Søgning på: engelsk brev. Resultater: 14841 til 14860 af 25907
-
FN...
ForumindlægHeysa folkens..Har lige et spørgsmål angående FN. Er Kuwait med i FN? altså hvilke lande er med i FN.. kan bare ikke find noget om det.Tak på forhånd.Mange knuzMolly -
Historieopgave: Oplysningtidens filosoffer.
Forumindlægjeg er igang med min historieopgave der omhandler oplysningsfilosofferne Locke og Montesque.Min problemformulering:* Redegørelse for styreformen i Frankrig og England?* Hvad dannede baggrund for filosoffernes tanker?* Hvad bestod deres tanker i?* Hvad førte deres tanker til?Jeg synes bare at være... -
Se om der er fejl (haster)
ForumindlægHej, vil I se om jeg har fejl i teksten, håber I vil hjælpe He has killed her, maybe he has raped her or maybe the death girl and James was together, because the main character found a sleeping bag and other stuff there, so James and the girl maybe was together “l. 132-136” ... -
bevægelsesanalyse af løb
Forumindlæghej jeg skal lave en bevægelses analyse af løb, hvor jeg skal fokusere på højre ben og arm. håber i kan hjælpe -
Hjææææælp Information
ForumindlægHej er der nogle som har noget informatio om The Millenium Bridge, London ? -
MAJT svær tysk sætning!
ForumindlægEr der nogen, der har et godt forslag til en helt igennem meningsfuld oversættelse af den følgende sætning??? "DDR-Generalstaatsanwalt Hans-Jürgen Joseph betonte, dass über das Auslieferungsersuchen der Generalbundesanwalt vom 15. Mai entschieden werde, sobald der Haftbefehl rechtskräftig s... -
hjælp til en lang oversættelse
Forumindlæghejalle på studieportalen må gerne hjæpe mig nu. jeg har en rimelig lang oversættelse (fra dansk til tysk)som jeg skal fremlægge på tirsdag. der bare et lille problem for jeg tager på påskeferie i aften(torsdag) og så har jeg ikke tid til at lave det da jeg første kommer hjem mandag aften. jeg hå... -
High School Exchange Year Dansk?
ForumindlægHej Jeg har tænkt at tag et High School år, men jeg har brug for at have dansk også (Er ikke særlig god) men jeg har kiggede over alt og har ikke fundet noget om der er dansk undervisning? Og jeg tænkte at tag det i England, er fedt eller skal det være et andet sted? Tak for din hjælp ?? -
Eksamen den17/5
Forumindlæghej !Jeg har lige været til eksamen i dag, og du vil jeg høre om jeg kan tage den om næste år selv om jeg ikke er dumpet? altså skriflig? Jeg skal havde høj niveau næste år, så den tækker kun 1/3 men kan man så tage den om? -
Kanonenfutter
Forumindlæghej.. jeg sidder lige med den meget besværlige tekst fra Kanonenfutter og for at sige min ærlige mening så fatter jeg ganske enkelt ikke en meter af den... Så hvis der er nogen der har læst den, vil i så ikke være så venlige at skrive hvad den handler om? Helst på dansk, for ellers fatter jeg det... -
Kort sætningsanalyse
Forumindlæg"(...) er en norsk højreekstremistisk terrorist og massemorder, som er dømt for bombningen i Oslo og massakren på Utøya, som fandt sted den 22. juli 2011." Kilde: http://da.wikipedia.org/wiki/Anders_Behring_Breivik Den rødmarkerede tekst; giver den til udtryk for at både bombningen i ... -
folkekirke og statskirke
ForumindlægJeg har søgt og læst lidt på nettet, men kan stadig ikke finde ud af hvad forskellen på en folkekirke og statskirke er. Er der nogen der kan forklare det med egne ord? Tak. -
Babel - Metoder?
ForumindlægHej... Jeg har valgt at skrive om Babel i min AT-opgave i Samfundsfag og Dansk. Dansk giver mig ingen problemer, men samfundsfag er jeg næsten på bar bund. Er der nogen der kan hjælpe mig med evt. metoder og områder at bevæge sig ind på? -
Gode råd, tysk skriftligt
ForumindlægJeg søger gode råd til forberedelse til eksamen i tysk. Jeg har skriftligt tysk på tirsdag, og vil være så godt forbedret som muligt. Og gode råd, når man er inde til selve eksamen? :-) -
oversæt..!!
ForumindlægHey.. Er der ikke nogen som har tid til at hjælpe mig med at oversætte et par linjer?Det er vigtigt.. for er igang med at skrive en stilPå forhånd TakHana -
American psycho dansk og ????
ForumindlægHej. Regner med at skrive eksamensprojekt om "american psycho", i dansk og (???) hvad kunne man koble den med ? -
Ballistiske pendul
Forumindlæghejsa jeg skal lave en rapport om det ballistiske pendul, men på mærkelig vis er det svært for mig at komme igang...så derfor spørger jeg jer derude om i kender noget til det ballistiske pendul, i så fald må I gerne skrive lidt om det...takker -
hurtigt spørgsmål.
ForumindlægHvormår bruger man legen istedet for liegen og omvendt. -
Tysk - Die Forelle
ForumindlægHej!Er der nogen der har nogle noter til "Die Forelle" af Schubart? Jeg har prøvet at søge på internettet, men jeg har ikke fundet noget... eller måske er det bare mig der er dårlig til at søge :/Jeg er desperat!!!!!!!!!! -
Dansk
ForumindlægHej! hvad betyder procentsatser?? som skulle være et fremmedsprog, men hvad betyder det på godt dansk??
