Søgning på: fransk grammatik noter. Resultater: 15241 til 15260 af 22496
-
Eksamen lige om hjørnet!!
ForumindlægHey! Er der nogen, der har en analyse eller bare notater af/fra: - T. Winton, Neighbours ?? - S. Sassoon, The Glory of Women ?? - Joyce Carol Oates, A Manhattan Romance ?? Links til sider på nettet eller andet er også velkomne! Mangler nemlig noter om de pågældende tekster til mundtlig eksame... -
Bestå historie?
ForumindlægHey alle. Hvor meget skal der til at bestå historie?? Jeg SKAL bare have et 6-tal i eksamen, for så er mit snit nemlig på 9. Men jeg er sku nærvøs for at jeg ikke engang kan det. Jeg har forsøgt at læse op, og sætte mine noter og så videre i orden.... Men historie er bare ikke lige mit fag, og ... -
Born on the fourth of July hjælp!
ForumindlægHej ?Jeg sidder og skal lave en dybdegående analyse af bogen Born on the Fourth of July, primært omhandlende udviklingen af Kovics patriotiske følelser og hvilke men krigen giver ham psykisk efter hjemsendelsen. Jeg kunne meget godt bruge lidt hjælp i form af noter, til at finde ud af hvad der... -
24 Timers prøve - die unwürdige Greisin
ForumindlægJeg har trukket die unwürdige Greisin af Bertolt Brecht til min eksamen. Jeg har endelig læst og forstået den og skal til at analysere den. Jeg håbede på der var nogle af jer studieportale're der har nogle ideer til hvad man kan tage fat på eller nogle noter til teksten. Jeg har set der er... -
Sie glotzen mich an wie eine Ausserirdische
Forumindlægsidder med teksten "Sie glotzen mich an wie eine Ausserirdische" hvis nogen kender den eller har nogle gode noter så ville det være en stor STOR hjælp.. har 24timer og skal op i morgen kl 9.00:( måske hvis nogle havde en god tekst jeg kan perspektivere til.. jeg krydser fingre -
Kønsballade af Judith Butler, HJÆLP
ForumindlægHeeeey! Er der nogle her der har læst "Kønsballade" af Judith Butler, i så fald, er der nogle der har noter til den? Har fået bogen som ukendt materiale i SRP, men da jeg kun har samf B er niveauet alt for højt til mig. Har nu læst de første 20 sider 100 gange og jeg fatter ingenting af... -
math programmer !!!!
Forumindlæghej allesammen er der nogen som kender nogen rigtig god programmer til math og hvis i gør, hvordan kan jeg få selve programmen. Skal jeg købe den eller downloade gratis på nettet. udover excel. Jeg starter på gym om to måneder og vil bruge en god program til at skrive min noter og afleveringe... -
Sælger brugte bøger og kompendier til 1. år SAM-BAS (RUC)
ForumindlægAlle bøgerne er i god stand, nogle har enkelte blyantsoverstregninger Bøger •Geografiernes Globalisering, af Jytte Agergaard og Lars Winther ISBN 9788750037 år 2007, 1. udgave, 272 sider, Enkelte blyantsoverstregninger Pris: 200,00 kr. •Forvaltning og Stat af Peter Bogason ISBN 87-7675-094-9 ... -
Differentiabilitet
ForumindlægHej derude. Skal undersøge om funktionen f(x) = { x2 for x ≥ 0 OG x for x < 0 } er differentiabel for x = 0. Har kigget noter og bøger igennem, men er stadig blank. :( Funktionen er kontinuert for x = 0, men så kan jeg heller ikke komme videre. Håber i kan og gider at hjælpe mig. Mvh. Kenn. -
1910-1920
ForumindlægHej er der nogle som lige kan remse de vigtigste begivenheder op fra perioden 1910-1920, både fra DAnmarkshistorien og VErdenshistorien, jeg ved dog godt der er første verdenskrig(1914-1918) Men andet? På forhånd tak. PS : Hvis nogen havde noter eller noget om perioder eller tider indenfor his... -
