Søgning på: analyse af vædderen. Resultater: 15181 til 15200 af 23785
-
Det gyldne snit
ForumindlægHej alle jer derude. Jeg skal op i billedkunst, om 2 dage. Jeg vil lige vide hvad det gyldne snit egentlig er, og er der nogen der evt. kunne have et linkt til et maleri, hvor det gyldne snit er i . Jeg er virkelig brug for hjælp mht. det. også hvis i har andre notater til nogle af de her hoved... -
Hjælp til Fysik A: Inspiration til Forsøg
ForumindlægHej forum: Jeg skal snart op til mundtlig fysik A på HTX. Og ville spørger dette forum, om i har nogen ideer til forsøg indefor disse emner. Termodynamik Ellære Magnetisme Mekanik Bølgelære/Optik Bare rolig har idéer til de forskellige emner, men kunne være dejligt at se hvad forumet har at byd... -
Dansk - Fordybelsesemne
ForumindlægHej Jeg har trukket "Kærlighed på ondt og godt" som mit fordybelsesemne til mundtlig dansk. Mit problem er dog, at jeg overhovedet ikke har nogen idé om, hvad jeg skal vælge.... Er der nogen, der kan komme med eksempler på, hvad jg kan vælge, at snakke om? -
Jeg sidder fast...!
ForumindlægHar trukket mit 24-timer eksamens spørgsmål og sidder fast...! Overskriften: DANMARK I EN NY INTERNATIONAL VERDEN Har fået 4 tekster: tekst 1: Handler om Anders foghs tale til holmens officere og søkadetter på 50 årsdagen for den 29. august i 1943. Talen blev holdt kort efter, regeringens st... -
Historie eksamen
ForumindlægHej. Jeg har trukket bilag med overskriften: Danmark efter 73' velfærd, krise og indvandring. Men bilagene omhandler kun tekster om indvandring - og ikke andet? Hvad så med de andre emner: krise og velfærd, som også har noget med overskriften at gøre? -
Engelsk B mundtlig HF
ForumindlægHej -Jeg har været så uheldig at få 00 i billedkunst, hvilket gøre at jeg skal ha' 10 i engelsk mundtlig istedet for 4(Hvis jeg ikke havde billedkunst ) Jeg fik 7 i skriftlig Engelsk og brugte 1½ time ud af de 7 vi fik til rådighed. Så her kommer spørgsmålet: Vil i tro jeg kan opnå et ... -
Hjæælpp 1g Musik ??
ForumindlægHeeej Folkeens Jeg skal starte på 1g efter sommerferien og som kunstnerisk fag skal jeg have musik .. Ville høre hvordan det er? Hvad laver man?? Er det svært ?? På forhånd tak -
EPR samfundsfag/psykologi
ForumindlægHej. Jeg er igang med at skrive en eksames opgave; mit hovedespørgsmål er: Hvilken betydning har den uddannelsesmæssige sociale arv i 2013? Er der nogle der kan hjælpe mig? På forhånd tak -
trussel mod demokrati..
Forumindlæghvad kan være den største trussel mod et morderne demokrati.... teorisme.. og hvad mere..? any ideas...? -
Opgave om ekspontielle funktioner ???
ForumindlægHej alle Kan nogen godt hjælpe med med nogle af disse opgaver .. jeg var syg den dag i skolen hvor læreren åbenbart havde snakket om ekspontielle funktioner, så nu har jeg rigtig svært ved at lave opgaverne ... Opgaven er vedhæftet. Please håber nogen kan hjælpe Mvh Ludvig God weekend til alle.... -
Dansk
ForumindlægHej jeg håber nogen kan hjælpe. Tak på forhånd. Det er med hensyn til stil. Når jeg skriver en stil, bliver det ofte noget kedeligt at læse. Jeg læser 20 sider om dagen så problemet ligger ikke der. Jeg tror på ... -
My son the fanatic - questions
ForumindlægI teksten "My son the fanatic" følger der nogle spørgsmål: Overall questions: 1. Comment on the roles of the women in the story? 2. In what way have the roles of the father and the son been reserved? 3. Account for Ali's position - what factors (social and personal) have contributed... -
Arrrg! Synopse i dansk (kortfilm)
ForumindlægHej derude! Jeg er virkelig ved at være presset! - Jeg har trukket kortfilm som fordybelses område til FS10.. Jeg har valgt filmen "Højdeskræk".. Men jeg var syg under hele den periode vi arbejdede med det, og vores lærer vil ikke hjælpe os mere.. Jeg er virkelig på spanden da s... -
Indledning til DHO
ForumindlægHej allesammen Jeg er i fuld gang med min dansk/historie opgave, og mangler stor set kun indledning. Men jeg er meget i tvivl om, hvordan denne skal skrives. Vi har fået at vide, at vores problemstilling og vores 3 taksonomiske niveauer skal præsenteres, men inden da skal man vel have en "... -
Begravelse ?
ForumindlægHeej ;) Hvis der var nogle af jer, der skulle skrive om begravelse. Hvad ville i så skrive om, hvad ville i tage fat på ? Det haster meget :) Håber på svar ;) -
essay a niveau
ForumindlægHej med jer.. Er en smule i tvivl om hvordan man bygger et essay op i engelsk (a niveau) Håber i kan fortælle mig, hvilke punkter jeg skal igennem - og hvad de indebærer På forhånd tak -
HJÆLP - Den hermeneutiske metode
ForumindlægHvad er det helt præcis? + den hermeneutiske cirkel! Hvis det kan lade sig gøre må det gerne forklares sådan rimelig pædagogisk, uden alt for meget brug af begreber og komplicerede ord. på forhånd tak! -
Relativ pron.
ForumindlægKan nogen forklare mig hvad det relative pron. er? Er lidt i tvivl................... VH -
Tid
ForumindlægHvad hedder den tid historien er skrevet og hvad hedder den tid historien foregår? -
hvordan spiller dansk historie sammen
Forumindlæghej jeg skal snart op i ATi dansk historie.... og ville vide om hvordan dansk og historie er gode sammensætning. Da man jo inde til fremlæggelsen skal fortælle hvorfor disse to fag er gode sammen omkring det emne jeg har fået..- min opgave omhandler kønsrolledebatten i det moderne gennembrud....
