Søgning på: engelsk eksamen 2008 stx. Resultater: 14501 til 14520 af 58387
-
oversættelse fra dansk til engelsk (-få spørgesmål)
ForumindlægHey.. Jeg har lavet nogle få oversættelser.. :) Men bare for en sikkerheds skyld vil jeg være utrolig taknemmelig for, hvis nogen gad og se på nogle få af dem og finde/rette småfejl :). 1: Efter frokost går jeg en tur i Central Park.1: After lunch I walk in the central park 2: Hvis jeg bes... -
Hjælp til engelsk sætning - min ordbog virker ikke!
Forumindlæg<span lang="EN-US" style="font-size:12.0pt;line-height: 115%;font-family:"Calibri","sans-serif";mso-ascii-theme-font:minor-latin; mso-fareast-font-family:Calibri;mso-fareast-theme-font:minor-latin;mso-hansi-theme-font: minor-latin;mso-bidi-font-family:"T... -
Vedrørende fremgangsmåde til AT-eksamen
ForumindlægEr lidt i tvivl vedrørende fremgangsmåden til AT-eksamen: Når jeg kommer ind forklarer jeg min problemformulering samt problemstillinger, hvorefter jeg siger min hovedkonklussion til problemformuleringen. Hvad så derefter? Skal jeg så fortælle om det, jeg har skrevet i min s... -
Historie Eksamen Den Kolde Krig HJÆLP
ForumindlægHej jeg har trukket emnet Den kolde krig i min historie eksamen, jeg er dog i tvivl om hvordan jeg skal opstillige en problem formulering til emnet. mit udvalgte materiale er: "Verden i konflikt" v. Karl-Johann Hemmersam (s.28-29) "Den kolde krig" v. J.Hagel gyldendal 1977 (... -
Spansk eksamen 2012 - vurdering?
ForumindlægHej studieportalen! Er der en der vil vurdere min eksamensstil til Spansk A? Den er vedhæftet. Tak!! Kirstine -
"1984" indgå i dansk/engelsk
ForumindlægHej. Vil en dansk udgave af George Orwells roman "1984" kunne bruges til danskdelen i emnet "ufrivillig overvågning"? Eller er en roman af en engelsk forfatter, uanset oversat sprog, forbeholdt faget engelsk? -
Mat B eksamen i mandags
ForumindlægHej...Er der andre end mig der synes at Matematik B skriftlig for HTX i mandags virklig var en nedern eksamen.I opg 2 passede tallene ikke. Og mange af spørgsmålene var meget dårligt formuleret.Nogen andre holdninger? -
Eksamen i musik mellemniveau
ForumindlægHvis man kommer op i musik mellemniveau så skal man så vidt jeg ved fremføre 2 musikstykker og en mundtlig eksamen.Men hvordan mht til solo vs gruppe når man spiller musik. Ved i hvertfald at på højniveau skal det være en af hver, men hvad med når det kun er mellem? Kunne man forestille sig at ma... -
Eksamens spørgsmål ( Infinitesimalregning)
ForumindlægHvordan gør jeg rede for hvordan man bestemmer arealet under en kurve? Har virkelig brug for hjælp her. Har søgt i mine matematik bøger, samt mine notater. Tak! -
Eksamens spørgsmål (Statistik og sandsynlighedsregning)
ForumindlægForklar om statistiske undersøgelser. Forklar hvordan man kan bruge statistisk test til at teste sammenhænge og ændringer. -
Fysik / Kemi eksamen
ForumindlægJeg skal op i morgen, er der eventuelt nogen der har dispositioner til alle emnerne? :) -
Differenskvotienten!! Mundtlig Mat Eksamen
ForumindlægHvordan skriver mand x^2+x ind i differenskvotienten f(x0+h)-f(x0)/h ??? Kan simpelthen ikke få mine svar til at passe, og jeg skal bruge tretrinsreglen til resten af spørgsmålet, er der er venlig sjæl der kan hjælpe mig? :-) -
Metodisk til mundt. eksamen
ForumindlægJeg er lidt i tvivl om hvorledes man fremlægger fornuftigt til engelskeksamen. Starter man med at refere handlingen af dette stykke man er kommet op i eller starter man med at præsentere teksten generelt? Er der nogen, der kan poste en god fremgangsmåde, så ville jeg blive glad. tak! :) -
Mundtlig Eksamen 3g (A)
Forumindlægjeg skal op i høj niveau fysik her om ikke så længe, så jeg ville lige høre om der var nogen som havde været oppe? Jeg kunne godt tænke mig at høre ordlyden af et eksamensspørgsmål, da jeg er meget i tvivl om hvad det hele går på! -
Vurdering af spansk eksamen!!09
ForumindlægEr i ikke søde med at komme med et på på en karakter? studentereksamen2009 Her kommer min stil: Una chica joven escribe al consultorio de María: Hola, me llamo Carmen. Soy Mexicana, pero vivo en Los Angeles. Mis padres llegaron hasta aquí en 2005, peromi hermana menor Clara y yo he... -
Mundtlig B-eksamen
ForumindlægNogen der vil være så venlige at give mig nogle eksempler på hvordan sådanne spørgsmål kunne tænkes udformet.Nogen der har en pensums "emne" liste over B-niveau? -
regnbuen - eksamen snart hjælp !
ForumindlægJeg skal forklare regnbuen som resultat af refleksion og brydning - men jeg ved ikke lige hvordan jeg skal gribe det an? - en anden ting er at jeg virkelig mangler nogle gode hverdagseksempler på hhv. refleksion, brydning og totalrefleksion - er der nogen der kan hjælpe ? :) -
Ideer til valg af emne til eksamen
ForumindlægEr der nogen der har ideer til emner inden for overemnet tyskland? I klassen har vi mest af alt læst tekster som omhandler tiden efter muren, og det er fs10 prøven jeg skal op i :-) I min egen korte brainstorm har jeg fået skrevet dette: Noget med Tyskland nu, eller perioden efter anden ver... -
FUR eksamen - høje lageromkostninger
ForumindlægJeg sidder og skal lave min fremlæggelse, hvor problemstillingen er for høje lageromkostninger.. Nogen der har en ide om hvad jeg kan komme ind på i fremlæggelsen? (også evt. modeller?) HJÆLP ! Mvh. Chatrine -
hjææææælp?? Eksamen om 2 dage :'(
ForumindlægHeey folkens .. Nogen der ved hvad ordet "skank" er? Tak
