Søgning på: fransk eksamen mundtlig. Resultater: 14601 til 14620 af 42938
-
studie hjælp
ForumindlægJeg ville altid gerne studere Jura, men mit gennemsnit er desværre for lavt. Nu har jeg fundet ud af at jeg eventuel kunne tage min bachelor i HA Jura, og derefter skifte over til det almindelige jura studie. Nogle der har forstand på om det kan lade sig gøre? For at kunne komme ind på HA jura... -
Hjælp til hurtig oversættelse
ForumindlægHvordan siger man dette på fransk:- Jeg vil gerne snakke/fortælle om en tekst vi tidligere har læst...- Og så er der også en anden tekst jeg vil snakke om som hedder...TAK -
Lektiehjælp..(:
ForumindlægJeg skal finde ud af hvad der er typisk fransk, og jeg har de almindelige paris, eiffeltårnet og tour de france.. jeg ville bare høre om der var nogen der havde nogele andre idéer? -
Hurtigt spg!
ForumindlægHej, er der nogle der ved hvilke ting man skal være særlig opmærksom på når man er dansker, og skal udtale noget på fransk ?? -
Terminsprøver... Hvorfor?
ForumindlægJeg er kørt død i mine terminsprøver, jeg synes det er helt latterligt, og tæller de i det hele taget? Jeg forstår det ikke.........\n\nPs. hvad kan man gøre, hvis ens lære ikke tror på man selv har skrevet en fransk analyse pga. man har fået god hjælp herinde fra?\n\nKh Mark Petersen -
Dit endelig gennesnit?
ForumindlægHvad bliver dit endelige gennemsnit? Mit bliver omkring de 9,7 (kommer an på de sidste eksaminer), intet fancy, men dog stadigvæk nok til at komme ind på de uddannelser, jeg vil. -
Bøjelse af udsagnsord
ForumindlægHej! Først ting jeg lige skal sige er at jeg er dårlig til fransk, bare så I ved det. Mit spørgsmål er lidt svær at forklare, men prøver. Skal man bøje alle udsagnsord i en sætning eller er det kun det første udsagnsord? Hvordan oversætter man: Hvor gammel vi De være i år 2000? -
i og på
ForumindlægJeg vil gerne oversætte denne sætning til fransk: Hun har ørenringe i og et ur på. Jeg har skrevet: Elle a boucles d'oreille (i) et une horloge (på). Er i tvivl om hvordan man oversætter i og på i denne sammenhæng. Håber nogen kan hjælpe. -
Hurtig hjælp om funktion
ForumindlægHelp me! Jeg skal til mat c eksamen i morgen og er løbet ind i et spørgsmål. Kan I hjælpe? Hvorfor kan a (fremskrivningsfaktoren) i eksponentielle funktioner ikke blive mindre end 0?? -
Kemieksamen??
ForumindlægHej...Jeg skal op til mdt. eksamen i kemi HN på fredag, og tænkte om der var nogle der ville fortælle lidt om hvordan det foregår? Ved godt at man først skal gennemgå noget teori og derefter en rapport, men hvordan er det smartest at fremføre teorien? Er bange for at det blir for refererende... V... -
heelp
Forumindlæghej nogen der kender et sted hvor man kan finde latinske ord der nedstammer fra spansk, fransk, tysk engelsk... -
Engelsk STX
ForumindlægHeej folkeens Til alle jer 1g´er STX, som har været op til engelsk mundtlig årsprøve.. Hvordan gik det? Jeg skal op på onsdag, og er virkelig nervøs.. Nogle der kan give mig nogle fif? -
Bevis for Pythagoras' sætning
ForumindlægHej alle kloge mennesker :) Jeg sidder og skal bevise Pythagoras' sætning til min eksamen i matematik på B niveau. Jeg har brugt bevis to på denne side: http://www.matematiksider.dk/pythago/pyth.pdf Er der nogle, der kan forklare mig, hvorfor man siger x/b=b/c <=> x=b^2/c ? Der står, &q... -
Logikken bag eksaminerne?
ForumindlægKære Studieportalen, Jeg skal op i fysik eksamen på A-niveau. Men jeg hævede først faget her i 3.g. Da jeg havde fysik på B-niveau var jeg til årsprøve, og vi havde egentlig fået opgivet spørgsmålene på forhånd. Og jeg ved, at på C-niveau har man 24-timers forberedelse. Men hvor i al verden er lo... -
Bestået eller ej
ForumindlægHej Allesammen. Jeg har et spørgsmål som er blevet stillet herinde en million gange, dog synes jeg at det findes i mange varianter. Det store spørgsmål - Bestået eller ej. Jeg fik min studentereksamen i 2004 og hører derfor ind under gammel karakterskala. Jeg har nu fået lyst til at læse videre o... -
Engelsk FSA !!!!! (lidt hjælp søges)
ForumindlægHeeej!!Jeg skal op til engelsk mundtlig prøve (FSA) i morgen og har brug for lidt hjælp og gode råd fra erfarne.Jeg plejer at få 10 i årskarakter, og 11 i mine skriftlige opgaver. Desuden er min lærer ikke typen der giver 13-taller.Så derfor skal jeg gøre det nogenlunde perfekt for at få 11, som ... -
svar fra gymnasie
ForumindlægHey ville lige høre hvornår man plejer at få svar fra ens gymnasie om hvor vidt man er blevet optaget eller ej og sådan... -
Nogen der ved...
ForumindlægHvordan man siger: er sååå glad på fransk? -
1 sætnings oversættelse
Forumindlægat tage billet på fransk?? -
Ordstilling, adverbier
ForumindlægHvor i en fransk sætning skal et adverbium stå??
