Søgning på: religion eksamen stx. Resultater: 15501 til 15520 af 40685
-
Sygeeksamen.
ForumindlægJeg skal til eksamen i tysk imorgen. Det er en eksamen hvor jeg har 24 timers forberedelse, men idag (den dag jeg skal forberede mig) har jeg fået det helt vildt skidt, med ondt i hovedet og svært ved at fokusere. Forberedelsen er vel en del af eksamen, så jeg burde vel kunne få syge eksamen. M... -
Antal eksaminer?
ForumindlægKære Studieportalen!Jeg har tre højniveau fag: matematik 3 årigt A niveau, fysik A og kemi A. Derfor overraskede det mig og mine medstuderende da vi fik vores eksamensplan og så, at vi havde en mere mundtlig eksamen end de andre 3. g'ere som havde matematik 1 årigt A nivau. Vi fik at vide at ... -
Har du nervøsitet eller eksamensangst?
ForumindlægGennem mit arbejde i en Studenterrådgivning har jeg mødt mange, der har været nervøse for eksamen. Jeg vil opdele eksamensnervøsitet i 3 grupper, så du kan se, hvor du hører til og hvad du kan gøre for dig selv. Forskellen på grupperne er graden af ubehag i kroppen og uhensigtsmæssige tanker og... -
gode råd?
ForumindlægNogen der har nogle gode råd til historie eksamen?? -
"Budhisme" - behøver mine pensumtekster.
ForumindlægHej, jeg skal til eksamen om en uge, og en anden klasse på min skole har taget vores buddhismebøger, så jeg ikke har mulighed for at læse op på emnet. Jeg er i fuld gang med at samle notater om selve religionen, men teksterne, vi har gennemgået har jeg ikke fundet, så jeg vil gerne vide om der er... -
Gør jeg det rigtigt?!
ForumindlægHej studieportalen. Jeg skal til AT-eksamen på torsdag og har et emne der hedder "det religiøse syn på gynækologi". Jeg har valgt fagene religion C og biologi A Jeg har prøvet at tage tid på hvor lang tid min fremlæggelse tager og den tager allerede 7-8 minutter bare med at sige hej, p... -
AT torsdag og jeg har kun redegørelse & analyse
ForumindlægHej studieportalen. Jeg skal til AT-eksamen på torsdag og har et emne der hedder "det religiøse syn på gynækologi". Jeg har valgt fagene religion C og biologi A Jeg har prøvet at tage tid på hvor lang tid min fremlæggelse tager og den tager allerede 7-8 minutter bare med at sige hej, ... -
Lektiehjælp tilbydes
ForumindlægHej Alle.. Jeg er en 20-årig pige, der i sommeren 2009 blev student med linjefagene; biologi A, Matematik A, Kemi B.Derudover havde jeg tilvalgsfag Fysik B - og lige nu læser jeg på Københavns Universitet. Jeg har altid selv være meget glad for at gå i skole, og er gået meget op i mine lektier/af... -
OXFORD og Cambridge
ForumindlægHejsa alle sammen, jeg er en 16 årig dreng der går i 9. klasse. Jeg har drømmen om at læse medicin i Oxford, Cambridge og Yale. Jeg er virkelig god til bio (Har kun fået 12 taller, og der er gået 1/2 år), fysik og matematik. Jeg har dog nogle få promlemer i faget dansk. Synes i at det ville være... -
Oversættelse
ForumindlægDette er en engelsk oversættelse der har voldt mig store problemer. Jeg håber at der er en venlig sjæl der vil kigge den igennem for mig, for jeg synes den er utrolig svær. Har selv gjort et forsøg, som du kan læse nederst.Den irske republik blev selvstændig i 1922, men den nordlige del af øen bl... -
hm, at læse biologi?
ForumindlægJeg står desværre og skal op til eksamen i mundtlig biologi (A-niveau), og kan slet ikke finde ud af hvor jeg skal starte at læse, bliver nemlig nødt til at læde hele pensum igennem. Når jeg går til eksamen plejer jeg egentlig at lære det hele uden ad, men det kan jeg jo desværre ikke benytte mig... -
Min disposition er væk
ForumindlægJeg skal op i engelsk på omsdag, og der er sket det at jeg ikke kan finde min outline det samme med min disposition i historie. Kan jeg stadig komme op til eksamen og hvad skal jeg gøre? Har totalt stress på da jeg er virkelig bange for at jeg så ikke kan komme op gil eksamen? -
Dumpet eller bestået??
ForumindlægHar man dumpet hvis man fik 02 i års karakter skriftlig matematik men 00 i prøven? -
Nogen der ville være søde at lave min mini-SRP for penge?:P
ForumindlægEr der nogen som kunne tænke sig at skrive min mini-SRP for 1000kr eller måske lidt mere? Det er Matematik-Fysik på STX. Vi bruger maple -
Kemi A eksamenssæt 4. juni 2014
ForumindlægHej alle sammen Er der nogle der ligger inde med facit til kemi A eksamenssættet fra 4. juni 2014 stx? -
Udd. slut
ForumindlægNu er jeg lidt forvirret. Hvis man nu startede STX i 07 og derfor går i 2.g nu, slutter man så 2009 eller 2010? -
Isolering af carbondioxid ved vådskrubber
ForumindlægHej Jeg sidder og koger lidt over spørgsmål 5e) fra et (STX) kemi-sæt fra 2012... Er der en eller anden, der kan hjælpe? -
2-årig hf?
ForumindlægHej Jeg ved at man har ca. 32 timer om ugen på stx. Hvad med på 2-årig hf? Nogen der ved hvor lang en dag man har? -
Facit til matB
ForumindlægJeg sidder og læser op til en prøve og laver opgaver fra MatB stx.. Er der nogen der sidder med facit? Har kigget herinde, og fandt ikke så meget.. nogen der har fra 2008?? -
SAMFUNDFAG 2008?
ForumindlægHej Alle sammen. Nogen der kan fortælle mig hvad overskriften på skriftlig samfundseksamen A-niveau STX. 2008, lyder på ?
