Søgning på: engelsk brev. Resultater: 15181 til 15200 af 25907
  • Lille tysk stil - er grammatikken helt forkert?

    Forumindlæg
    Hej Jeg har skrevet en stil på tysk, og forsøgt at rette den så meget som muligt. Er der nogen som vil fortælle mig hvad jeg mere skal kigge på? Er der noget som går helt galt? :)
  • s eller z?

    Forumindlæg
    Hvad er amerikansk, og hvad er britisk?\n\nEmphasise - realise\nEmphasize - realize\n\nOg hvad foretrækker lærerne, hvis de IKKE er ligeglade (min lærer er fuldboldsbrite!)
  • Bowling for Columbine

    Forumindlæg
    hej er der nogen der har set dokumentarfilmen Bowling for Columbine af Michael Moor?\n\nhvis ja kunne jeg meget godt tænke mig at høre hvad i synes om den? eller om i har nogen gode notater til den?
  • HJÆLP. Sandro Botticelli !!

    Forumindlæg
    Hey! Er der nogle, der har noget om Sandro Botticelli? Jeg skal fremlægge om ham i morgen.
  • kan nogen hjælpe mig at rætte min lille oversættelse??

    Forumindlæg
    For folk, der holder af Gary Larsons vittighedstegninger, The Far Side, og forstår deres skøre univers, er deres skaber blevet en slags kultfigur. Men nu har den 44-årige Larson besluttet sig til at holde op med at lave de berømte tegninger, som bliver bragt i omkring 1900 aviser overalt i verden...
  • Rigtige præsensform (nutidsform) af verberne

    Forumindlæg
    Hej folkens, jeg har aldrig rigtig været god til tysk og skal nu bruge noget hjælp til denne opgave. Opgaven lyder:
  • Nu må I hælpe mig! Fra tysk til dansk:

    Forumindlæg
    Ist es für Sie wichtig anstatt unseren heutigen Größensprünge von 10 cm ( 140,150,...) einen Größensprung 6 cm ( 140, 146,...) zu haben?Sind Sie mit dem Service im Callcenter/Internet bezüglich der Kids Kollektion zufrieden?Anregungen/Wünscheinteressante, wichtige Bemerkungen des Kunden
  • Hjælpe til 1 kort sætning

    Forumindlæg
    The seismicity is interpreted to be related to the deloading of the thin crust above the magma chamber due to the summer melting of the ice cap, and to high groundwater pressure in the caldera roof at the same time.Nogen der kan hjælpe med at oversætte det til dansk.Mit bud:Det seismiske er forkl...
  • SRP om kønsroller

    Forumindlæg
    Hej alle! Jeg skal omlidt til, at skrive min SRP-opgave- jeg har besluttet mig for, at den skal omhandle kønsroller (gerne med synsvinkel på industrialiseringens indflydelse). Hvordan jeg så skal opbygge hele opgaven er det jeg er i tvivl om.. Er der nogle der har ideer til hvad man kunne gøre i...
  • Kemi A,, årsprøve?

    Forumindlæg
    Hvis jeg har kemi A, skal jeg så op i skr. årsprøve i 1.g?
  • Alkohol i 2,4-dinitrophenylhydrazin

    Forumindlæg
    Hej.Hvad er det der gør at hvis en alkohol er blevet oxideret med Beckmanns blanding, så vil der dannes krystallisation i 2,4-dinitrophenylhydrazin??
  • Ernest Hemingway: Indianerlejr

    Forumindlæg
    Hej allesammen Jeg sidder og prøver at skrive en litterær artikel om Ernest Hemingways Indianerlejr, så jeg vil høre om der var nogen der havde nogle guldkorn jeg kunne få med? Synes nemlig det er en svær tekst at tolke og kan ikke lige umiddelbart se meningen med den. Knus Suzan :)
  • Oversætterprogram

    Forumindlæg
    Hej allesammen!Nogen der kender et GRATIS oversætterprogram over internettet?
  • 7 Sætninger - Nogle som vil se på dem?

    Forumindlæg
    1. When Peter does his homework, Helle gets happy. 2. Andreas thinks, that when he gets his driving licence, Helle will envy him. 3. Sooner or later Maria will grow up. 4. Yesterday I was late for my German lesson. 5. Andreas is checking his schedule for the next English lesson with Helle. 6. H...
  • optagelsesprøve

    Forumindlæg
    hej jeg skal snart om til prøven, til en optagelsesprøve er der ikke nogle der kan fortælle hvordan det foregår.
  • Kemi A Udledning af Michaelis -Menten ligning

    Forumindlæg
    Hej søde mennekser Er der nogen som kan hjælpe mig med at udlede Michaelis -Menten ligning, vha. differentiallinger. Det ville være en stor hjælp. På forhånd tak.
  • Internet Explorer 9 shortcut ALT+D

    Forumindlæg
    Hej folkens! Jeg er en ivrig bruger af shortcuts, da jeg er ekstremt doven. Før installationen af IE9 kunne jeg på IE8 bruge ovennævnte shortcut til at markere adresselinjen. Nu virker det ikke på min Windows 7, hvor jeg havde IE9 pre-installeret. Er der nogen af jer, der ved noget om probl...
  • Tysk oversættelse

    Forumindlæg
    Har lige brug for noget hjælp til at få oversat det her rigtig, er ikke særlig god til tysk så jeg håber nogen lige kan hjælpe lidt, tak. Dasnk: Familien bor i Istanbul og en dag ringer faren til dem og spørger om de vil omme og bo i tyskland i byen München, efter han ikke har set dem i 2 år, b...
  • Hvorfro opstod ekspressionismen ?

    Forumindlæg
    Hej!Er ved at lave et projekt om ekspressionisme i billedkunst. Er sådan set færdig, men mangler bare at finde ud af, hvorfor ekspressionismen egentlig opstod. Har prøvet at søge rundt omkring på nettet, men kan ikke finde ud af hvorfor kunstretningen opstod.Nogen der kan hjælpe ?
  • Essay, citater?

    Forumindlæg
    Hej..Nu er jeg så heldig at jeg har fået lov til at skrive en lille dansk stil. og nu har jeg valgt at skrive et essay, men så kom jeg helt i tvivl. Skal man sætte citater ind der eller er det ikke nødvendigt?