Søgning på: lille fedtøre analyse. Resultater: 14661 til 14680 af 45492
-
hmm
Forumindlæger der nogen fejl her, sys det var svært at forklare det. Actually I think there is a connection between culture and bad adverts. Today, it is very popular to sale you product via sex adverts. Example I have recently seen an advert, where you see a woman training, and every time this woman press... -
hjælp til en matopg
ForumindlægHej skal løse en opgave der lyder. log(12<- står forneden)(x-2)-2log(12<-står forneden)(x+1)=-1 for x men hvad betyder det 12 som står forneden ved log?? Håber nogen kan hjælpe -
TYsk Oversættelse
ForumindlægJeg ville blive RIGTIG glad, hvis der var nogen der gad at se efter om jeg har nogle sproglige fejl i min oversættelse: Florian Henckel von Donnersmarck tager med 'Das Leben der Anderen' et uhyggeligt kapitel af den tyske historie op, nemlig den periode, hvor Tyskland var delt af pigtråd... -
osmose
ForumindlægHvorfor er salt- eller sukker-syltning effektive konserveringsmetoder? Hvorfor putter man salt ved kartofler, når de skal koges? -
isolere? hvordan gør vi?
Forumindlægvi er to piger vil have hjælp til at isolere t : 1=7*0,75^t -
alkohol
ForumindlægHej jeg har et spørgsmål, reagerer phenoler og alkoholer ens? Er der nogen der kan forklarer lidt om det? -
synopse på Drivhuset
Forumindlæghej folkens som så mange andre 9 klasses elever skal jeg lave en synopse i dansk jeg trak: den svære ungdom jeg har så valgt tekst : Drivhuset og skal nu igang med at lave en synopse, men har lidt svært ved at finde ud af hvad der skal stå i den, håber der er nogle søde mennesker der... -
En dag i mit liv
ForumindlægHej alle på studieportalen, Jeg har fået en danskstil, for hvor jeg skal skrive om "en dag i mit liv" (p.s. jeg går i 6. klasse). Det er op til os selv om vi vil skrive det i novelleform (Det har jeg valgt), eller om vi vil lave det med en masse diagrammer og lignende. Jeg vil IKKE ... -
SSO
ForumindlægJeg har lige et spørgsmål om min SSO, som jeg håber, at der er nogen som kan svare på. Et af spørgsmålene, som jeg har fået stillet er: "Giv en kort redegørelse for økosystemets opbygning og funktion i en regnskoven". Min SSO handler om regnskoven, som i nok ka gætte jer til..:).. ... -
HCl hurtigt svar ønskes
ForumindlægJeg sidder med et tvivlende spørgsmål. Hvordan reagerer HCl i en vandig opløsning? -
Biotek maj 2015 spørgsmål 2.5
ForumindlægHej! Jeg har et problem med følgende spørgsmål, fra Bioteknologi eksamen maj 2015: Opgave 2 Smagen af umami, underopgave 5: "Angiv, hvilken ændring der er sket i den RNA-trplet, der koder for aminosyre nr. 110, og forklar, hvorfor denne mutation kan have en effkt i bindingslommen for gluta... -
Hjælp.. til galileis faldlovsformel..
ForumindlægHej.. Jeg er ved at skrive en fysikrapport om Galileis forsøg.. Jeg kan ikke få denne form til at virke S=½gt².. Jeg har fået at vide S=faldhøjden, g=9,82 og t=faldtiden.. Målene: højde = 69 cm og tiden =o,37 sek.. Men jeg kan ikke få det til at give det.. Hvad gør jeg galt? :S -
KILDER? SSO
Forumindlægjeg sidder og skrive SSO men er i tvivl omkring mine kildehenvisninger.. Jeg har nogle figurer som jeg har fra forskellige steder, men hvor i opgaven skriver jeg hvor jeg har taget dem fra?? Håber i kan hjælpe..?? -
centrum /radius
ForumindlægJeg skal bestemme centrum og radius i cirklen som har ligningen : x^2-16x+y^2-2y= -56 Har gjort det på følgende måde: x^2-16x+y^2-2y + 56 = 0 (x+4)^2 = x^2+4x+16 så at (x+4)^2 -16 = x^2+4x (y-1)^2 = y^2-2y +4 så at (y-1)^2 -4 = y^2-2y (x+4)^2 -16 + (y-1)^2 -4 +56 = 0 (x+4)^2 + (y-1)^2 = 36 Ce... -
SRP - Terrorisme
ForumindlægHey. Da jeg skal skrive SRP, hvor jeg har valgt terrorisme, og skal skrive i Samfundsfag, som hovedfag, og historie som 'underfag', så kunne jeg godt tænke mig at høre om nogle har nogle gode emner. Og endnu bedre, og nogle har nogle gode bøger om terrorisme? Det var alt fra mig. -
kinetisk energi
ForumindlægHej.. Jeg sidder og laver nogle fysik opgaver, men så får jeg til spørgsmål som lyder således: Giv en fysik begrundelse for, at man på forhånd ville forvente, at tilvæksten i kinetisk energi er negativ i de >>elastiske<< stød. Er der nogen der har nogle ideer til hvorfor tilvæksten ... -
Formler.. hjælp
ForumindlægHvordan får man formler og ligninger til at være som et billede og ikke bare f.eks. x^2 - 1 = 0 Håber I forstår hvad jeg mener og kan hjælpe -
LEKTIEHJÆLP!
ForumindlægHejsa! Jeg går i 3.g på frederiksborg Gymnasium og har matematik på B-niveau. Jeg har gevaldig brug for noget privatundervisning inden terminsprøven d. 28/3. Er der nogle der kan hjælpe? -
"Forsøgskanin"
ForumindlægKan man godt søge job som "forsøgskanin"? Her tænker jeg IKKE på medicinske forsøg o.l., men på sådan noget som sociale forsøg... jeg synes bare, jeg har hørt om det, men jeg kan ikke rigtig finde noget. -
Planter
ForumindlægJeg sidder med en rapport og har virkelig problem med de to spørgsmål, nogen være venlig og hjælp mig. tak 1)Hvordan kan det være, at planter uden virksomt fotosynteseapparat overhovedet kan spire? 2)Hvordan kan mutanter opstå inaturen?
