Søgning på: engelsk b studentereksamen 2011. Resultater: 14981 til 15000 af 109300
-
Spansk oversættelse
ForumindlægEr der nogle der kan fortælle mig om disse spansk sætninger er korrekte? A) 1. Hvor ligger Cuba? ¿Dónde está Cuba? 2. Hvad hedder Cubas hovestad? ¿Cómo se llama la ciudad a Cuba? 3. Hvor findes oprindelsen til den cubanske musik? ¿Dónde hay el ... -
kan ikke slå ordet op?
Forumindlæghej. er der nogen ved, hvordan man siger udenrigspolitiske målsætninger på engelsk??? -
Hjælp!
ForumindlægHvad skal en tekstanalyse indeholde? Det er engelsk en "short story"! -
støder ind på
ForumindlægHej alle. Hvordan siger man på engelsk.."vi støder ind på ..." tak Louise -
Baggrundsstof til rapport
ForumindlægJeg skal skrive en rapport i engelsk omkring fly og helikoptere. I rapporten skal der også stå noget om aerodynamik. Mit spørgsmål lyder er om nogen kender en webside e.l. med det grundlæggende om aerodynamik, for det eneste jeg kan finde er noget vildt avanceret noget, jeg ikke fatter en hat af.... -
Oversættelse af handelsbrev
ForumindlægHej.Jeg har oversat et engelsk handelsbrev, og så ville jeg lige høre om der var en, som gad at skimme den igennem for fejl?Handelsbrevet er fra stilen Engelsk Niveau B 2003 - Coffee queen reveals entrepreneurial secrets.Oversættelsen er kun på 12 linjer.Hvis i vil skrive jeres mail her, så sende... -
Out Hunting
Forumindlæghey people..er der en som har skrevet en engelsk stil..kaldet "Out Hunting" fra engelsk B-niveau.. uden at have lagt den på studieportalen?.. Hvis det er dig, vil du så ikke nok være sød og sende den til min mail?.. den rettede model,for jeg skal aflevere stilen i morgen, og jeg ligger ... -
EP forslag til emner
ForumindlægHej! Jeg har valgt Historie og Engelsk til mit eksamensprojekt. Begge er på B-niveau. Det er dog sådan, at jeg ikke har den fjerneste idé om hvad jeg skal skrive om. Det bunder nok lidt ud i, at jeg er i tvivl om hvordan jeg skal inddrage Engelsk-delen i en historie opgave eller omvendt. Er der ... -
Lektiehjælp i Odense tilbydes
ForumindlægJeg er en 19-årig pige, der netop har færdiggjort min gymnasieeksamen med linjefagene Matematik A, engelsk A og musik B med godt resultat. Jeg tilbyder lektiehjælp i fagene dansk, engelsk og matematik til både folkeskole- og gymnasieelever. Jeg kan træffes på [email protected] eller tlf. 26 82 ... -
Dumpe et adgangskrav
ForumindlægHej. Jeg vil gerne søge ind på "naturvidenskab og it" uddannelsen her til sommer. Men sagen er, at jeg kan risikere at dumpe engelsk B, hvilket er et adgangskrav. Hvad kan jeg gøre, hvis jeg dumper engelsk? Vil gerne direkte videre, så kan man finde noget man kan tage i sommerferien? -
Death penalty - synopsis.
ForumindlægHej, da jeg snart skal op til engelsk mundtlig eksamen, er jeg fuldt i gang med at lave en synopsis. men da jeg går i tiende, er kravet at jeg skal komme ind på kultur samt samfundsmæssige forhold i en eller flere engelsk talende lande i forhold til her i danmark. Spørgsmålet er så, hvordan gør j... -
VIGTIGT !!!!
ForumindlægHej, jeg har lavet Engelsk B skriftligt Del 1. Kan i kigger det igennem og fortæller om mine fejler. Jeg skal op til den skriftlige her om 5 måneder, så derfor øver jeg mig. Selve opgaveformuleringen: http://glahder.dk/engelsk/eksamensopgaver/HF-B/2012_4_dec_%20HF-B_del1.pdf Min besvarelse... -
Stressed and unstressed syllables
ForumindlægHej ;) Jeg prøver at lave en digtanalyse til min eksamen på B-niveau i engelsk, men jeg forstår simpelthen ikke hvad stressed and unstressed syllables er. Er der nogle kloger hoveder, der kan fortælle mig det? Og hvad hedder bogstav-,par-, ende-, kryds- og omsluttenderim på engelsk? - Josefine. -
SRP anoreksi
ForumindlægHey! Jeg skal til at skrive SRP med emnet anoreksi i biologi B og engelsk A. Nogen ideer til problemstilling og materiale? Har tænkt lidt på den film der hedder To the Bone, som materiale i engelsk, men jeg synes det er svært at finde noget fysiologisk materiale i biologi ift. hvad der sker med... -
Ulighed i USA
ForumindlægHej. Jeg skal skrive en synopsis om emnet "Ulighed i USA" til mit eksamensprojekt, og skal i den forbindelse udvælge og analysere en engelsk tekst, der vedrører emnet. Fagene, som jeg skriver I, er Engelsk A og Samfundsfag B. Jeg ville høre, om I har nogle gode bude på hvilken tekst,... -
Fedme i USA - SRP. Hjælp til filmanalyse.
ForumindlægHej Jeg sidder og skriver SRP om femde i USA i fagene biologi A og engelsk B. Jeg skal analysere filmen "Fed Up", men har aldrig prøvet at analysere en film i engelsk som sådan. Er der nogen, som har nogle opgaver jeg kan se og evt få noget inspiration fra, eller som har nogle guldkor... -
reducer
Forumindlægjeg har fået den simple opgave at reducer nogle udtryk, men dat det ved at være et stykke tid siden har jeg fuldstændig glemt reglerne -- pinligt -- så hvis der er en der vil hjælpe mig igang med det første stykke kan jeg sikkert nok lave resten selv -(a+b)+(a+1)b er det ikke noget med jeg skal... -
Opgave
ForumindlægDet her er en opgave i et eksamenssæt uden hjælpemidler. a)Bestem en forskrift for den eksponentielt voksende funktion f, der har en vækstrate på 20%, og for hvilken f(0)=10 Funktionen må være af formen: f(x)=b*a^x og b er så 10, ik? Jeg kan ik lige finde ud af det med vækstraten på 20%. -
Kvadratsætninger
ForumindlægHej jeg er igang med at regne på nogle andengradsligninger, og i den forbindeslse mangler jeg mit bevis for kvadratsætning 1 (a+b)^2 = a^2+b^2+2ab .... kan slet ikke finde de noter hvor det stod, og jeg er helt blank selv, håber der er en der kan give mig et peg?? -
Den syvende himmel
ForumindlægHej alle sammen Sidder her med denne engelsk opgave om kærlighed Men hvordan siger man den syvende himmel på engelsk - When you’re falling in love, are you floating on a pink sky, and you are in the ......... På forhånd tak :)
