Generelt

Sygeeksamens spørgsmål - please hjælp??

15. juli 2016 af ShieldAndArrows (Slettet)

hej! først af alt undskyld hvis det ikke hører her ind men jeg ved ikke hvor jeg ellers kan spørge!

for det andet - så jeg har et par spørgsmål og det er fordi jeg skal til sygeeksamen i fysik/kemi!

1. hvad kommer der til at ske? er det bare som en normal fys/kem eksamen?

2. jeg har haft problemer med denne eksamen fordi de to gange jeg har haft den ikke gik godt (02 i den første og 3 angst/nervøse nedbrud hvor så var nød til at forlade eksamenen) så nu skal jeg op i sygeeksamen - gymnasiet har sagt jeg SKAL gør jeg ikke kommer jeg ikke ind (fair nok) men hvis jeg roder rundt i den her er det op til direktøren hvad der skal ske med mig

kan jeg godt blive smidt ud hvis det bliver samme resulat som sidst hvor jeg bare ikke kan klare pga angst?


Brugbart svar (0)

Svar #1
18. juli 2016 af Moderatoren

Det er nok en helt normal eksamen. 

Jeg ved ikke hvilken direktør, som du taler om, men du kommer nok ikke ind på gymnasiet, som du også skriver, hvis du ikke tager eksamen.


Brugbart svar (0)

Svar #2
18. juli 2016 af JulieW99

Hvis du ikke kommer igennem eksamenen, og ikke består den, så kommer du nok ikke ind på gymnasiet. Jeg er dog ikke klar over, om du rent faktisk må dumpe den, så længe den er aflagt. Overhovedet på gymnasiet kaldes rektor, og ikke direktør.

Desuden bør du få hjælp til eksamensangst. Ellers bliver gymnasiet ikke sjovt.

- - -

Vh Julie


Svar #3
18. juli 2016 af ShieldAndArrows (Slettet)

okay - eksamensangsten har jeg snakket med min far om vi kommer til snakke med vores huslæge om det i første omgang...

tak for svarene håber bare jeg så kan få taget mig sammen den her gang


Brugbart svar (0)

Svar #4
19. juli 2016 af JulieW99

Du SKAL tage dig sammen. Mht til eksamensangst kan din normale læge ikke hjælpe. Snak i stedet for med din studievejleder du får på gymnasiet.
- - -

Vh Julie


Brugbart svar (0)

Svar #5
19. juli 2016 af Moderatoren

Få hjælp og gode råd ved eksamensangst her på Studienet


Skriv et svar til: Sygeeksamens spørgsmål - please hjælp??

Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk? Klik her for at oprette en bruger.