Søgning på: bioteknologi eksamen 2012. Resultater: 14821 til 14840 af 35989
-
Kan man ændre valgfag i 3g????
ForumindlægJeg har valgt matematik på A niveau og skal have mat på a efter ferien. dog fortryder jeg det og ønsker jeg valgte engelsk a i stedet for mat a. jeg ved godt at man normalt ikke kan ændre valgfag, men i mit tilfælde var mat alligevel ikke et af eksamenerne dem der valgte mat på b niveau skulle op... -
Studentereksamen mdt. Dansk
ForumindlægNu skal jeg allerede til min sidste eksamen her på mandag og har kun weekenden til at forberede, da jeg var op til filosofi i går. Er det ikke lidt unfair med så lidt tid mellem eksaminerne? Der har været ca. en uges mmellemrum mellem hver eksamen men netop til dansk har jeg kun denne weekend? :-... -
Mundtlig Matematik A niveau!!
ForumindlægHej folkens. Jeg skal snart op til mundtlig matematik (A) eksamen, men jeg har aldrig før været op til en mundtlig matematik eksamen, derfor ved jeg heller ikke hvordan jeg skal forberede mig og hvad der er godt at tage med til eksamen osv. Hvordan skal ens talepapir bygges op? Er der nogen der k... -
Engelsk årsprøve 1.g
ForumindlægHey.. Ville lige høre om der er nogen der vil fortælle mig, lidt om engelsk skriftlig årsprøve i (1g)...-Bruger man eksamenstekster fra 2.g?-hvilke emner / tekster har været til årsprøven (1.g) og eksamen (2.g) sidste år?Håber der er nogen der vil svare... mvh SE -
Omprøve: Jura: Roman Garcia
ForumindlægHej Roman Kan man, hvis man har bestået et fag i jura på Århus Universitet (fx Familie/Arveret med 4), gå op til eksamen igen i samme fag senere på Bachelor'en og se, om man kan forbedre sin karakter i faget? -
bekymret for mit gennemsnit
Forumindlæghej alle sammen.. Jeg ved ikke hvaad jeg skal gøre, jeg er meget bekymret for mit gennemsnit.. jeg ved det ikke blive til noget godt.. Er helt vildt stresset... Skal op til eksamer i nu, men er helt færdig, har mistet håbet.... Ved ikke hvad jeg skal gøre....... :( -
Kan jeg klage over min kemieksamen?
ForumindlægHi alle, Jeg var til kemi eksamen idag.... Jeg skulle havet været oppe klokken 12:30, så jeg tog den med ro.. Men så ringer skolen til mig klokken 8:20 og siger "Du er ik kommet til eksamen her klokken 8, har du ik fået avide at din eksamens tid er blevet rykket?".. Jeg blev sindsyg... -
Forberedelse til religion..HVORDAN??
ForumindlægJeg skal til min sidste eksamen på mandag i religion. Faget er ikke min stærkeste side og jeg har i årskarakter fået 4. Min lærer har udleveret et papir hvorpå der står, hvad vi skal kunne + begreber indenfor hver religion.. Derfor har jeg taget notater til hvert begreb.. Jeg har gennemgået pensu... -
Er det en god ide at skifte til HF fra 1.g
Forumindlæg<p>Hej, jeg er 18 år gammel, og lige nu går jeg i 1. gymnasium. Jeg synes ikke det er noget for mig. Jeg er sådan en type der ikke snakker meget i timer, og også fordi jeg har kun boet i Dk i 6-7 år så er ikke særlig god ... -
Jura på kvote 1 på KU
ForumindlægHej Jeg har af personlige årsager ikke fået søgt ind til kvote 2 og vil høre om der er nogen der kan at svare på, hvad ens chancer er for kvote 1-optag når, snittet ikke "umiddelbart" er højt nok. Jeg har adgangsgivende eksamen og samtlige af de fag der skal bestås - flere på højere n... -
Oplevelsesøkonomi
ForumindlægHvordan kan man bruge oplevelsesøkonomi i detail handlen i primært shoppings centre? Med under spørgsmål: Hvad er oplevelsesøkonomi? redgørende Hvordan kan man som shoppings center differentierer sig fra konkurrenterne gennem oplevelsesøkonomien? hvordan kan oplevelsesøkonomi påvirke se... -
Eksponentiel funktion
ForumindlægHvad skal jeg her -
Hej
ForumindlægJeg ville hører ad, om nogen kender sandsynligheden om at komme ind på læge studiet med et snit på 9,5 i kvote 1? jeg vil helst ungå kvote 2 da både århus og odense har de her 2 prøver, som er hit or miss. -
Sygeplejerske uddannelse - bøger
ForumindlægJeg valgte at droppe ud af sygeplejeuddannelsen efter 1. semester og har derfor nogle bøger jeg gerne vil sælge. De behøver nødvendigvis ikke at sælges samlet. Det drejer sig om følgende bøger: Sygeplejebogen 1, 2 del - Grundlæggende behov, Søren Pedersen, 3 udgave Sygeplejens grundlæggende... -
Matematik Hjælp?
ForumindlægPlease hjælp ? I 2010 bor der i Færøernes hovedstad Torshavn 12384 mennesker; Befolkningen vokser med 0,5 % på et år. Beregn, hvor mange der bor i Torshavn om et år. ? Hilsen Mico -
Hvordan skriver man en god Summary (og hvad er det helt præsict?)..?
ForumindlægHej Jeg skal til at skrive en summary her i ferien, da jeg manlger at aflevere den xD. Men jeg ved ikke rigtigt, hvordan jeg skal starte og hvad der skal med, og alt sådan noget der... på forhånd tak for hjælpen. -
Talteori
ForumindlægEn mand køber rødvin til 12 kr pr. flaske og hvidvin til 13 kr pr flaske. Han betaler i alt 248 kr for vinen. Hvor mange flasker af hver slags køber han? Jeg kender godt resultatet-jeg er mere interesseret i hvilken ligning man opstiller. -
funktioner
ForumindlægHar brug for hjælp opgaven lyder Omkostningerne, K mill. Kr., ved at bygge en skyskraber med x etager påstås ved et byggeri at være K = 450+ 0,5x(x+1). Hvad koster det at bygge 10 etager? Hvor mange etager kan man bygge for 756 mill. Kr? Jeg har fundet svaret på første opgave ved at s... -
Søge ind i 2. runde - efter at have accepteret standby-plads
ForumindlægJa, som overskriften lyder på. Er det så muligt først at have accepteret en standby-plads, men derefter fortryde det, og i stedet søge ind på en af de ledige pladser? -
Udeboende SU hvornår?
ForumindlægHej Studieportalen! :-) Håber der er nogen der kan hjælpe mig, for er ærlig talt lidt forvirret :( Min kæreste og jeg flyttede sammen i december 2011 og da mine forældre ikke bor 20 km væk fra mit uddannelsessted (STX) får jeg satsen for hjemmeboende og har fået det siden 1 april, men på ...
