Søgning på: kemi eksamen 2010. Resultater: 14861 til 14880 af 48240
-
Opgave 4: højfructosesirup
ForumindlægJeg har siddet med opgaven i flere timer, og håber at nogen kan hjælpe mig :( Jeg har svært ved delopgaverne c,d og e i opgave 4. http://www.uvm.dk/Uddannelser/Gymnasiale-uddannelser/Proever-og-eksamen/Skriftlige-opgavesaet/~/media/UVM/Filer/Udd/Gym/Laaste%20mapper/PDF09/Eksamen/Eksamensopgaver... -
Kan jeg ansøge som Ingeniør?
ForumindlægHej. Jeg vil lige spørge om hvis man har matematik A kemi B fysik B og man dumper kemi B. Jeg havde tæknt mig at læse ingeniør, men de kræver kun kemi C. Kan jeg så stadigvæk søge ind eller hvordan? -
Spørgsmål omkring videregående uddannelse
ForumindlægHej Allesammen. Jeg er en ung pige, som blev student i år 2010. Desværre tog jeg ikke gymnasiet særligt seriøst, og dette kunne tydeligt ses på min gennemsnit. 5.0.However jeg er på sygeplejerske udd. nu, og er 1,5 år henne, og har bestået mine eksamener, endda ret fine karakter. 7, 10 og 12 ... -
Til alle brugere af siden...
ForumindlægHej alle folkens! Jeg vil gerne opfordre alle til at uploade alle de opgaver I kan. Vi nærmer os snart 10.000 opgaver, men det kræver lidt uploade-lyst fra jeres side. I må i særdeleshed gerne uploade nogle i kemi og biologi, for der er helt tomt på kistebunden, i forehold til andre fag, vil je... -
Reaktioner - hjælp!
ForumindlægHejsa Kan nogle forklare, om det jeg har gjort er korrekt ? På forhånd tak -
Sygeeksamens spørgsmål - please hjælp??
Forumindlæghej! først af alt undskyld hvis det ikke hører her ind men jeg ved ikke hvor jeg ellers kan spørge! for det andet - så jeg har et par spørgsmål og det er fordi jeg skal til sygeeksamen i fysik/kemi! 1. hvad kommer der til at ske? er det bare som en normal fys/kem eksamen? 2. jeg har haft probl... -
Kina og USA bnp
ForumindlægHej er der nogen der har nogle forholdsvis nye tal, mindst fra 2010 der viser USA og Kinas bnp, ikke pr. indbygger? Jeg skal bruge dem til min srp opgave men jeg har haft svært ved at finde nogle konkrete tal. :) -
HJÆLP! Beregning af forhold og pH
Forumindlæghej! Jeg har vedhæftet et spørgsmål jeg meget godt kunne tænke mig at få hjælp til at udregne (pædagogisk) da jeg ikke lige er den skarpeste kniv i skuffen til kemi. Det er sådan set hele opgaven jeg skal have hjælp til men jeg vil ISÆR gerne have en forklaring på hvordan man bruger pH til at ber... -
Kemigenier- jeg mangler råd
ForumindlægNu nærmer eksamen sig snart på HF C-niveau. Jeg har absolut ikke styr på elementær kemi. Jeg forstår det ikke rigtigt. Nu har vi fået eksamens-emner, men mit problem er at jeg ikke rigtig ved hvad jeg skal sige og henvise til. Er der nogle af Jer der har mindmaps, dispositioner, eller kommentarer... -
En uddnnelse uden gymnasium?
ForumindlægHej jeg undrer mig om man kan uddanne sig som socialrådgiver uden gymnasium? Hvis man bør gå til gymnasium, er der nogle andre uddanelser som ikke kræver gym? Det skal være helst en uddannelse uden matematik, fy/kemi, biologi og geografi. -
reaktionshastighed
Forumindlæghej jeg har valgt met B og kemi B til min EP, og jeg skal til ekamen imorgen. da jeg har lige haft mat B på ny orden, har jeg ikke haft integralregning eller differentielligning. men jeg skal forklar reaktionsorden med diffreentiealligning. er der nogen her som kan hjælpe mig med det. tak på ... -
2010-planen
ForumindlægHej. Jeg arbejder i øjeblikket med 2010-planen for dansk økonomi. Nogen der ved hvor jeg kan finde noget materiale omkring den ? -
Hvilken stil??
ForumindlægHej! Er der nogle som har prøvet at gennemføre FSA 2010 i engelsk og tysk? - Kan I så ikk fortælle hvilken stil det er man skal skrive? Altså, hvad de to stile handler om? -
Indfør passende variable og model?
ForumindlægHej (: jeg har lidt problemer med en opgave her i matematik: Ifølge en opgørelse stiger det årlige antal af nye lungekræfttilfælde blandt kvinder i Danmark med 1,3% om året efter 2010. I 2010 var der 2038 nye tilfælde af lungekræft blandt kvinder i Danmark. Indfør passende variable, og ... -
Fag til emne: zeppeliner/Lufteskibet
Forumindlæghar jeg har fundet et emne til min at 2010 som der interessere mig, men kan ikke helt finde ud af hvilke fag jeg kan tilknytte emnet. kunne godt tænke mig Historie eller samfundsfag som det ene fag. Og kunne godt tænke mig et naturvidenskabeligt fag som det andet, kan bare ikke se hvilke man ka... -
noter
Forumindlægjeg tænkte på om nogen havde nogle kemi noter. niveau må helst gerne være på 9. klasses og fra bogen ny prisma 9 tak -
bestået eller ikke bestået fag
Forumindlæghej, jeg har fået 7 og 7 i mundtlig og skriftlig matematik som årskarakter. men jeg har fået 02 i mundtlig og 00 i skriftlig eksame-karakter. jeg vill gerne vide hvad jeg kan bruge alt dette til. har jeg bestået matematik eller ikke? er mit snit i mat = 7+7+2+0/4 eller hvordan er mit endelige ... -
optagelse efter sommer (hjælp)
Forumindlæghej.. jeg vil gerne ind på IHA og læse ingeniør.. kravene er blot: Krav til niveauer? Ud over ovennævnte eksamen er der følgende krav til niveauer: Matematik på A-niveau med en gennemsnitskarakter af mundtlig og skriftlig eksamen på mindst 6,0 efter 13-skalaen eller 02 efter 7-skalaen Fysik ... -
Hvad skal I op i???
ForumindlægJa, som titlen antyder, hvad skal I op i til mundtlig eksamen og hvad synes i om det?Jeg får det at vide her kl. 12.00, men 3.g'erne fik det vist nok at vide i går kl. 24.00. -
kedeligt
Forumindlægjeg har siddet i næsten 2 uger og siddet og læst og læst og atter læst til eksaminerne, og jeg bedte til at få en pause, da alle mine eksaminer lå 3-4dage lige efter hinanden. Nu har jeg min sidste eksaemen tilbage den 19. og har 9 dage til forberedelse..endelig har jeg fået min pause, men nu, nu...
