Søgning på: voksne mennesker kan godt tale om sex. Resultater: 14521 til 14540 af 321608
-
Har fået en forsmag på differentialligninger
ForumindlægHej, Hvis løsningen til en ligningen er et tal der er 1.koordinat til et punkt, hvad kan man så sige om løsningen til en diff-ligning, der så er en funktion? Kan man sige noget om løsningen uden at diff-ligningen er løst? Jeg ved f'(x) er differentialkvotienten / hældningen for en tangent.... -
Droppe ud af gymnasiet?
ForumindlægJeg går lige nu på STX på 2. år. Situationen lige nu er sådan, at jeg meget gerne vil droppe ud. Jeg har ikke længere nogen motivation, og jeg får det fysisk dårligt hver morgen inden skole. Lærerne og klassekammeraterne er sådan set fine nok, men jeg har ingen gode venner i klassen. Pigerne ha... -
Nægtet oprykning til 3.g
ForumindlægHej, jeg står i den situation lige nu, at jeg har modtaget et brev om at mit gymnasium påtænker at nægte mig oprykning til 3.g, grundet at mit gennemsnit var under 2, både årskaratkterer og eksamnier. Grundet private årsager derhjeme, så har jeg ikke kunne fokusere og koncentere mig i skolen, hvi... -
Haster hjææææææælp
ForumindlægHvordan laver man et sumkurve på Excel med disse tal? På forhånd tak -
Er det kun mig som er træt af karaktere?
ForumindlægSå skete det igen, det blev eksamenstid og med et tryllesalg er alle straks mere liderlige end damen i huston 500... Eksamen gør efter min mening det grimme ved folk, jalouxi og misundelse kravler frem fra den sten hvorunder de har gemt sig siden årskarakterene og begynder ellers at hærge igen...... -
Købsadfærdstype | Købsadfærdsanalyse
KompendieNår man taler om en bestemt købsadfærdstype, kan forbrugeren antage en af de fire forskellige mulige købsadfærdstyper, der er fremstillet i pensum. Dog skal man huske på, at forbrugere kan antage forskellige købsadfærdstyper, alt efter hvilket produkt de er ude for at købe.Matricen, som adfærdsty... -
Baggrundsstråling
Forumindlæghej jeg skal skriv et rapport om baggrundsstråling. jeg ved ikke om baggrundsstråling kan være farlig for mennesker. nogen der kan forklare om baggrundsstråling er farlig eller ej? -
Forfatningsret
ForumindlægHej Skal man gå ind og vurderer Grl. 3 og tale om singulær lovgivning og tvind-dom, ved der skal vurderes om man kan få prøvet et lovforslag ved domstolene er grundlovsstridigt? -
Karakterer på forsikringsmatematik og matematik-økonomi
ForumindlægHej Studieportalen, Ville spørge om, hvorvidt karakterer var vigtige på forsikringsmatematik og matematik-økonomi i forhold til fremtidig karriere? Derudover ville jeg også spørge, hvorvidt det er alt for svært matematik, man lærer (lidt usikker om jeg kan klare den matematik, der er på de to ... -
BEVIS I LN - Argumentering
ForumindlægHej hej! Har fået kritik fro min matematiklærer om at være dårlig til at argumentere for hvad jeg siger. Derfor søger jeg nu hjælp. Jeg har skrevet følgende bevis op: Bevis For at Vm(ln) = 0 Vi ved at: Ln(1) = 0 Ln er voksende Ud fra de to ovenstende sætninger ved vi, at Ln(10) er positiv fordi L... -
Kræfter i et svingningssystem
ForumindlægHej Er der nogen der kan forklare lidt om begreberne external force, driven harmonic oscillators, sinusoidal driven force, base excitation og rotor excitation. Jeg har selvølgelig selv været inde på bl.a wikipedia og synes at begreberne er svære at forholde sig til. Brug gerne nedestående differ... -
Matrix games
ForumindlægGodaften Jøsses jeg har stirret mig blind på dette. Jeg kan ikke rigtig sætte tal på det jeg har markeret, - tilsyneladende. Min hjerne er smeltet sammen. Er der en venlig sjæl der vil fortælle mig hvor nemt det sikkert er. -
Fransk aflevering. hælp!
ForumindlægEr der ikke en der lige kan kigge det igennem for sidste gang. Jeg skal aflevere det i morgen og det er virkelig vigitgt at det er så rigtigt som muligt..Hjælp! Har virkelig gjort det så godt jeg kunne!Brahim et ses copainsTraduction :Mange unge arabere er født i Frankrig ; det er det eneste land... -
Gymnasie, eller erhvervsuddannelse, og hvilken?
ForumindlægHej Jeg står nu og overvejer kraftigt at starte på hotel- og restaurant skolen her efter 9. Jeg vil på en måde gerne starte der, og alligevel overvejer jeg samtidig gym. Min frygt er lidt at jeg ikke møder nogle mennesker som er på min alder osv, hvis jeg starter på Hotel- og restaurant skolen. S... -
Global opvarmning
ForumindlægHej Jeg sidde med en opgave hvor jeg skal forklare hvad global opvarmning er, og hvad konsekvenserne er. Men jeg ved ikke hvordan jeg skal forklare hvad global opvarmning er. Er der nogen der kan skære det ud i pap for mig? Tak på forhånd:) -
HJÆLP HURTIGST MULIGT. DU FOR EN BENØNING
ForumindlægHej alle jeg har brug for hjælp til der er en venlig sjæl der vil hjælpe med at rette min hovedopgave fra finansøkonom udd. jeg skal aflverer den på fredag, så det haster virkelig.! Kontakt mig her hurtigst muligt, også aftaler vi en beløning du vil få? På forhånd tak -
Sidste karakter i huen
ForumindlægHey ville lige høre hvad folk synes om at den sidste karakter "skal" stå i huen?? -
Matematisk metode?
ForumindlægHej jeg har fået denn opgave stillet og kan godt løse den på den langsomme og kedelige måde, men ville høre om i har en smart metode Opgave er: Hvis vi opskriver alle de naturlige tal mindre end 10, som er delelige med 3 eller 5, får vi 3,5,6 og 9. summen af disse tal er 23. Beregn sum... -
Figurtal
ForumindlægHej alle Vi har brug for hjælp. Vi skal skrive en rapport om figurtal. vi ved godt hvad det er, men deres formler går os lidt på! hvad er n? fx n(n+1) hvad betyder n? er det ligesom x i en ligning? Kan man bare vælge et random tal? eller kun de tal der indgår i de forskellige rækker ... -
Hvor langt skal et talepapir til synopsis være?
Forumindlægsom titlen antyder så vil jeg gerne vide: 1.) Hvor LANGT skal et talepapir til synopsis være? højst en a-4 side eller? 2.) Og er underpunkterne nok til et talepapir?: - Indledning - Fremgangsmåde (materialer, teori, metode) - Resultater - Konklusion - Perspektivering - Afslutning (metodeprobl...
