Søgning på: engelsk b studentereksamen 2011. Resultater: 14521 til 14540 af 109300
-
hjælp algebra
ForumindlægSæt på fælles brøkstreg og forkort: 7a+b 3 3 -------- - -------- - --------- a^2-b^2 a+b a+b Jeg er på bar bund.. Det ville være dejligt hvis nogen kunne hjælpe mig lidt på vej. -
ligning
ForumindlægHej, nogle der vil se om dette er rigtigt: jeg ska isolere x y = ba^x y/b = â^x y/b = x*ln(a) x= (y/b)/ln(a) -
Valg af studieretning...
ForumindlægHej SP! Jeg står i denne situation, hvor jeg ikke ved, hvilken studieretning/linje jeg skal vælge.. Jeg står i et dilema mellem den naturvidenskablige studieretning: Bioteknologi A - Mat A - Fysik B og den sproglige studieretning: Kinesisk A - Engelsk A - Mat B Jeg interesser mig for k... -
Vektorer
ForumindlægNogle som kan hjælpe med disse matematik spørgsmål? God mandag ! :D -
eksamen og noter
ForumindlægHej, er de rik nogen der kan fortælle hvordan engelsk eksamen foregår? skal man læse højt eller skal man oversætte en lille del af en tekst? Må man ha noter med ind til selv eksamen?Har i ik nogle noter til lamb to the slaughter og desperatos?HVis i har nogle gode ord og vendinger mp i meget ger... -
Hjælp til forståelse af en omskrivning
ForumindlægEr der en, som vil være så sød,at hjælpe mig til at forstå følgende omskrivning: (2a+b)/(a+b) =(a+b)/a <=> a^2-ab-b^2=0 -
Vinkel mellem vektorer
ForumindlægOm vektorene a og b gælder at længden af a = 2 længden af b = 3 og a * b = 1 Beregn vinklem mellem vektorerne a og a + b hvordan gør jeg dette? -
Reducering
Forumindlæg3/(a-b) - 6b/(a^2-b^2) -
Oversættelse
ForumindlægHeej Jeg skulle oversætte et lille stykke fra engelsk til dansk. Er der nogen der vil lige kigge på det og se om der er nogen fejl, det som jeg har lavet? På forhånd tak. Her er engelsk del og dens oversættelse. Early the next morning the air was unseasonably cold and a milk-white fog blew off th... -
Anbefaling af bøger
ForumindlægEr der nogen der kender nogen engelsk bøger, der kan forbedre mit engelsk. Er egentligt okay god til engelsk, og jeg skal afslutte det næste år. Bøgerne skal helst ikke være så svære. -
Grammar assignment
ForumindlægHej :-) Er der en der vil rette denne engelsk aflevering for mig? Den er ikke særlig lang. Det er en nogle engelske sætninger, hvor vi skulle rette fejlene i dem og skrive hvad fejlen er, og så er det en oversættelse fra dansk til engelsk. -
Jeg har 1 meget vigtigt spørgsmål
ForumindlægHvis man skriver SSO i engelsk A og skal lave analyse og fortolkning af en novelle, så skal man vel ikke bruge engelsker termer, terminologi? som composition, narrator, point of view osv...vel. Jeg har fået af vide at jeg skal skrive i dansk, men novellerne er på engelsk og noget af min litte... -
Bange for at gå i gymnasiet..
ForumindlægHej! Jeg skal til næste år starte på Handelsskole, altså HHX. Jeg har valgt at jeg vil på den internationale linje, hvilket betyder, at jeg skal have Tysk A, Spansk A og Engelsk A. Og så selvfølgelig Dansk A. Jeg vil også gerne have samfundsfag A, men jeg er simpelthen så bange for at jeg ikke... -
Diplom- eller Civilingeniør - Løn, job og fremtid!
ForumindlægHej alle I dejlige mennesker! Jeg sidder og har søgt og læst masser på ingeniør uddannelsen. Jeg tænker selv at studere elektroingeniør, men jeg har gået og døjet med spørgsmålet om der i sig selv er den helt store forskel i at være Diplom eller Civil ingeniør når man taler om løn, optagelse/job... -
En partikels bevægelse i banekurve
ForumindlægHej er der nogen som kan hjælpe mig med min opgave: En bestemt partikels bevægelse er givet ved r(t)=(11*cos(pi*t) , 11*sin(pi*t)) a) gør rede for at banekurven er en cirkel og at partiklen bevæger sig med konstant fart -
Hvilke højniveau fag?
ForumindlægVed udgangen af januar skal vi have valgt hvilket fag vi vil have i 2.g samt hvilke fag vi godt kunne tænke os at have i 3.g. Som det ser ud nu overvejer jeg flg. to sammensætninger:Engelsk (A) - 3.gMatematik (A) - 3.gSamfundsfag (A) - 2.g/3.gellerEngelsk (A) - 3.gMatematik (A) - 3.gKemi/Biologi ... -
Engelskeksamen på STX - regler
ForumindlægHej. I eksamensbekendtgørelsen på rets-info står der på nuværende tidspunkt: Prøverne i idræt B, engelsk B og fag på A-niveau, der efter stx-bekendtgørelsen altid skal afsluttes ved udgangen af 3.g, kan ikke afholdes før udgangen af 3.g. For elever, der gennemfører flere end 4 fag på A-niveau, ka... -
fælles brøkstreg
Forumindlæga/(a + b) - (a + b)/(a - b) hvordan sætter jeg det her på fælles brøkstreg? nogen der kan forklare det ? har aldrig kunne fattet det -
Startsætning
Forumindlæghej er der nogen der har en godt startsætning til et engelsk brev om Danmark.? på forhånd tak -
Dato
Forumindlæghvordan skriver man dato??Fx men den 23 august på en jernbane...
