Søgning på: engelsk b studentereksamen 2011. Resultater: 14821 til 14840 af 109300
-
Privatlærer lektiehjælp
ForumkategoriHer kan du annoncere efter en privatlærer til privat lektiehjælp i fx matematik, fysik, kemi, dansk, engelsk eller et andet fag. -
lyset gik ud
Forumindlæghvordan oversætter man det på engelsk -
hvad hedder
Forumindlægårsag på engelsk -
feje ind under gulvtæppet
ForumindlægHvordan oversættes det til engelsk? -
Thalliumforgiftning
ForumindlægHvad hedder det på engelsk? -
Hvodan siger man
ForumindlægFlaskehalse - på engelsk? -
"ud over det"
ForumindlægHvordan skal man oversætte det til på engelsk? -
"livets små glæder"
ForumindlægHvordan vil man oversætte dette på engelsk? -
Det kommer ikke mig ved!!
ForumindlægPå engelsk! Hvordan vil det lyde?? -
Hvad skal man skrive i SRP ?
ForumindlægAfsætning og Engelsk -
HJÆÆÆÆLP!
ForumindlægHJÆÆLP ER DU GOD TIL ENGELSK -
Gå 2.g om, skifte linje og skifte gymnasium
ForumindlægJeg er en 18-årig pige, som lige nu går i 2.g. Grundet familieproblemer og sygdomme i familien, har mit fokus på gymnasiet mht. lektier + afleveringer slet slet ikke været tilfredstillende. Jeg har mange timers fravær, havde også et højt skriftligt fravær, men har indhentet de fem afleveringer og... -
Løsning af ligning
ForumindlægJeg har en ligning U = aL+b som der skal byttes om på så L og ikke U kan blive udregnet. Hvordan gør man? U = 20 a = -0,12 L = ? b = 29 -
reducering, med forklaring
Forumindlæg(a+b)(a-b)-(a+b)^2 -
Exponentielle funktioner
ForumindlægJeg har fået disse opgaver for som lektie og kan ikke finde nogle forklaringer på hvad jeg skal gøre. Er der nogle som kan løse dem? -
Mangler sporg fag?
ForumindlægJeg står i den situation at jeg gerne vil læse International virksomhedskommunikation http://www.ug.dk/Uddannelse.aspx?article_id=udb-humsprogogintkommeng Men da der er kommet nye regler omkring optagelse så skal man pludselig have følgende: "Derudover skal du have A-niveau i det andet spr... -
Søger hjælper til eksamen
ForumindlægHej, jeg skal til eksamen i matematik b-niveau til december, og har brug for en hjælpende hånd. Jeg tager faget som supplering, grundet de nye adgangskrav til universitetsuddannelserne. Jeg startede i september, så det er kun 3 1/2 måned jeg har undervisning. Jeg har brug for en hjælper, som jeg... -
Reducer udtrykket
ForumindlægReducer: (a+b)(a-b)+b^(2) Nogle der kan hjælpe? -
HJÆLP TIL VALG AF STUDIERETNING!!
ForumindlægHey SP Jeg er en pige der startede i 1.g(STX) her i august måned. Om ca. halvanden måned skal jeg vælge hvilken studieretning jeg ønsker. Jeg er desværre bare meget i tvivl, og håber derfor at kunne få råd, egne erfaringer og evt. bud fra jer om hvad i synes. Mit gymnasie tilbyder 2 samfundsfag... -
STX Studieretning og gymnasiumvalg
ForumindlægHej Alle Til sommer skal jeg videre fra folkeskolen til STX, men desværre jeg problemer med at vælge min studieretningen. Jeg har på det nuværende tidspunkt et karaktergennemsnit på 10,6, og attrår at viderelæse til til medicin på Universitet. Jeg er forvirret omkring A-B-C fag, derfor ønsker...
