herefter besvare en række spørgsmål, men hvad betyder tallene? Jeg er klar over at det fortæller noget om antallet af elektroner, antomnummeret osv. Men hvad er hvad? P... -
Oxidation???
ForumindlægSidder med en rapport om alkoholer hvor vi bla skal oxiderere os frem til hvilken ukendt alkohol der er tale om og et spørgsmål lyder: Hvorfor er det vigtigt at man ved oxidationen af alkoholen destillerer oxidationsproduktet fra reaktionsblandingen hurtigt efter det er dannet??? -
Differentialligninger
ForumindlægHvad vil I anbefale jeg kommer ind i, i min redegørelse? Og når der står giv eksempler på anvendelser, betyder det jeg skal tale om hvordan man bruger differentialligninger generelt, f.eks. undersøgelser af bakteriers væksthastighed og udvikling, eller mener de jeg skal løse en differentialligning? -
Underemne og problemstilling til: Rigtig og forkert - etik
ForumindlægJeg trak rigtig og forkert - etik i kristendom men har overhovedet ingen ide om hvad mit underemne og mine problemstillinger skal være. Nogen der har nogen gode ideer? Tak på forhånd -
Hvorfor kom Cuba på landkortet tilbage til Cubakrisen?
ForumindlægJeg vil høre hvorfor det var Cuba "kom frem på landkortet" tilbage til Cubakrisen? -
Problemformulering til bud nr. 5
ForumindlægHej Næste uge der har jeg projektuge, hvor voresoveremne så er "de ti bud". Jeg har valgt bud nr. 5 ( Du må ikke slå ihjel), og mangler bare en problemformulering. Har prøvet at finde nogle, men kunne ikke. Håber i har nogle gode iddér! - Tak på forhånd- -
Skriftlig Engelsk A Eksamen - Hjælp til at rette stil :)
ForumindlægHej, jeg var til engelsk A eksamen igår, og så tænkte jeg om der er nogen der vil kigge mit essay igennem eventuelt gætte på en karakter? :) Assignment (A) The decadence of a human being is not a beautiful sight to see, especially if it is one of your own loved ones. The question usually asked i... -
Hvilken velfærdsmodel hører private sundhedsforsikringer til?
ForumindlægHvilken velfærdsmodel hører private sundhedsforsikringer til ? 1. er det den universelle model? 2. den residuale model? 3. eller den selektive model? Tak på forhånd! ;) -
opgave om bølger
Forumindlægsøger hjælp til denne opgave.. -
fredag den 13
Forumindlægdet er fredag den 13. i dag.... pas på jer selv! -
primær kilde?
Forumindlæghvad er en primær kilde og en sekundær kilde? nogle der kan skære det ud i pap for mig? -
humor
ForumindlægHalløj alle sammen. Jeg er ved at skrive et essay i dansk omkring grov humor, og defor kunne jeg godt bruge jeres meninger! Bør der sættes grænser for hvad man må sige? Hvis ja, hvor? Jeg kunne også godt tænke mig at hører hvad i har at sige til joken: Hvad er forskellen på en spand l... -
Leder efter et dansk digt
ForumindlægJeg har for mange år siden læst et digt (som jeg tror er af Tove Ditlevsen) - men efter jeg har læst bogen med hendes samlede digte igennem kan jeg ikke finde det. Jeg kan kun huske en lille "strofe" af digtet som i øvrigt er/var skrevet på en meget Ditlevsen'sk måde med "vers... -
Den politiske linje
ForumindlægNormalt opstiller vi den politiske linje, som en lige streg hvor partierne bliver sat på, som fx. Enhedslisten - SF - Soc.Dem - Rad.V - Ny Al. - Venstre - Konservativ - DF Hvis man opstiller den som foroven, så kan man vel egentlig sige, at det også kan være en cirkel? Altså at man forbinder D... -
sænkning af SU
ForumindlægJeg skal skrive en opgave om, hvorfor SU ikke skal sænkes, så jeg kunne virkelig godt bruge nogle argumenter for, hvorfor den ikke skal sænkes. -
Helf :O
ForumindlægHej. Jeg vil gerne skrive "musik er godt for de unges udvikling" Jeg er kommet frem til "Musik ist gut für die Entwicklung der Jugendlichen" Er det grammatisk korrekkt? Tak på forhånd
