Søgning på: tysk disposition eksempel. Resultater: 15361 til 15380 af 36004
-
rettelse af engelsk tekst..
ForumindlægEr der nogen der vil være mig behjælpelig med at rette denne engelske tekst, ved jeg ikke helt har styr på det, men det var et kæmpe arbejde for mig at skrive teksten, og ønsker mig at det er lidt mere korrekt. Hilsen Bente The god history I had meet Hans and marie at my first workplaisment we... -
taber/vinder
Forumindlæghvad var Japans rolle i 2.verdenskrig?..hvem holdt de med... 1.verdenskrig: vinder:? taber:? 2.verdenskrig: vinder:? taber:? påforhånd tak -
Perfektum eller futurum
ForumindlægHej, jeg har følgende sætning, som jeg ikke ved skal stå i perfektum eller futurum: Carola wird fangen von DDR-soldaten (futurum) eller Carola wird gefangen von DDR-soldaten (perfektum) På dansk skal sætningen lyde "Carola bliver fanget af DDR-soldater". -
oversættelse
Forumindlæghej hvad betyder denne sætning fuckt mich nicht ab man lasst mich einfach in ruhe -
Navneord, verber osv
ForumindlægHej alle. Jeg har ikke helt styr på verberne, f.eks. substantiv og udsagnsord. Jeg ved ikke hvad er hvad, og derfor spørger jeg om nogen kan komme med alle de navne som findes, som navneord osv -
10.klasse - råd
ForumindlægLærer mam noget nyt i 10 klasse i matematik, engelsk og dansk, fysik/kemi osv. Jeg kunne godt tænke mig at vide mere, om man lærte noget nyt/ er det same som 9 klasse eller hvordan foregår det? -
Berlinmuren
Forumindlægjeg skal fremlægge om berlinmuren her imorgen og jeg troede virkelig jeg havde styr på det hele, jeg har desværre overset produktet. Nogen der har en ide til et produkt? helst et man kan lave med begrænsede resurser -
Indsættelses øvelse.
ForumindlægNogle der kan hjælpe med den her indsættelses øvelse? Se vedhæftet fil -
oversættelse af sætning
ForumindlægDe mandlige studenter skulle med deres underskrift erklære sig parate til at gøre tjeneste i hæren efter deres studium er der nogen, der kan oversætte denne sætning? jeg synes, den er meget kringlet! -
kort oversættelse . kig den igennem :)
ForumindlægNogen der vil kigge den igennem for fejl. :) Har du børn? Jeg har en datter. Vi har 2 børn. Har I penge? Har du penge? Hvor har han pengene? Vi har et hus. Har han tid? Nej, han har aldrig tid. Hvornår har du tid? Klokken 12 har jeg tid. De har hovedpine. Har du ofte hovedpine?Nej, jeg har aldr... -
ein eine eller einem?
ForumindlægHey, jeg har brug for hjælp fordi jeg ikke ved hvornår man skriver, ein eine eller einem eller om man overhovedet kan sige einem. -
GOETHE ZERTIFIKAT
ForumindlægVores lærer har snakket om det, men hvad er det egentlig værd? Kan man bruge det til noget, og er der nogen som kender til det? -
Meget kort stil
ForumindlægDer Lehrer geht durch dem Klassenzimmer. er hat eine Überraschung für den Schüler. er schaut durch dem Fenster und sagt: nächsten Freitag machen wir eine Klassenfahrt durch dem Wald und durch der Heide. wir spazieren um dem See. hier ist der Plan für der Klassenfahrt. -
Berlin
ForumindlægEr der nogen, der meget pædagogisk kan forklare mig hvorfor Berlin muren blev rejst op d. 13. August 1961? -
Terminsprøver
ForumindlægHej allesammen Jeg vidste ikke helt, hvor jeg skulle katogorisere denne tråd under, men nu har jeg altså bare valgt det. Jeg går i 1.g og om 2 uger er der sidste skoledag. Hvad sker der egentlig i læseferien? Jeg ved at den første uge, skal jeg skrive min DHO, også skal jeg mindst op til én eks... -
Terrorisme [20. århundrede kontra det 21. århundrede]
ForumindlægSom overskriften lyder har jeg fået til opgave af min vejleder at lave en sammenligning af terroren rundt om i verdenen. Mere konkret skal jeg vurderer/sammenligne terrorismen fra det 20. århundrede kontra terrorismen fra det 21. århundrede. Jeg er kommet godt igang med min opgave, men er kommet... -
Relative pronomener
ForumindlægHejsa. Jeg har afleveret en stil, og har netop fået den tilbage. Jeg havde en del fejl med de relative pronomener, som jeg skulle rette. Dette har jeg forsøgt nu. Jeg skrev til at starte med: Sie war eine hervorragend Bratwurst, wie die Deutschen hatten Karryketchup auf-gieBen, und danach hieB... -
Kort oversættelse
ForumindlægPlease håber nogen vil oversætte det, har selv prøvet det men kan ikke.. ""Partiet over alle partier" -
jernbane
ForumindlægOkay.. dette er sikkert virkelig et dumt spg. men hvad er det der kører på jernbaner? Er det ikke tog? -
To korte sætninger
ForumindlægHvad hedder: Som du ved,... og Ved du hvem der har fået en ny computer?