Hjælp til at rette engelsk sætning
ForumindlægHej. Jeg er blevet bedt om at finde fejlen i denne engelsk sætning: Buckingham Palace has always insisted on that it does not comment on the private affairs of members of the royal family. Efter fejlen er fundet skal jeg også skrive HVORFOR det er sådan. På forhånd, tak for hjælpen. -
massen af kviksølvsøjle
ForumindlægHar en opgave der lyder ; Trykket i 1atm svarer til trykket i en kviksølvsøjle med højde 760mm, med en tværsnits areal på 1.0cm^2. Jeg skal finde massen af denne kviksøjle. Jeg har ingen anelse om hvad jeg skal gøre, da jeg ikke ha nogle brugbarer noter, da jeg ikke kan følge med når vor... -
Produktionsvirksomheds Regnskab
ForumindlægHej alle Jeg har hentet Produktionsvirksomheds regnskabet inde fra Systime egen hjemmeside! Er der nogen som er en haj til Excel og kan hjælpe mig med at gøre det til at det selv kan udregne tingene over i aktiver og passiver og så videre over i noter etc. Hvis nogen kan hjælpe mig kan i bare a... -
Forkert ord i sætning.
ForumindlægJeg sidder og skal rette nogle fejl jeg har lavet i en engelsk stil. She has not been driving since she arrived to Japan. Det forkerte ord ifølge min lærer er "to", hvilket ord skal jeg så bruge istedet? "in" og hvorfor? På forhånd tak. -
Organisk på uni
ForumindlægHey... Skal snart til organisk kemi eksamen på uni... vil høre om der er nogle der kender et sted, hvor man kan få nogle overskuelige noter om, hvilke organiske stoffer der reagerer med hinanden, og hvordan de reagerer med syre, baser, vand osv. (det må gerne være en form for formelsamling man k... -
Omskrivning af ligning
ForumindlægSidder med en omskrivning i mine noter fra tavlen, som min lærer har lavet. 1.5G-aG2-0.005GL=0 <=> 1.5G(1-aG-0.005L) Kan simpelthen ikke se hvordan det er det samme, da jeg ville have sagt det gav 1.5-1.5aG2-0.0075GL=0.. ..? Hvordan kan det være det samme, eller har han lavet en f... -
Eksempel på motiveret ansøgning til medicin
ForumindlægHej! Jeg er i fuld gang med en sidste øjebliks motiveret ansøgning til medicin, og er lidt tabt bag det hele. Jeg er stadig i gang med at researche og notere, og det hele virker lidt uoverskueligt. Jeg ville høre, om der var nogle med lidt guldkorn eller evt. en ansøgning, som jeg kunne kigge lid... -
eksponentiel aftagende funktion
Forumindlægjeg har lige brug for lidt hjælp til at komme i gang med en opgave der lyder således: en eksponentiel aftagende funktion er givet ved f(t)=100*e^-0,2*t -bestem halveringskonstanten man skal vel bruge formlen t½= log(0,5)/ log (a) sad og kiggede mine noter igennem, kan det passe at e altid er ... -
Hastighed og bølger
ForumindlægOpgaven lyder således: Elektromagnetiske bølger med en bølgelængde på 2,4 cm sendes mod et klods. Indfaldsvinklen er 27* og brydningsvinklen er 16*. Bestem hastigheden for bølgen i klodsen. Jeg har lidt problemer med at løse den, eftersom jeg har lagt mine fysikbøger og -noter oppe i skabet på ... -
KanDuEngelsk?- hmm, hjælp
ForumindlægHe.. Hey. I need help to a written exercise. It's not really a written exercise.. or maybe: What's the difference of being a faithful and a fanatical fan? - FROM THE BOOK: Hooligans - Tim Sanders. Well, thankx! :) Martin.
