Søgning på: international økonomi a eksamen 2017. Resultater: 15341 til 15360 af 170163
-
Hjælpelærer søges til biologi b-eksamen d. 12/6
ForumindlægDen 12/6 trækker jeg 24-timers spørgsmål til eksamen og har brug for en ekspert der kan hjælpe mig noget af dagen, selvfølgelig i mod betaling!! Jeg bor i Højbjerg i Århus. mail: jozidk@hotmail.com mvh Josefine -
Mundtlig eksamen i matematik på b-niveau - nogle gode råd?
ForumindlægHej skal snart til eksamen, har I nogle gode råd? -
Differentialligninger STX A-niveau, 8.006 og 8.007
ForumindlægKan ikke rigtig komme igang med disse to opgaver Opg. 8.006 En funktion f er løsning til differentialligningen Y ' = 2 x + 5 - y og linjen med ligningen y = 1 er tangent til grafen for f. a) Bestem en forskrift for f Opg. 8.007 a) Bestem til differentialligningen Y ' - 3 y = e ^3 den l... -
Biologi eksamen hjælp - nerve og hormon systemet
ForumindlægHej alle biologer på studieportalen. Jeg skal til ekssamen i Biologi C om 4 dage og er ved at forberede diverse opgaver. Jeg har i en opgave omkring Kommunikation – hormoner og transmitterstoffer fået flg. spørgsmål som jeg finder utroligt svært: "Beskriv hvordan kroppens celler ka... -
Fysik førsøg til 9. klasse eksamen!
ForumindlægHej allesammen! På torsdag skal jeg op i fysik, og vil I ikke lige hjælpe mig med nogle førsøg til: - Magnetisme - Syrer - Baser - Salte - Astronomi - Ioner - Ionbindinger - Radioaktivitet - Atomer Tror det var det :-) -
hvad er a?ligningen 2x^2-2x-4=-x^2+2x+a og har løsningerne -1 og 3
Forumindlæg -
Life is a bitch tema og budskab
ForumindlægHej allesammen: Hvem kan hjælpe med tema og budskab i life is a bitch?:) -
Forskel på emnet pH på B og A niveau
ForumindlægHvad lærer man i emnet pH på a-nivau som man ikke lærer på b-niveau ? -
AT emne i historie a og biologi c
ForumindlægHej er der nogen der har forslag til emner til AT i fagene historie A og biologi C??? :) -
AT emne i historie a og biologi c
ForumindlægHej er der nogen der har forslag til emner til AT i fagene historie A og biologi C??? :) -
hjælp nogen der har analyseret having a wonderful time
Forumindlæghjælp nogen der har analyseret having a wonderful time ! af J.G.Ballard. mit tema er dystopia -
Business eller medicin???
ForumindlægHej folkens, jeg skrive lige paa engelsk, da jeg skriver fra et engelsk tastatur :) In long time I have been wondering, if I should choose International Bussiness College or Medical School. Business: Maybe I get to be a chef and own alot of money... A luxery lifestile is always what i have d... -
Fysik A, medvind og modvind; hvor langt kan man komme?
ForumindlægEmilie og Cecilie tager til Sydfrankrig sammen efter gymnasiet. De har lejet en bil, men har ikke så mange penge til benzin og skal derfor spare. Men de kan også godt lide at køre stærkt, så de ligger altid med speederen i bund (160 km/t) på autobahn hele vejen. A: Hvor langt kommer de på 8 time... -
Eksamens opg. fra 2004 - Nye tider - nye tendenser
ForumindlægHej..Har lige lidt brug for hjælp! Vi skal skrive denne opgave, om opg C som omhandler "Unge og identitet" - der er tilføjet 3 opgaver på siden, men intet omhandler dette emne.. er der muligvis nogen som har været oppe i dette her og netop skrevet om "Unge og identitet" men so... -
Problemer med Ti-Nspire til eksamens opgave 6.D2.18.
ForumindlægHej alle sammen. Jeg har problemer med at løse den sidste opgave, opgave c) på Ti-Nspire, jeg håber virkelig der er nogen der kan forklare mig, hvor jeg er gået galt i byen henne. Jeg ved at Wordmat kan klare opgaven, men hvorfor kan Ti-Nspire ikke... Jeg håber virkelig der er en Ti-Nspire eks... -
R=R*(1+a*(T-T))
Forumindlæghjælp til denne opgave.. i denne opgave ser vi på en glødetråd af kobber. man udtrykker temperaturafhængigheden af resistansen R af en metaltråd ved ligningen R = R0*(1+α*(T-T0)) vi betegner her trådens resistans ved temperaturen T0 med R0, mens resistansen ved temperaturen ved temperatur T... -
(a+b)(c+d) - (a-b)(c-d) = 2ad + 2bc - hvodan/hvorfor???
ForumindlægHej :) Følgende ligning skulle give 2ad + 2bc, men der kan jeg bare ikke få til at passe. Hvordan/hvorfor giver (a+b)(c+d) - (a-b)(c-d) = 2ad+2bc ? -Amanda. -
Forklar, hvad konstanten a betyder for udviklingen af antal trafikdræbte
ForumindlægHåber, at en venlig sjæl kan hjælpe mig med at forklare hvordan jeg løser d og E en opgave. Vedhæfter lige opgaven. -
Integration (A): x^2 / 1/3x^3 + 6
ForumindlægHej. Jeg er begyndt at lære hvordan man differentiere produkter, men jeg har svært ved at integrer. Jeg har en opgave, som jeg ikke forstår helt. Den hedder: Bestem integralet: x^2 / 1/3x^3 + 6 Kunne virkelig være fedt, hvis nogen hurtigt hjalp mig med den. Jeg har set en video-vejledning til int... -
Redegør for, hvordan man bestemmer konstanten a, når man kender den procentvise stigning.
ForumindlægTitlen siger lidt sig selv. Den sidste opgave jeg mangler i min opgave. På forhånd tak! PS har søgt rundt på Google og synes ikke jeg kan finde noget brugbart.
