Søgning på: engelsk mundtlig a. Resultater: 15001 til 15020 af 163701
-
a)Hvor høj skal kassen være i cm ? b)Hvad er arealet af bunden på kassen i cm²
ForumindlægOpgave 7: Familien hansen lever af at producere kasser. En kunde bestiller en kasse af pap, der skal kunne rumme præcis 54 liter. Den skal være 30 cm bred og 40 cm lang. a)Hvor høj skal kassen være i cm ? ... -
isoler t i formlen Rt=Ro(1+a(t-to))
Forumindlæghej folkens. sidder med en opgave hvor jeg skal finde "t". problemet er jeg simpelthen ikke kan få isoleret "t" i formlen: Rt=Ro(1+a(t-to)) håber nogen kan hjælpe, hurtigst muligt :) -
Hvilke grænser rykkede Martin Luther King med sin tale ”i have a dream”?
ForumindlægJeg sidder med en stor opgave og skal svare på dette givne spørgsmål, men jeg er virkelig i tvivl om hvilke grænser der er blevet rykket? De sortes grænser? I forbindelse med at de har fået en sort præsident. Eller hvad har i af tanker? Håber der er nogle der vil dele deres tanker med mig. -
Opg 28 s.240 i hhx mat A fra systime (lysegrøn)
ForumindlægJeg har problemer med opgave c. Nogen der kan hjælpe?? -
bevis at T=1/2*a*b*sin(C)
ForumindlægHvordan beviser man T=1/2·a·b·sin(C) for arealet af en trekant? -
VIGTIGT: Nogen der har eksamenssættet for Dansk A skriftligt stx eksamen?
ForumindlægHey Studieportalen! Jeg har VIRKELIG brug for, at en rar og sød person sender mig eksamenssættet for dansk skrifligt STX! Ellers kan i refere til en hjemmside eller lignende, som har den postet! I får et kys af ieatass ham selv, hvis jeg får svaret snarest! $$ ieatass $$ -
SRP - KEPLERS LOVE OG ELIPSEBANER (Mat A & fys B)
ForumindlægHej alle igeeeeeeeeeeen :D Jeg har valgt emnet "Keplers love", og vil gerne komme ind på noget med elipsebaner. Har I nogle forslag til matematik delen, som jeg ellers også kunne komme ind på? Føler nemlig at elipsebaner ikke er nok, da det jo skal fylde mest. -
HJÆLP til at skrive min SRP - Biologi A og Psykologi B
ForumindlægHejsa Jeg skal skrive en SRP med emnet depression kunne helt vildt godt tænke mig en hjælpende hånd til at skrive den skal afleveres den 10. BiologiA og Psykologi B opgaveformuleringen er vedhæftet. -
Hjælp NUUUUUU: Sully - Write a review of the movie (350-450 words)
ForumindlægHejjjj, Jeg har brug for hjælp, jeg skal skrive et "review" til filmen Sully. Tak på forhånd -
Bestem tabellens data til at bestemme konstanterne a og b? mvh.
ForumindlægHej. Nogle der kan løse denne opgave? -
Har jeg bestået ?
ForumindlægHej jeg har engelsk på B niveau. Jeg fik 00 og 02 til min årskarakter og jeg var op til skriftlig hvor jeg igen fik 02 Da det er et B fag skal den ganges med 0,75? Er jeg bestået? -
Vis at arealet kan udtrykkes ved funktionen A(t)
ForumindlægJeg har brug for hjælp til opgave b fra følgende billede -
Giver det mening at definere et interval som [a,b] for a>b?
ForumindlægJa, overskriften siger det hele... Jeg har er nemlig i gang med en algoritme hvor jeg ud fra en given værdi, lad os sige x, skal løse en differential ligning i intervallet [0,x]. Men hvis x<0 SKAL jeg sige at løsningen findes i [x,0] eller kan jeg nøjes med at holde fast i $[0,x]$. -
Separation af variable ved y'=b-y/a
ForumindlægEr det muligt at bruge separation de variable til at løse første ordens differentialligningen y'=b-y/a? -
Bevis formlerne for a og b for en lineær funktion hvis man kender to punkter?
ForumindlægJeg sidder med et 'spørgsmål' til min kommende matematik eksamen, og jeg fatter simpelthen intet. Det lyder som følgende: bevis formlerne for a og b for en lineær funktion hvis man kender to punkter. Er der nogen der måske kan forklare det på den mest idiotsikre måde? Mange tak på forhå... -
The Aboriginal peoples- hjælp
ForumindlægHej, om ikke så længe skal jeg op i mundtlig eksamen i Engelsk. Jeg har valgt emnet "The Aboriginal peoples". Jeg vil helst fortælle de relevante eller vigtigste ting om den kultur gruppe, men er dog lidt i tvivl om hvilke ting der er relevante eller vigtig at fortælle om til den mundtl... -
Gøre prøve for differentialligning (opgave 2004 i Gyldendals Gymnasiematematik A)
ForumindlægHej allesammen Jeg sidder og tumler rundt med opgave 2004 i Gyldendals Gymnasiematematik A. Opgaven lyder således: En differentialligning er givet ved dy/dx = y/2x En funktion er givet ved f(x) = 5√x Vis at f(x) er en løsning til differentialligningen. Jeg skal tydeligvis gøre prøve, m... -
Sidste ting omkring Bio A STX skr i morgen - analyse metoder
ForumindlægHej folkens, Så sidder jeg her og har været igennem halvdelen af de skr nu. Der mangler kun Kemi og Biologi A, Men ville høre om der var nogen der kan huske nogen analyse metoder i biologi, er gået lidt blank hehe Er kommet i tanke om følgende: ELISA PCR Elektroforese GEL-filtrering CO2 måling ... -
Adgangskrav til gymnasiet
ForumindlægEr det et krav, at man har haft haft tysk eller fransk i folkeskolen for at blive optaget i gymnasiet?Min lillebror har nemlig valgt ikke at have andre fremmedsprogfag end engelsk, og nu siger hans skole, at han ikke kan komme i gymnasiet. Jeg ved ikke selv en hylende fis om den nye gymnasierefor... -
opg om metro fra Fys A 2011 d. 12. August
ForumindlægHey Er der noget derude med en løsning til opgaven med metroen fra Fys A eksamen i 2011 (August). Det er den sidste opgave, og sættet er i dette link: http://www.uvm.dk/Uddannelser-og-dagtilbud/Gymnasiale-uddannelser/Proever-og-eksamen/Skriftlige-opgavesaet/~/media/UVM/Filer/Udd/Gym/PDF11/110...
